Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, August 11, 2009

PAK HAJI GILA SEKS

Bismillahirahmannirahim..

Oleh NAZATUL SHIMA RAZALI
nazatulshima.razali@kosmo.com.my

KUALA KANGSAR - Hajat seorang ibu untuk mengubati anak daranya supaya melupakan bekas kekasihnya dengan seorang bomoh berakhir dengan anaknya dijadi mangsa pemuas seks bomoh terbabit.

Kejadian tersebut didakwa bermula pada 3 Ogos lalu apabila mangsa yang berusia 21 tahun dibawa ibunya ke rumah 'Pak Haji' di sebuah kampung di Kota Lama Kiri di sini.

Ketua Polis Daerah Kuala Kangsar, Supritendan Abdul Gaffar Mohammad berkata, setibanya di rumah Pak Haji pada pukul 7.30 malam, wanita itu disuruh meninggalkan anak gadisnya selama tiga hari tiga malam kononnya bagi melakukan proses rawatan melupakan bekas kekasihnya.

Bagaimanapun, menurut beliau, pada pukul 12.30 malam hari pertama, gadis itu mendakwa Pak Haji telah memaksanya mengadakan hubungan kelamin.

"Pada mulanya mangsa sangsi dan menolak, namun Pak Haji memberi alasan, hubungan kelamin harus dilakukan kononnya untuk mengeluarkan air mani mangsa yang dikatakan 'ubat mujarab' bagi mangsa melupakan bekas kekasihnya," kata beliau ketika ditemui Kosmo! di sini semalam.

Menurutnya, dalam keadaan terpaksa mangsa merelakan dirinya dinodai dan perlakuan sumbang 'Pak Haji' itu berulang pada malam ketiga dan keempat.

"Sebelum dibenarkan pulang, mangsa pada pagi 6 Ogos diminta mandi dengan air limau kononnya sebagai upacara terakhir menamatkan sesi perubatan," kata beliau.

Abdul Gaffar memberitahu, sebaik pulang ke rumah, mangsa merasai dirinya tertipu dan menceritakan perkara itu kepada ibunya.

Katanya, gadis yang tidak bekerja itu kemudian membuat laporan di Balai Polis Kuala Kangsar di sini.

Jelas beliau, polis telah menahan suspek berumur 62 tahun pada 7 Ogos lalu dan dia kini direman sehingga Jumaat ini.

Kes tersebut disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol dan menipu.

Kosmo! difahamkan, ketika kejadian dua anak suspek masing-masing berusia 23 dan lapan tahun berada di rumah tetapi isterinya berada di Kuala Lumpur.

kosmo

BS: Dunia akhir zaman.. manusia nampak seperti alim (bukan halim). hehehe.. Tapi hakikatnya syaitan bertopengkan manusia.

Ertinya:Daripada Abu Hurairah ra. berkata: Rasulullah saw. hersabda; "Akan timbul di akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka menunjukkan kepada orang lain pakaian yang dibuat darIpada kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang ramai, dan percakapan mereka lebih manis daripada gula. Padahal hati mereka adalah hati serigala (mempunyai tujuan-tujuan yang jahat). Allah swt. Berfirman kepada mereka, "Apakah kamu tertipu dengan kelembutan Ku?, Ataukah kamu terlampau berani berbohong kepada Ku?. Demi kebesaran Ku, Aku bersumpah akan menurunkan suatu fitnah yang akan terjadi di kalangan mereka sendiri, sehingga orang yang alim pun akan menjadi bingung (dengan sebab fitnah itu)". H.R Termizi

Mereka yang ada lidah tetapi tidak ada hati.
Mereka bijak bercakap tetapi tidak melakukan seperti yang dicakapkannya.
Mereka mengajak manusia menuju Allah tetepi mereka sendiri lari dari
Allah.Mereka benci kepada maksiat yang dilakukan oleh orang lain, tetapi
mereka sendiri bergelumbang dalam maksiat itu.Mereka menunjuk kepada orang lain yang mereka itu Soleh tetapi mereka sendiri melakukan dosa-dosa yang besar.
Bila mereka bersendirian, mereka bertindak selaku harimau yang berpakaian.
Inilah orang yang dikatakan kepada Nabi SAW. dengan sabda;

"Yang paling aku takuti dan aku pun takut di kalangan umatku ialah orang alim yang jahat".

Kita berlindung dengan Allah daripada orang alim seperti itu. Oleh itu,larilah dan jauhkan diri kamu dari orang-orang seperti itu. Jika tidak,kamu akan terpengaruh oleh kata-kata manis yang bijak berbicara itu dan api dosanya itu akan membakari kamu dan kekotoran hatinya akan membunuh kamu. wallahualam.

UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH. I LOVE YOU FULL.. HA..HA..HA..HA..

66 comments:

Turr Punya Umno said...

Tuan rumah, entry ni mcm perli halim kambing jer...

BUJANG SUSAH said...

ha..ha..ha..ha.. mana ada... TPU, i luv u full... hahahaha...

Na'im Nikmat said...

Inilah fitnah akhir zaman..

imHepPie said...

aiyak...ape da itu pak aji...
cam cilakak je...
da tua lagik mau menggatal..
luku kpala kang bru taw huuu

lalink7 said...

ini kes kurangnye pengetahuan agama Islam yang kurang kepada si anak dan si ibu tersbt..

dulu suh blaja agama elok2..mengelat..akhirnya..

wallahualam..

Anonymous said...

[b]King Of Pirate Online[/b]

King Of Pirate is a fully 3D-designed multiplayer online game based on 5,000 years of pirate history.

In it, comical pirate characters and creatures travel the high seas and encounter intricate story-based quests,

wondrous cities and beautiful landscapes in their search for treasures fit for a king – or a king's ransom!

Though the excitement of ship-to-ship combat is a heady brew for newcomers and veterans alike,

many players take pride in their place among the community. Whether you seek to enforce the laws of the KoP world,

http://www.KingOfPirate.com





Tales of pirates private server
pirate king online private server
top/pko private server
private server
igg top
igg

Anonymous said...

Both of these can be enhanced and corrected through the use of virtual reality and at the same time that these things are happening an ultra-accurate three dimensional representation of the body can also be created to help you understand exactly how the pain is caused and what you can do in terms of orientating your body against it. Such technology is new and has all the potential in the world which means that it is only going to get better with time.
[url=http://urologe24.vox.com/library/post/dr-wedding-die-allgemeine-urologie.html
]Sportarzt[/url]
People therefore prefer to shop from the convenient of their homes rather than drive to an actual pharmacy. Another reason why online pharmacies have become very popular is because it is possible to browse though a great number of medical prescriptions and drugs in a very short time. In addition to this over sweating in many cases is also a result when a person starts panicking and in under so much stress, so getting meditation can be a lot effective way of over sweating treatment. Many people face problems with mental stress and pressure that is caused when they go out with others. So now no more getting embarrassed going to parties, get together with families and friends. Birth injuries occur more often than most people believe and sometimes the injuries occur because of the negligence of doctors, nurses or the hospital. Mothers have a deep respect for the doctor and nurses who helped bring their baby into the world. Because of this a very sad and tragic result is that often the mother blames herself for the birth injury. She just cannot perceive the doctor might be negligent. Most doctors, nurses and hospitals are excellent but when malpractice is involved in a birth injury the baby and parents must be adequately compensated. And beyond compensation, it is important that responsibility be appropriately assigned so the mother [url=http://urologe24.tumblr.com/post/927474631/dr-wedding-die-allgemeine-urologie
]Frauenarzt[/url] does not suffer needless emotional stress.
http://urologe24.onsugar.com/Dr-Wedding-Die-allgemeine-Urologie-10030944

Anonymous said...

hi every person,

I identified rubbertapperz.blogspot.com after previous months and I'm very excited much to commence participating. I are basically lurking for the last month but figured I would be joining and sign up.

I am from Spain so please forgave my speaking english[url=http://whatweknowcc.info/forum].[/url][url=http://smartthoughtsli.info/].[/url][url=http://juweirdcrazymemories.info/].[/url]

Anonymous said...

look at [URL=http://jacket-dresses.net/]moncler outlet[/URL] to take huge discount URvOfGjy [URL=http://jacket-dresses.net/ ] http://jacket-dresses.net/ [/URL]

Anonymous said...

buy a hOBasBSL [URL=http://www.moncler-outlet2013.org/]moncler jackets[/URL] for gift fwvfTzFf [URL=http://www.moncler-outlet2013.org/ ] http://www.moncler-outlet2013.org/ [/URL]

Anonymous said...

view AmVaCWUJ [URL=]burberry coat[/URL] for more detail HWDgXAaU [URL= ] [/URL]

Anonymous said...

generic xanax can you buy alprazolam over counter - buy xanax online without rx

Anonymous said...

generic xanax order xanax online no prescription canada - buy xanax online consultation

Anonymous said...

xanax no prescription online xanax effects breastfeeding - generic xanax gg 249

Anonymous said...

generic xanax generic xanax pill identifier 029 - buy xanax 2mg bars online

Anonymous said...

xanax price xanax dosage for dog anxiety - buy xanax online in australia

Anonymous said...

buy carisoprodol carisoprodol 350 mg espanol - carisoprodol 60

Anonymous said...

buy tramadol online purchase tramadol generic ultram - tramadol hcl gluten

Anonymous said...

xanax online how long does xanax 2mg last - drug interaction zofran xanax

Anonymous said...

generic xanax what's the xanax high like - xanax 4h2

Anonymous said...

buy tramadol online mastercard overnight forum buy cheap tramadol - tramadol hcl how to take it

Anonymous said...

tramadol online pharmacy tramadol hcl 50 mg get high - high on tramadol 50mg

Anonymous said...

xanax online generic xanax orange round - xanax recreational use weed

Anonymous said...

generic xanax xanax and alcohol related deaths - xanax generic pictures

Anonymous said...

buy tramadol tramadol 50mg side effects in dogs - tramadol ultram side effects

Anonymous said...

where can i buy xanax online legally xanax drug information side effects - generic xanax xr 1mg

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol dosage 15 lb dog - buy tramadol online usa cheap

Anonymous said...

buy carisoprodol buy carisoprodol cod - carisoprodol 350 mg listaflex

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol withdrawal is hell - tramadol ultram experience

Anonymous said...

buy cialis online cialis instructions - cialis daily and insurance

Anonymous said...

buy cialis online generic cialis oral jelly - cialis online boots

Anonymous said...

xanax online xanax bars show up drug test - xanax side effects 0.25 mg

Anonymous said...

cheapest cialis buy cialis online malaysia - what's price cialis

Anonymous said...

buy cialis online http://www.cialis-online-shop - cialis daily men

Anonymous said...

cialis online buy cialis online overnight shipping - cialis price walgreens

Anonymous said...

buy cialis online buy cialis online usa pharmacy - cheap cialis online usa

Anonymous said...

cialis online cialis drug interactions - cheap cialis ireland

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol addictive or not - tramadol hcl en espanol

Anonymous said...

tramadol 50 can you order tramadol online - ultram side effects withdrawal

Anonymous said...

buy tramadol tramadol hcl generic ultram - tramadol long term effects

Anonymous said...

buy tramadol without prescriptions tramadol for dogs 10 mg - tramadol online no prescription overnight

Anonymous said...

http://blog.dawn.com/dblog/buy/#blog can tramadol overdose fatal - tramadol withdrawal two weeks

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol hydrochloride online - buy tramadol without a script

Anonymous said...

buy tramadol tramadol kidney disease - tramadol kali 083 dosage

Anonymous said...

buy tramadol 100mg online buy tramadol online cheap no prescription - buy tramadol usa

Anonymous said...

tramadol without prescription tramadol ultram 50mg - is buying tramadol online legal

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50 mg how often - buy cheap tramadol cod

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol typical dosage - tramadol for dogs addiction

Anonymous said...

buy tramadol usa tramadol 50mg tablets high - where to buy tramadol cod

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#50897 tramadol hcl 50 mg recreational use - where can i buy tramadol over the counter in the us

Anonymous said...

ways to buy ativan online ativan side effects length - buy ativan no prescription

Anonymous said...

ways to buy ativan online ativan generic dosage - ativan for alcohol withdrawal protocol

Anonymous said...

order ativan generic brand for ativan - generic ativan buy

Anonymous said...

ativan pills ativan xanax interaction - ativan generic picture

Anonymous said...

ways to buy ativan online ativan side effects/ringing in the ears - ativan side effects long do they last

Anonymous said...

http://staam.org/#56274 tramadol 50mg for dogs side effects - tramadol 50 mg qds

Anonymous said...

buy xanax online picture of alprazolam 0.5mg - xanax side effects teenagers

Anonymous said...

http://staam.org/#90873 xymel 50mg tramadol hydrochloride - tramadol 50 mg with ibuprofen

Anonymous said...

buy xanax online effects of 1mg xanax - xanax and alcohol and liver

Anonymous said...

tramadol online order tramadol online overnight delivery - buy tramadol no prescription free shipping

Anonymous said...

buy xanax online buy 3 mg xanax online - buy xanax online no prescription australia

Anonymous said...

can you buy xanax online order xanax without rx - yellow 1mg xanax

Anonymous said...

buy xanax online generic xanax pictures of pills - xanax and alcohol memory

Anonymous said...

buy xanax online cod 2mg xanax street price - xanax for anxiety insomnia

Anonymous said...

buy xanax online xanax 2mg bars green - urine drug test for xanax

Anonymous said...

[url=http://is.gd/wIioiz][img]http://stomsk.ru/pics/spymobile.ol1[/img][/url]
[url=http://archive.org/details/thedeckliso/] Spyware For Cell Phones South Africa [/url] [url=http://utfpage.webs.com/apps/profile/109034678/]Buy Mobile Spy Online[/url] http://newworldmarketing.webs.com/apps/profile/109034678/ track phone by gps android track phone numbers in india free cell phone surveillance software
How To Track A Cell Phone By Gps For Free
http://suniderimont.com/iCGstation/guest/index.php?showforum=1 http://www.blogger.com/comment.g?blogID=4495923756014449122&postID=607087779721278540&page=1&token=1367001835268&isPopup=true free sms text spyware free cell spy arsenal software downloads free text messaging spy software
[url=http://transluton.webs.com/apps/profile/109034678/]When Was Spy Vs Spy Mad[/url] [url=http://flyingfishbarandgrill.webs.com/apps/profile/109034678/]Text Message Spy For Iphone Free [/url] [url=http://addictedttbean.webs.com/apps/profile/109034678/]Locate Cell Phone Using Gps Tracking[/url] http://ldasc.webs.com/apps/profile/109034678/ t mobile phone tracking can parents monitor text messages iphone computer spy programs for mac