Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, March 20, 2010

BANTUAN IKHLAS PEMBEDAHAN PUAN HARYANI

بسم الله الرحمن الرحيم

Email : Ramzuzzaman Yusoff

Assalamualaikum wbt Ustaz.

Saya ingin memperkenalkan diri saya. Nama saya Ramzuzzaman Bin Yusoff, asal dari Kota Bharu Kelantan dan sekarang berniaga di Shah Alam No Telefon 019 962 3886. Sekarang saya bergiat dalam kegiatan Pembangunan Ekonomi Muslim - Bantu Muslim Menggunakan Cara kedua selain dari pinjaman Bank untuk memulakan perniagaan. Saya jalankan promosinya di Facebook.

Salah seorang rakan Facebook tampil menyatakan bahawa beliau menghidap masalah saraf yang serius. Terpaksa menjalani pembedahan di USM. Merujuk dari perbualan telefon antara saya dan wanita tersebut (seorang ibu tunggal 3 anak - kini di sara oleh ibunya seorang guru yang terpaksa bercuti selama lebih 3 bulan), beliau bakal dibedah pada 18hb Mac 2010.

Saya telah melancarkan Program Bantuan Ikhlas Pembedahan Puan Haryani di Facebook. Tetapi feedbacknya amat tidak memuaskan. Sehinggakan jumlah wang yang terkumpul untuk pembedahan esok (RM8++) masih tidak mencukupi. Oleh yang demikian, saya telah berusaha bersama-sama dengan rakan2 FB yang lain untuk mendapatkan sumbangan ikhlas dari mana2 badan atau NGO serta para Menteri yang terdapat dalam senarai Facebook saya. Namun amat kecewa apabila kebanyakkannya menolak untuk membantu.

Saya sangat berharap, Ustaz mampu membantu meringankan bebanan Puan Haryani ini. Pertolongan Ustaz, saya harapkan mendapat balasan dari Allah swt.

Di sini saya lampirkan bersama gambar beliau dan sijil dari Hospital Universiti Sains Malaysia, Kubang Kerian sebagai pengesahan masalah kesihatan beliau.

Nama: Haryani Mat Hussin.
No Account RHB Islamic Bank: 1-62139-0006744-7
Maybank: 164034266923
No. Telefon: 014 725 7787

Nota: Setakat hari ini PTMB adalah antara mereka yang telah menziarah dan memberikan bantuan kepada Haryani.

P.S: Ustaz juga boleh jenguk ke ruangan Facebooknya untuk meninjau sendiri kehidupannya dan update kesihatannya di
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000311515392 - Sumber

4 comments:

Anonymous said...

dsa
asd

Anonymous said...

xanax drug xanax dosage half life - xanax and alcohol combination

Anonymous said...

you must read tFHrEEcv [URL=http://www.louis--vuitton--online--shop.org/]vuitton online[/URL] online Efanjxag [URL=http://www.louis--vuitton--online--shop.org/ ] http://www.louis--vuitton--online--shop.org/ [/URL]

Anonymous said...

I am sure you will love XGfOlpSe [URL=http://www.hermes-birkinprice.weebly.com/]hermes replica handbags[/URL] with confident ElAHtwsl [URL=http://www.hermes-birkinprice.weebly.com/ ] http://www.hermes-birkinprice.weebly.com/ [/URL]