Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, July 1, 2011

KAU INGAT DUIT MAK BAPAK KAU KE NAJIB?

بسم الله الرحمن الرحيم









Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

4 comments:

kotak hitam said...

bala nie.. semua ni bala ni.. xptt....

zanafahmi/PB said...

rakyat disuruh jimat cermat, tu yg bill letrik puluh ribu tu? sape nak byr? tengok jumlah nombor pun kita dah tak reti nak sebut.....ish..kalau la semua tu disalurkan pd mereka yg susah, alangkah bagusnya, pahala dpt.

Amuraria said...

ADA DIA KISAH ? KES DIA TAK KISAH TADAK KES LA NAK KISAH ! TAK KISAH LAH KISAH KES ! APA PUNYA TURR PARTI PANDI KUTTY :)

anakmuaallaf said...

Alahai...
Apa aku kesah..Hangpa yang pangkah aku suruh aku jadi PM..Suka hati aku la nak buat apa pun...