Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, July 1, 2011

KERJA JAHAT SPR TERBONGKAR!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

TERBONGKAR!! 88 Pengundi didaftar di bawah alamat sama!!



Rumah beralamat No 1138, Kampung Bagan Serai, Permatang Pauh mungkin tak sehebat Kediaman Rasmi Perdana Menteri. Sekadar rumah kampung biasa bagi golongan sederhana di sebuah Kampung di Pinggir Bandar.

Keistimewaan rumah kayu kecil ini cuma nampak setiap kali datangnya Pilihanraya Kecil atau Pilihanraya Umum dan sebab utamanya ialah: Dirumah ini terdapat lebih daripada 60 pengundi berdaftar...!!!

Apekejadahnya sebijik rumah kampung berkualiti kayu ada lebih dari 60 pengundi berdaftar..? Untuk pengetahuan korang, semakan dekat atas gua bikin antara jam 1:00 pagi sampai jam 2:00 pagi tadi.

Nak tahu cerita selanjutnya korang klik kat SINI



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

13 comments:

Puteri said...

60 orang?
88 orang?
itu yang diketahui.
yang tersembunyi?

Miecyber said...

SPR penipu besar...

Spesis Tikus Baru

Nini Hartini said...

teringat ms PRK tenang. ms gi banci ikut alamat sekali tanah perkuburan. nampk sgt SPR mmg penipu.

Goodbye Nuffnang
.

Anonymous said...

TENGOK KAWASAN SAPA...TGAK GAK LOT BERAPA...
SEMUA TU AHLI PKR N HINDRAF...
NAK KONSPIRASI MEMBURUKKAN SPR...
TNG MENDAFTAR ORNG2 PKR...

NAJIB TUN RAZAK said...

Anon 8:20 PM .. org bukan cerita kawasan siapa bongok.. klau setakat nak kata itu kawasan PKR pastu pengundi hantu tu semua PKR punya aku pun boleh cakap.. ini pengundi hantu UMNO punya sebab kat situ PKR kuat.. so ini caranya SPR dan umngok nak kalahkan PKR disitu..bangang!!

Skrg ni org cerita apa tindakan SPR dalam menangani keadaan ini? Kata SPR telus.. tapi mcmana semua ni boleh terjadi? bukan org tanya pengundi hantu ni siapa punya.. bodoh punya penyokong umporno ni!!

Anonymous said...

mcm tu lah metaliti penyokong2 umno ni NTR, kalu kita kata depa tak cerdik , depa marah tp mmg depa ni kurang cerdik! byk tu pun xleh fikir!

Anonymous said...

JAWAPAN YG PALING TEPAT KENAPA DAH X LEH CHEK PENGUNDI KT WEBSITE SPR LAKNAT LANKATULLAH ADALAH KRNA DIA X NK NATI ORNG LAEN YG TNGK VIDEO NI TRY COPY NO IC TU THEN TRY SENDIRI..SO SKRNG BAHAGIAN TERSEBUT TERPAKSA DI OFF KN SEKETIKA..UNTUK MEMBUANG SEMUA NAMA2 SI TERSEBUT..SPYA BAHAN BUKTI TIDAK TERSEBAR...MEMANG CELAKA..

Anonymous said...

Sebenornya ide pindahkan pengundi ni dimulakan oleh pembangkang. Di Perak DAP dan PAS Laknatullah telah lama merancang pindahkan pengundi dari kawasan yang mereka menang besar ke kawasan yang BN menang tipis supaya dalam PRU 13 BN bungkus. Dalam satu rumah di Trong ada 8 pengundi nama Cina. Siasat punya siasat Cina ni penyokong DAP dari Sitiawan yang DAP menang besar. Sitiawan kawasan sapa? Sama juga dengan kes di DUN Sungai Rapat. Jadi sebelum nak dakwa BN buat kerja tolong guna otak sikit. SPR hanya terima jika ada pierpindahan alamat. Bukan kerja SPR nak gi check setiap alamat. Ini pun nasib baik baik sebaba guna komputer dan boleh trace.

Anonymous said...

Anon 7.26

ko jangan bimbang..dah ada video dah pon kat yutiub tunjuk kekantoian spr

Anonymous said...

ANON 10.48-BANGANG LA KO NI.BILA KO CKP DAP PRNH BWT CANI NMPK KO GILA BANGANG..BUKANKAH PENUKARAN ALAMAT TU HNYA BOLEH DILAKUKAN DI JABATAN KERAJAAN.BUKAN KERAJAAN NEGERI.MACAM KO NK BWT IC LA SETAN.DAN BKNKAH JABATAN KERAJAAN UNDER UMNO SYAITAN.X FAHAM KE?CANI LA AK KASI CNTH..CR KO FITNAH MCM KO CKP PAS MENGARAHKAN POLIS2 UNTUK MENANGKAP GENG2 UMNO.ATAUPUN PAS MENGARAHKAN HAKIM SPYA MENANGKAP NAJIB DNGN SEGERA.MSK AKAL KE BANGANG?SATU LG,NI DH JELAS BUKTI TP KO X LEH NK TRIMA LG.KO FITNAH PULAK.STAKAT KO CKP CAMTU BUKTI X DE,AKU POM LEH CKP YG MAK KO MEMANTAT DNGN NAJIB..

Anonymous said...

bodoh.. mcm celaka... PAS memng bodoh.. nk kelentong.. org dh tau la hmpa tu pembohong besaq... jgn jadi sekutu dgn orng yg jahil nnti jdi mcm depa jgk.. musibat...

Anonymous said...

siapa yg penipu....

kaki fitnah

http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2011/07/pengundi-hantu-taktik-pembohongan.html

Anonymous said...

ada bukti buat repot. jangan cakap saja..kalau main cakap saja budak tadika pun boleh buat. korang nak tuduh orang cari bukti sampai ke akar akarnya. jangan setakat tunjuk sekeping dokumen dah riuh macam ayam tua baru terkentut dah berkokok macam bertelur 100 biji. aku bukan ahli mana-mana parti politik. aku atas pagar. tapi aku tengok korang ni macam orang bodoh je. ada bukti buat repot, bukannya terkinja-kinja macam monyet di tengah-tengah bandar. akai ada ka. aku malu sebab pembangkang di malaysia paling tak guna. sampah. buat repot jangan tak buat. bodoh....