Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, March 20, 2010

UMNO MEMANG SEKUTU YAHUDI / ISRAEL?!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

NAZRI PENIPU, PEMBOHONG DAN KAKI KELENTONG !!!

Jemaah menteri akan bermesyuarat esok untuk memutuskan sama ada Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim perlu diheret ke jawatankuasa mengenai hak dan keistimewaan Parlimen.

Tindakan berkenaan berhubung dengan dakwaan ketua umum PKR itu yang 1Malaysia adalah diciplak daripada 'One Israel'

"Bagi seorang pemimpin Islam untuk dikaitkan dengan Zionis adalah perkara yang serius. Seperti yang diketahui, kita menyokong Palestin dan kita menentang Zionis dan juga pentadbiran Israel, jadi untuk mengaitkan dengan Zionis Israel adalah serius," katanya. (Nazri Aziz)- malaysiakini

UMNO MINTA BANTUAN ISRAEL UNTUK DANA PILIHANRAYA



“Surat" di atas (click pada image untuk besarkan) ditandatangani oleh Dr. Mahathir Mohamad, bertarikh 16 Ogos 1999 yakni sebelum Pilihanraya Umum ke-10 (PRU 10) dan ditujukan kepada Perdana Menteri Israel, Ehud Barak.

Meneliti kandungan "surat" tersebut, Mahathir memulakannya dengan mengucapkan tahniah sebagai mewakili UMNO, BN dan kerajaan Malaysia atas kejayaan Barak dilantik sebagai Perdana Menteri Israel.

Perenggan kedua "surat" ini menyatakan keikhlasan Mahathir yang berharap agar dapat diaturkan satu pertemuan (antara beliau dengan Barak) melalui Menteri Luar ketika itu, Syed Hamid Albar dengan David Levy (Menteri Luar Israel) bersempena dengan Perhimpunan Agung Tahunan Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (UNGA) bagi membincangkan perkara berkaitan pungutan dana untuk parti UMNO dalam persediaannya menghadapi PRU 10. Secara mudahnya, Mahathir memohon bantuan Israel untuk melobi Presiden Bill Clinton bagi mendapatkan bantuan kewangan untuk membiayai perbelanjaan pilihanraya UMNO!

Perenggan ketiga pula menyebut kesediaan Mahathir untuk membenarkan pasukan tentera udara Amerika Syarikat menggunakan tanpa had (unlimited use) kemudahan pengkalan tentera di Malaysia sebagai balasan timbal balik atas bantuan dana oleh Clinton Fund dalam membiayai perbelanjaan pilihanraya parti UMNO.

Perenggan keempat seterusnya menyebut harapan dan keterbukaan Mahathir dalam memulakan jalinan perhubungan diplomatik antara kerajaan Malaysia dengan Israel.

Nah! Anwar Ibrahim ketika itu merengkok dalam penjara dan secara senyap-senyap Mahathir menulis "surat" memohon bantuan Perdana Menteri Israel untuk dana pilihanraya buat UMNO. - sumber

NAJIB GUNA KHIDMAT PERUNDING ISRAEL

APCO Worlwide, sebuah syarikat yang di bayar oleh Perdana Menteri untuk meningkatkan imej beliau yang semakin luntur, didakwa menawarkan perkhidmatan yang serupa kepada diktator dan pemimpin-pemimpin korup diseluruh dunia, demikian menurut The Times Of India.

Akhbar terkemuka tersebut baru-baru ini melaporkan, selain daripada Najib, syarikat yang berpengkalan di Washington itu juga memberikan perkhidmatan kepada Diktator Nigeria, Sani Abacha dan Presiden seumur hidup Kazakhstan, Nursultan Abishuly Nazarbayev.

Pelanggan-pelanggan APCO juga termasuk jutawan Mikhail Khodorkovsky, yang merupakan seorang pemimpin muda dari Parti Komunis Rusia dan mempunyai kaitan dengan mafia.

The Times of India juga melancarkan siasatan terhadap APCO Worlwide selepas mendapati Ketua Menteri Gujarat, Narendra Modi juga merupakan pelanggan syarikat tersebut.

Narendra didakwa menjadi penyebab kepada pergaduhan ugama pada Februari 2002, dimana 1,000 terbunuh, majoritinya orang-orang Islam. Kerajaan Negeri Gujarat membayar APCO Worldwide untuk memulihkan imej Narendra, dengan bayaran sebanyak US$25,000 sebulan.

“Walaupun perkhidmatan APCO tiga kali lebih mahal dari firma-firma PR yang lain, APCO dipilih kerana ia mempunyai ramai ahli-ahli Democrat dan Republican yang berkhidmat sebagai perunding.

Kerajaan Malaysia dipercayaai telah memilih APCO dengan kontrak bernilai RM20 juta sebaik saja Najib menjadi Perdana Menteri.

Sejak ditubuhkan pada tahun 1984, APCO Worldwide merupakan syarikat komunikasi global dengan jaringan ke 25 ibukota ternama di dunia. Pelanggan mereka termasuk kerajaan, syarikat-syarikat korporat, pertubuhan industri dan agensi-agensi yang tidak berasaskan keuntungan.

APCO Worldwide telah pun mempunyai pejabat di Kuala Lumpur pada 1 September 2009 selepas perjanjian yang ditandatangani dengan kerajaan Najib.

Diantara penasihat utama APCO ialah pakar-pakar yang pernah berkhidmat dengan rejim Zionis Israel. Mereka termasuk Shimon Shein, bekas duta Israel ke Jerman. Itamar Rabinovich, bekas Duta Israel ke US dan Doron Bergerbest-Eilon, bekas Ketua Agensi Keselamatan Israel.

Diterjemah dari artikel asal di Free Malaysia Today. - BS

BS: Umno memang sekutu israel.. Nazri botak nak tegakkan apa lagi? Penyokong umno yang tak berapa pandai tu boleh la korang bodoh-bodohkan.

UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

10 comments:

Bujang susah yg hipokrit said...

tu citer lama bai. Skrg, anuwar baik dngan israel + amerika tak jadi isu pun apa hal?

oh baru aku ingat, anuwar tu kan pembangkang. apa yang pembangkang buat semua betullllll

hahahahhaa

waris alam said...

penulis nie mmg bebal la...ko mmg mcm menempah neraka ja dgn tabur fitnah begini....harap2 org yang ko fitnah itu tak ampunkan ko....biar ko menginap ja dalam neraka jahanam tue...namanya berilmu tp bodoh dalam soal akidah....

Anonymous said...

Mintak tolong bagi bukti yg kata anwar tu sekutu yahudi...?

Lagi satu nak bgtau ni.. org umno kan bodoh2 semuanya kan.. kalau ko kata penulis ni fitnah pegi la buat report... apasal ko menyalak mcm anjing plak? pemimpin ko pun setakat menafikan pakai media pengampu ko je kan.. kalau x betul kenapa pemimpin ko x pegi buat report? polis ko punya.. isa ko punya.. dakwa la penulis ni? ada betul ka bai? lu xda otak la bai... lu mmg layak jadi org umno yang tulin.. sbb syarat utk menjadi org umno, dia mestilah seorang yg bodoh serta suka menyalak mcm anjing... ada betul ka bai? pikir bai pikir......keh....keh...keh..keh...

Bujang susah yg hipokrit said...

yer laa. betul kata najis alam. penulis ni tak ada akidah. yang ada akidah macam bini najib tu kan. dedah aurat sana sini. yg ada akidah macam pemimpin2 umno tu kan. menongang arak di setiap majlis keramaian. yang ada akidah tu kan macam pemimpin umno yang sampai tertido kat tepi mesin judi. yang ada akidah tu kan macam pemimpin umno yang kena tangkap khalwat. yang ada akidah tu kan macam pemimpin umno yang rasuah. betul kan najis alam kan? itulah baru namanya parti dan pemimpin yang ada akidah.. kan..kan..kan..

Anonymous said...

Orang Islam bercakap ada maki2 orang ke? UMNO dok merasuah etc ko lak dok pakai bendera Islam dok maki hamun, fitnah2 orang. Ni ko kata Islam? Katanya matlamat tak menghalalkan cara. Dua-dua parti tak bleh pakai.

Pegila berbaik dengan musuh yg dah memang nyata tu untuk jatuhkan sesama Islam.. Islam ajar mcm ni ke? Ada belajar sejarah?

Bujang susah yg hipokrit said...

Wow, ada copycat. So, bujang susah memang hipokrit la kan?

Blog ni memang penuh dengan nilai2 islam. PENUH DENGAN NILAI2 ISLAM.

Memalukan islam

yang benar,
Bujang susah yang bertopeng.kan Islam

Bujang susah yg hipokrit said...

Wow, ada copycat. So, bujang susah memang hipokrit la kan?

ho..ho..ho.ho... aku lupa plak. blog yg penuh nilai islam kan mcm blog parpukari tu kan. mcm blog papa gomo. tu baru namanya nilai islam. untuk anon tu ha tengok video kat atas tu. pemimpin lu tu tangah bercakap soal islam tu. yang x maki hamun. yang berbudi bahasa. yang zuhud. senang cerita umno je la yang islam.

Woi babi...kerana belajar sejarah la org ingat sampai bila2..umno ni memang sebusuk2 parti.. umno memang anjing...

yang benar,
Bujang susah yang bertopeng.kan Islam

Anonymous said...

Tu sbb aku ckp dua2 Umno dan Pas tk bleh pakai. Tau baca tak ni? Jahanam laa Melayu mcm ni.. hehehe..

Bujang susah yg hipokrit said...

kalau dah dua2 xleh pakai nak ikut ko jer ke? ko je ke yg boleh pakai tu? tonggeng la nak tau boleh pakai ke x? masuk ke 9 kali ko kena liwat nanti ko pegi la repoet dgn najib.. kah..kah..kah..kah...

Anonymous said...

salam sahabat...hrp2 sahabat dpt bg info lg brkaitan isu ini..biar rakyat melayu celik skit..jgn asyk dperbodohkn dgn media pengampu jer..takbir...