Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, October 14, 2011

UMNO MEMANG PEMBOHONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

KUALA LUMPUR, 14 Okt — Seramai 10 artis menyerahkan borang keahlian menyertai Pemuda Umno malam tadi.



Mengetuai penyerahan borang keahlian kepada Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin di pejabat Pemuda Umno di sini ialah Timbalan Presiden Seniman Rozaidi Abdul Jamil atau lebih dikenali sebagai Zed Zaidi.

Antara yang menyertai pergerakan itu ialah Rashdan Baba, Ezani Nizarif dan Haris Kool dan penyanyi Adam AF.

Zed Zaidi berkata penyertaannya dalam parti itu adalah sebagai menerima pelawaan Perdana Menteri Datuk Seri Najib dalam program “Jom Masuk Umno”.

Pelakon itu yakin corak kepimpinan Perdana Menteri akan melahirkan generasi pelapis yang dapat menyumbang kepada pembangunan negara termasuk industri hiburan. - [TMI]

Itu kata umno.. cuba tengok video kat bawah ni.. apa pula kata ayahanda "dabelseben" awie ni .. kih kih kih kih

Awie Atau Nama Sebenar,Ahmad Azhar bin Othman Memberitahu Beliau Datang Ke Pejabat UMNO bukan Untuk Mengisi Borang UMNO,Tetapi Datang Untuk Membincangkan Mengenai Program BN Youth Music Malaysia.



Note: Artis masuk PAS jadi penceramah agama... artis masuk UMNO jadi apa? kih kih kih kih...


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

5 comments:

pokku(putrajaya) said...

Jadi lebih artislah Syeikh...b-end pun dh mcm artis..pembohong juga itu parti...kahkahkah!

Anonymous said...

jangan la kita menghukum mereka...mungkin mereka ada pilihan mereka...kalu artis disamakan dengan pembohong maka oleh itu artis yang menyertai parti lain selain UMNO boleh lah di kategorikan dgn pembohong juga...sekadar berkongsi

ROSMAH BADAK said...

anon 2011 3:59 PM.. hang cerita apa no? org cerita umno pembohong ka artis pembohong? hang bodoh ka?

Kartini said...

dulu artis buat itu ini biau jek. skrg artis masuk line agama kene tahan dah. donia donia.

Anonymous said...

Janganlah mengutuk artis2 ini, mereka juga ada hak utk memilih jalan sendiri. Kalu mereka masuk PAS, silap2 haribulan atau salah langkah pergerakan akan ditangkap tetapi masuk UMNO buatlah apa pun mereka akn selamat.....
mmmmmmmmmmm malaysia hari ini mmmmmmm