Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, February 6, 2010

SAIPUL MEGHOYAN.. HEHEHE

بسم الله الرحمن الرحيم

Sementara itu, saksi pendakwa pertama itu telah diketawakan oleh beberapa orang awam dan peguam-peguam bela Anwar apabila memberi keterangan berhubung pemeriksaannya di Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Ini kerana, sewaktu diminta mengenal pasti sebatang putik kapas, Mohd. Saiful Bukhari dengan yakin menyatakan bahawa putik kapas tersebut digunakan untuk mengambil sampel daripada tubuhnya.

Bagaimanapun, Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd. Yusof Zainal Abiden memberitahunya bahawa putik kapas yang ditunjukkan adalah baru dan masih belum digunakan. - wargamarhaen


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..