Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, February 5, 2011

GAMBAR TANPA SEURAT BENANG KETIKA DITANGKAP

بسم الله الرحمن الرحيم

Update terkini dari alangazizsham@yahoo.com

gambar berikut adalah sejurus ketika ditangkap pada mulanya tiada seurat benang, tetapi diberi peluang untuk mengenakan baju mereka sempat mengenakan baju Rosli hanya nampak dibahagian kepala.











Salina Bt Abd Malik adalah setiausaha KRT, manakala Pengerusi ialah Rosli Bin Alias, berumur 49 tahun, mempunyai 2 orang anak. Manakala, pasangannya Salina Abd Malik, berumur 39 tahun, mempunyai 5 orang anak, berumur dari 19 tahun hingga 9 tahun. Salina, berkerja sebagai pembantu Hotel Habiscus Bunga Raya, Jalan Pudu.
Rosli Alias sebagai Pembantu Am Rendah di sebuah Universiti terkenal yg terletak di Kuala Lumpur. - alangazizsham@yahoo.com


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

109 comments:

KELI OH KELI said...

ish,,,,contoh yg sangat x baik...jgn terpedaya dengan keenakkan dunia...

Ini Ceritaku... Kisah Hidupku... said...

astaghfirullahalzim...
npe smpai jd mcm ni??
kalu aku jd ank die..
mnebal rse malu..

Tok Kiyai said...

Salam bujang
Tok dah tengok muka rosli kat FB dia...haha
Rosak 1keluarga...

Faezah Hannah Al Baj said...

cukup memalukan.. >_<"
ya Tuhan..jauhkan kami dr segala perlakuan maksiat yg hina..hindarkan masyarakat kami dr melihat perlakuan durjana ini berlaku lebih byk lg

sy sedih ok

sepupu najib said...

aku dah baca dalam paper...

yang heran nape suaminya boleh diam tengok je masa tangkap..penakut ke...

jantan nama rosli tu ubatnya adalah dipatahkan tangan dan kaki...pecahkan mukanya..atau simbah dengan asid..masuk penjara pun puas hati...

sakit hati tapi tambah lagi dalam berita siap peluk peluk isteri orang tu kat balai...

samseng sangat ke..tapi aku cukup boring dengar ceta si suami tu...

muka bini tu pulak toya gila...macam sundal atau pelacur...

Pemerhati UMCO said...

UMNO sekor ni bodoh mcm banghal..betina celakak mcm ni bersepah kat lorong hj Taib. Duit projek banyak carilah yg cantik sikit. Buta kah mata si UMCO lahanat ini....

Herba Jantung said...

Apabila kuasa dan nafsu dicampuradukkan

Anonymous said...

makkk aii..

Anonymous said...

assalmmulaikum...dgn ni saya ingin membuat kenyataan berdasarkan cerita yang disairkan dllaman bujang senang  
pda malam kejadianpada 2 febuari 2011 yg lalu
ketika kejaadian itu berlaku ..imam bersama org kampung (tpi yng pasti bkn penduduk kg tersebut) tiba dulu sebelum alang azisham(dalam paper nama razif)dalam kenyataan alang azisham beliau bersama anak peempuan menyaksikan saya dalam keadan tanpa seurta benang adalah kenyaaan palu semata-mata kerana ketika kejadan etrsebut belaiu datang 15 minit kemudian dalam keadaan kelam kabut terus mengambil gambar saya

Anonymous said...

bilasaya terangkan pada imam trsebut bahwa say bkn isteri beliau dan menceritakan belaiu mepunyai rekod jenayah imam serta org kg terdiam seketika..tiada kenyataan dr saya mengatan bahawa kami dh bayar pada inspektor pols bukit puchong..atau sebarang ugutan...apa yg alang azisham nyatakan hanyalah untuk menagih simpati masyarakat bahwa di di pihak yg benar..sedagkan apa yg dia lakukan hanyalah untuk menutup kesalahn yg telah dia lakukan pada rumahtangganya.

Anonymous said...

saya dh berkahwin dengan alang azisham selama 20tahun..sepanjang saya bersama dia..banyak yg pahit saa lalui dari yag manis
sejak alang jadi pemandu teksi dia selalu x balik rumah..mkn minum anak isteri x dihiraukan..apa yg dia thu cuma baw tksi dan x perlu balik ruah...saya terpaksa membesarkan anak denga mencari kerja sambilan bg menapung kehidupan seharian..sampai bil api dan air  kena potong pun dia x hiraukan

Anonymous said...

apa yg dia tahu minta pada mak bapak saya aklo takda wag ringgit..beli rumah dipuchong pun mintak duit dr nenk dan ma tiri saya..ckp kat org kata duit dia
sikap dia hanya mementingkan diri saya membuatkan saya berada dlam tekanan...bila kami berpindah ke puchong lagi ligat dia tak balik rumah..siasat punya siasat saya dapat tahu dia ada perempuan lain..hati mana tak sakit..tanya tak mengaku...mk bapa sayalah banyak membanu bila kami dalam kesusahan

Anonymous said...

tpi sebaliknya pe yg dia kata kan dia yg buat semua..ana2 x pernah dihiraukan..bila dia lafazkan cerai..saya terus rujuk kemahkamah bila kes ni dibawa ke mahamah dia menjadikan pekara itu sebagai alasan bahwa saya mintak cerai atas dorongan dari sesorg..
pada kejadaian pada november tahun lepas beliau tetah memuluk rosli alias atas tindakan bodoh tersebut dia telah ditahan dilokpa selama 6 hari..sehari sebelum raya haji dia teah dibebaskan atas jamina dari pihak polis setalah dakwaan keatasnya ditarik balik..
selepas kelaur dari lokap dia tealh mengambil semua anak dan telah mengunci pintu denagn membuat laporan palsu mengatakan rumah yang kami duduki adalah rumah sewa kepunyaan adek dia...akibat dai tindakan disaya tidak ada tempat tinggal dan terpaksa mencari rumah sewa..saya tak dipedulikan tanpsebarang nafkah selama 3 bulan

Anonymous said...

selepas dia mengetahui saya temapt tinggal saya ..dia datang menganggu ....pelabagia healah dia lakuan..dan cuba mengaibkan saya memandagkan pelai jawatan yang saya pegang
namun saya tida mempedulikan dia..kelar cerita saya dishirkan dan dia disihirkan...pada keluarga a dia membuat pelbagai cerita  serta menghasut keluarga dengan menghasut...
saya tidak dat menghubungi anak2 sejak dari peristiwa hingga ke hari in..pada malam hari raya tahun yang sama saya tealh dipukul dengan pemukul besi...laporan polis telah dibuat
saya kesal dengan sikap dia yag tidak mempedulikan ruma tangga bukan seperti kenyatan dia mengatakan saya tidak mempedulikan rumahtangga ...kennyataan mengatan bahawa dia ada mengambil gambar saya tengah doggy adalah bohong...saya mencabar dia kalo dia ada gambar tersebut kenapa tak siarkan ...kenapa perlu smpan kalau itu bahan bukti..alang azisham adalah seorang lelaki yang pandai berkata -kata putar belit..benda yang tak ada diadkan cerita

Anonymous said...

saya kenal alang bawa teksi , tak rapat sanggat tapi selalu jumpa !

alang ada cerita pasal kes rumahtangganya , nak tahu apa dia cakap ? saya tak kisah cerai dgn bini saya , saya dah pakai dia lama , saya dah puas , tapi saya kasihan dengan jantan yg ngurat bini saya sebab dah tua , kalau bini saya dapat jantan muda tak apa jugak , peduli apa perempuan ramai , dkt Kl ni melambak perempuan nak aku !

itu kata alang , isteri saya pun kenal alang ni , alang ni jenis suka bercakap ..banyak mulut kuat bercerita , kita cuma duduk dengar dan dia akan bercerita hikayat satu ribu malam !
ada sekali alang kata dia bangga hentam samseng india , alang kena tahan masuk lokap satu malam , alang kata polis tu salute aku sebab berani hentam india !!

alang yg aku kenal taklah baik sanggat ...cuma memang menolong kalau kita minta tolong

Anonymous said...

tuan2 jangan hanya percaya sebelah pihak iaitu sang suami perempuan ini iaitu alang , dengar juga cakap dan cerita dari bekas isterinya , biasanya lelaki yg buat silap bukan perempuan !!

saya orang sabah kerja Kl , saya kenal ramai driver teksi , saya selalu minta khidmat alang ke airport , saya kenal alang ..saya tahu bagaimana sikapnya , dia akan cerita hal dalam kelambu seolah baca paper metro , dia cakap tak bertapis punya ! dia pandai mengarang cerita , selalu puji diri sendiri dan meremehkan orang lain , dia suka dipuji dan merasa diri hebat sentiasa ,

dengan alang , jgn terkejut kalau dia sebut puluhan nama perempuan sebagai GF nya , konon perempuan tu menangis minta khawin , merayu cinta alang dan sebagainya , alang ni nampak muda walaupun umurnya dah lewat 40an ..dah nak masuk 5o pun !

so , jangan percaya cakap alang seratus peratus ! dia memang pintar mengarang cerita

Anonymous said...

Rosli Alias dan Salina Abd Malik sekarang sedang bersembunyi kerana hami hasil perzinaan haram. Ketika ditangkap mereka menipu JAIS kononnya sudah berkahwin, tetapi telah diberkas dan didenda masing masing RM2300. Pasangan ini gagal menipu Tuan Hakim mahkamah, tetapi hanya ada talian hayat dengan menipu seperti perkara diatas. Kata-kata wanita yang sudah digelar pelacur dan Rosli Alias sudah tidak lagi dipercayai orang Puchong. Sekarang macam kedua-duanya sentiasa "lari' dan bersembunyi kerana sedang bungting anak luar nikah. Masyarakat perlu memberi hukuman kepada mereka ini, plat pendaftaran keretanya WKD 6144, PROTON WAJA. Sila laporkan segera kepada JAIS supaya mereka berjaya diberkas semula. Rosli Alias, perkerja Am, Fakulti Sains Foundation, UNIVERSITI MALAYA, KUALA LUMPUR. Manakala, Salina A Malik, kini perkerja melipat kain, mengemas katil di Hotel Habiscus, Jalan Pudu, Kuala Lumpur.

Anonymous said...

Atas permintaan anak-anaknya sendiri gambar sedang doggy ibunya tidak dapat disiarkan agar mengelakkan lebih ramai orang mengikut kelakuan kebinatangan mereka berdua, selain akan mendatangkan malu kepada anak-anak di sekolah yang akan menjadi ejekan rakan rakan. Apapun bukti mahkamah berserta hukuman sudah memadai agar semua orang akan berfikir. Kepada message diatas yang kononnya yang mengatakan mengenal Alang adalah, Rosli Alias, Pensyarah bahagian Air dan Mani, UM.
sekian, ....anak si Alias punya pukulan.
Azhari Kamarudin, Saksi kejadian pada malam ditangkap,

Anonymous said...

salam...kepada semua pembaca didlm blogger termasuk isknaar zulkarnain...saya rasa bujang senag nia dalam salah seorg ahli keluarga kepada c alang...tau salah seorg org suruhan alang bg meghalang tuk mana2 individu daripada hentam alag azisham...kenapa beriya2 benar saudara tuan punya blooger ni meghentam c salina...kalo pembaca semau ingin tahu mereka takut nnt alang punya rahsia dia ketahui org...dengan saya ingin memberitahu bahwa alang azisham ni nukan dalam kategori or yang terlalu bagus sgt...dg dr kg kelaurag yg mempunyai hasad dengki dan busuk hati...org kg semua tahu...alang kawin dgn salina sebab dia dh buntingkan salina..dia iagt dia ble lari ....salina dh tangkap dia dulu...so alang telah melakukkan maksiat dan zina..tu sebab bila salina mintak cerai dia dlm ketakutan coz nnt tembelang dia pecah...dhlah de anak luar nikah kemudian kelaur agama islam...tanya alang..dia sebanrnya x tau mengucap...mungkin babi pun dia mkn...nampak baik..sebab dia pandai berlakon...muka je baik..tpi hati dia hati hitam..persan dia bagus sebenarnya dia xde apa2 langsung...yg dia ada hanyalah kote kurap dia yg dijangkiti siplis coz dh main banyak pantat x kira apa bangsa sekali pun...tu sebab salina xnk dia..dlam kote dia de pakai benda2 yg kotor..salina pernah jumpa alang de simpan kemenyan dlm poket seluar
dh kantoi...cuba anda fikirkan adalah seorang suami sanggup menghina isteri sendiri kemuadian mengaku isteri dia pada org..nmpak sgt disitu watak sebenar alang....dlm keluarga dia sendiri..pun ada yg melakukan zina dlam gudang padi di kg dia...macm tu dgn yg pompuan...dh kawin tpi main dgn jantan lain...tu sebab alang nk tutup maruah kelaurga dia dgn tunding jari pada org lain...dia nk tutup kesalahan dia pada org agar nnt x nmpak kesalahan dia...pembaca mesti tertanya2 sapa yg saya?...kalo nk kata keluarga dia banyak yg bagus saya berani menafikan...x semua yg bagus...x menjadi gak family dia..baik anak saudara adek beradik dan ipar2
alang saggup wat report polis mengatkanbini dia lari ikut jantan lain.padahal kebanyakkan org dh tahu yg dia suka mereka -reka cerita yg bkn2..sehingga staf balai polis pun malas nk layan masalah rumahtangga dia...sedangkan maslah negara pun x selesai..mengatakan org puchong dh x suka salina ..padahal org puchong lagi menyampah..mengata kerja pembantu am..tpi dia lpa keer kerja dia saebagai pemandu teksi lebih kurang sama taraf juga..kat citu kita ble nmpak betapa bodoh org yg mengarang cite serta alang sekali

Anonymous said...

alang skrg dlm keresahan dia sebenarnya dia xde pompuan yg nkkan dia...kalo de pompuan yg nkkan kenapa dia sibuk sana sini wat cite pasal salina...kalo salina x bgus sgt smpai kata pelacur...carilah mana pompuan yg baik..ni x duk cari pompuan jalang gak...dia jgnlupa dia ada anak pompuan kalo dia kata slaina pelacur bermakna anak dia lahir dari pompuan yg x baiklah..so nnt lambta laun org akan tau gak...kenapa lark nk kata kalo dia dedahkan gambar doggy tu akan memalukan anak2 dia...saya tahu mmg sebenarnya mmg alang tidak ada gambar tesebut...saj je dia bikin gembak..dan yg bangang org yg pertahankan dia...agaknya dia pun sama u sebab dia beryia2 sokong alang....

Anonymous said...

kalo yea pun dia kata rosli tu dh tua..abis tu dia xkan tua ker? tulah yg saya kata alang ada amalkan ilmu sihir...berkwan dgn syaitan..dia nnkkan pompuan kerana pantat je...yg lain2 dia jahil..mkn mkn maknan kotor..selama 20thn salina dgn alang bkn org yg punya blogger niyg kenal sgt alang...kkalo kenal pun apa dia tau sgt
saksi mlm kejadian mlm azhari kamarudin mana wujud..kalo wujud pun terlibat sama..kenapa mlm tu mana2 yg terlibat semua lari bila pihak polis dtg...dan mlm kejadian tersebut bekas isteri rosli pun terlibat sama...kenap dai x turu bawah bantu suami dia just tgk dr atas rumah..bila ditanya kenapa x tolong kata takut akan dipukul...tu semua agenda bodoh dorg..dh tu sendiri yg mintak diceraikan kata suami dia craikan dia kerana nk kawin lain...pergi jumpa bomoh nk tgk samada rosli terkena..last2 bomoh tu kata xde..g lark mengadu kat family rosli...dgn harapan rosli nk balik semula pada dia..apa yg tahu family rosli pun suka sgt pada janda dia coz mulut dia mcm mulut puaka..masing2 punya side memainkan peranan dalam cerita ni....

Anonymous said...

tak paham cerita yang ditulis....macam budak tak sekolah.

Anonymous said...

Kamu salina babi perampas suami aku ....syaitan

Masuri

Anonymous said...

woiiii..tuan punya blogger jgn nk jadi jantan pas tu jadi betina..ko ingat aku x kenal sapa ko..ko jgn smpai aku kau cite ko asal usul cite ko..ko pun bkn pandai sgt ..berlagak sgt...kalo sekolah takat sekolah kg dan bwa pisang jual kat kl jgn berlagak arr...org pun dh tau ko sapa..bagus sgt ker ko...anak2 ko pun aku tau sekolah pun bermasalah...x terjaga ..nk jaga hal org lain...

Anonymous said...

x paham cite..tau dh terkena batang hidung sendiri...kata rosli dah tua...ni asal usul c alang azisham yg konon kata masih muda lagi..
alang azisham lahir 25 januari 1964 cuma muda setahun dr rosli...kg 231 padang ampang kuala kangsar perak..kerja sebelum bwa teksi hanyalah mekanik dipetro pam jal tun razak...xlah bgus sgt...ingatkan sekolah tinggi sgt...bpak dia keja sebagai pengawal keselamatan..mk dia menoreh getah je...

Anonymous said...

wah!dahsyat ek..masuri ni! ...kata salina perampas suami org...wei ko ingat aku bodoh sgt ker...ko nk menyamar jdi masuri ker ..what ever arr..kalo ko masurilah...mmg betullah ko skrg dh gila talak! yealah dh lama x dpt batang agaknya...tpi setahu akulah masuri ni bkn pandai nk cite2 mcm dlm ruangan ni...

Anonymous said...

aku cabarlah jantan sial ni...atau alang tunjukkan mana gambar aku tgh doggy..kalo benarlah biar TUHAN laknat aku..tpi kalo x ada biar TUHAN laknat pada hamba ALLAH yg berbohong semata2 mahu mengaibkan...ingat kalo ko mengaibkan org insyallah satu hari nnt ko atau anak2 ko tau ahli keluarga lain akan mengalaminya...kalo nk mereka-reka cite tanpa ada bukti jgnlah setakat tin kosong...org yg baca pun dh menyampah
ko sapa nk menghukum org ..sedangkan diri sendiri pun jalan x betul...ko ingat ko keluarkan cite utk publish pad umum mcm umum dh xde keja dan banyak masalah lain yg x pernah selesai ..umum nk layan cite bodoh watpe...lam2 org pun naik bosan..menceritakan kebodohan sendiri..ko ingat masyarakat bodoh x bel berfikir ker...yg mana betul tau salah..!

Anonymous said...

pada para pembaca sekelian...apa yg tuan punya blogger ni tau mana2 individu yg terlibat ...dg ini saya memaklumkan cerita dlm blogger ni kenbanyakkan telah diubah suai cerita agar menutupi kesalahan pada insan yg bernama alang azisham..dan tuan punya blooger ni telah dibayar oleh alang supaya cerita yg x seberapa diolah agar lg PANAS!..TUAN PUNYA NI mengambil kesempatan bg menambah pedapatan yg x halal tuk beri anak isteri beliau..lihatlah betapa hinanya insan ni dalam mencari rezeki...adakah bijak sebegini...bagi saya ..yg salah tetap salah...dan telah pun menerima hukuman yg sepatutnya..dan kenapa tuan punya blogger ni serta individu ni masih lagi mengalami kekalutan..adakah diapun melakukkan kesalahan yg samam atau takut rahsia dia akan terbongkar!!!!!!!!!!!!sama2lah kita berfikir tentang tuan punya cerita ni!

Anonymous said...

dan kepada yg bernama masuri tau ko menyamar jadi masuri..ko xpayahlah nk sound berbagai..kata salina perampas suami org..ko tanya diri ko sendiri kenapa suami ko gi pada org lain...ko jgn ingat ko bagus sgt...kenapa ko x cakap pada org yg ko sendiri yg minta diceraikkan..dan kenapa pulak ko cerita ko diceraikkan...dan kemudian pergi mengadu pada keluarga ex ko yg ko diceraikkan.ko ingat keluarga ex ko suka sgt kat ko..dorg x tunjuk...coz tau ko suka berlagak sgt...tpi bila ko dh bercerai..adek beadek lain menarik lafaz lega kerana ex ko terlepas seksa dr ko...

Anonymous said...

rosli mohamed tuan punya blogger menggunakkan nama anaknya iskandar zulkarnain...x payah kamu nk berselindung ...aku tahu ko..jgn kerana kamu nk menyebelahi abg kamu mengentam aku..jgn lupa cite abg kamu yg aku tahu..kalo cite abg kamu de anak luar nikah smpai kepada org kg kuala kangsar ...bayangkan mana muka mk kamu nk letak...dan kamu tahu kalo aku wat report kamu telah culik anak2 salina kerana salina masih ada, ibu yg sebenarnnya walaupun alang dan salina telah bercerai atau sebagainya..hak sepenuhnya adalah pada ibu yg sebenar.. ko g lah reort mana2 balai tau jumpa mana2 peguam...ko aka akan dikenakan tindakkan..walaupun ko kata salina pelacur sekali pun dia tetap ibu pada anak2 dia..tu hukum yg x dapat ko nk nafikan...

Anonymous said...

kepada pembaca semua disini katakan saya ingin memberitahu bahawa anak2 saya telah dibawa keluarga alang tanpa izin saya...report polis telah dibuat..alang memberitahu bahawa anak2 dia pelihara namun apa yg berlaku adalah sebaliknya...dia tinggalkan anaknya pada akaknya dan abangnya yg telah kematain isteri dan tidak mempunyai pekerjaan tetap..sedangkan alang berada dikuala lumpur bersenang lenang dgn pelacur murahan di chow kit...mana saya tahu ! tualh yg akan pembaca tanya...anak2 saya dikg telah didera dari segi mental dan fizikal ...selama annak2 saya dgn saya ...tak pernah anak saya didera basuh bj sendiri ...duk dalam bangsal..mkn xtau apa yg diberi...alang pulah selalu poison mind kat anak2 mengatakan anak saya jahat...dhlah anak diabaikan...anak saya demam x dipedulikan...mcm tu yang alang kata dia pelihara anak...saya membuat laopran pada pihak jabatan kebajikan masyarakat tentang masalah ni..biar umum tahu..dan org tuan punya blogger ni mesti mkn hati dan menyirap...

Anonymous said...

untuk tuan punya blooger ko ingat aku x tau sapa ko..x bersembunyi disebalik nama iskandar zulkarnain..aku kenal sapa ko...

Anonymous said...

bodoh sgt org yg yg tuan punya cite..kata salina bekerja sebagai pelipat kain dan mengemas katil di hotel habiscus jalan pudu..nmpak sgt ayat bdk x sekolah...kalo nk lipat kain xpayah keja kat hotel..kat umah pun boleh lipat kain...kah2 bodoh sgt..rasa2nya mmg bodoh tuan punya cite ni coz dgr cite drpd alang bodoh pas tu jadi mangsa keadaan..melayan alang bodoh dia pun sama bodoh...kalo alang menteri xpe lah leh wat cite sensasi ni x..alang tu cuma pemandu teksi yg kote dia d kurap yg xde pape yg patut nk dibangga kan..ternyata dia nk publisiti murahan kerana nk glamour sedangkan dia x tau masyarakat diluar sana akan mengecam dia kerana membuka pekong didada..siapa dia yg sebenarnya..bila singkap cite dlam kelambu..maka akak terbuka semua rahsia dia yg selama ni x diketahui oleh org luar disana...dari kes anak luar nikah dia smpailah dia melanggan pelacur murahan di chow kit...bg wanita2 di luar sana berhati2 semasa menaiki teksi waja hijau hwc 8704 kerana dia gila seks!hati2 dia de guna sihir...utk pancing pompuan..skrg org puchong yg menyampah tgk muka..kerana dia muka x malu dia ble tayang muka kat org puchong...

Anonymous said...

alang suap abag salina sebanyak rm 300 untuk pukul rosli.dgn didorong org bermuka sopak..mulut puaka dan sebagainya...bila polis kenapa yg sopak dan kuncuk2nya lari..serta mulut puaka diamkan diri...alang bgtau dia pernah hentam dan masuk lokap..check lokap mana dia pernah masuk dan india mana dia hentam..kalo dia kata dia pernah hentam dia dh lama dia padam...dgn or india jgn ckap sebarangan arr...alang tu ckp ble arr...bila salina lontar botol palstik kenapa dia cari plastik..pastu panggil polis kta salina gila ..bila polis dtg dia yg kena sound ...nk tau polis tu kata pe? polis tu kata alang x bg nafkah secukupnya tu sebab salina mengamuk..usahkan salina..kalo saya jadi salina pun saya pun ngamuk..kata polis tersebut....so para pembaca budiman jgn ingat sesuka hati membuat cerita tentang org dan jgn suka memburukkan org kalo anda berperangai seperti binatang...tanyalah org yg kenal sgt dgn alang...dia mmg pandai putar belit fakta..

Anonymous said...

berhati2 dgn teksi HIJAU HWC 8704 kalo menaiki driver bernama alang azisham mohamed dia an bercerita hal dlm kelambu dia bg meraih simpati...dia mengecam kerajaan dan sebaginya tpi duit kerajaan dia sapu...untuk makluman anda semua pembaca duit rm 100 peruntukkan kerajaan bg sia sapu sedangkan diut tu hak pelajar iaitu anaknya..sedangkan dia dh buang anak dia..dgn muka x malu dtg ambil disekolah..dan peliknya pihak sekolah dgn mudah memberi tanpa disiasat dulu..memang jenis lanun...selama ni dia banyak mengaibkan salina..skrg biarlah cita dia yg buruk dikeluarkan....lama kelamaan alang pasti gila dgn tindalkan bodoh dia sendiri..dan org yg terlibat sekali pasti akan malu....

Anonymous said...

alang sebenarnya xde gambar dan bukti yg lengkap mengatakan dia de gambar doggy tu...cuba tgk kenapa gambar lain dia ble keluar..sebagai bukti ..dan mana gambar tersebut...apa yg dia buat kenyataan tu adalah bohong semata2...kesian dgn semua pembaca yg kena bohong semata2.lagi sekali saya ulang kembali cite pada mlm kejadian...
sebelum kejadian tersebut alang de mengadu pada beberapa org dalam umno dan meminta bantuan agar rosli dipukul lg...tpi tidak layan kerana mereka dh tau alang ni pembohong...kemudian alang berjumpa pihak parti sebelah agar dia disokong...
pada mlm kejadian ..org yg mula2 smpai adalah iman surau dan beberapa org yg x pasti identiti..so dlm kira2 5 minit kemudian alang meluru datang dlm keadan kelam kabut mengambil gambar sambil diperhatikan oleh iman dan orang yg ada disitu..bila saya terangkan hal yg sebenar..masing memandang dgn kehairanan...kemudian kami sendiri kebalai..5 minit kemudian imam dan saksi yg datang...selang 2 minit alang datang..biasalah dlm keadaan kelam kabut...wat report kata saya lari dari rumah pada malam raya..padahal malam raya saya telah dipukul ..keesokkan pagi raya saya dgn alang beraya dirumah bapa..saksi bapa dan keluarga saya..mcm2 report dia wat..tpi xde lark report kata dia de ambil gambar lihat isteri didoggy! dia suruh anak saya jadi saksi...anak saya enggan kerana tipu bukti..didalam balai kami duk bersebelahan..cuma rosli berbisik dan saya tergelak bila alang dimarahi oleh polis kerana asyik wat report bini lari dr rumah..sedangkan saya de kat dlm balai..saya telah pun menghubungi imam saksi tersebut dia menyatakan kebanyakkan maklumat bercanggah..cite dh bertukar2..
alang selalu datang kerumah saya nk saya melayan nafsu gila dia..saya enggan mengyatakan saya bkn bini dia lagi...keesokkan hari dtg ketempat kerja saya mengadu pelbagai pada salah seorg staf diofis saya...ckap bleh bohong..tpi dia lupa cctv diofis ade kebetulan boss saya ada masa tu..dgn kawan saya dia jumpa cite yg bukan2..pergi sekolah jumpa ckgu sekolah bercerita yg macam2..tpi ckg sekolah sekadar diam...ckgu2 disekolah sempat berkata dia xtau malu mengaibkan bekas bini dan anak sampai bleh menjatuhkan maruah dia dan bekas isteri dia...smpai mcm tu sekali kelakuan alang.. tulah alang yg sebenarnya...dia akn sanggup wat pe saja kerana nk tutup pekung didada dia agar x diketahui org...dia suka bangga diri kalo org puji dia..tpi dia x tau malu bila mengaibkan org...mana dia tau mengucap..sedangkan dia x mengaku dia islam...silap2 babi pun dia mkn..setiap kali dia melalut tulah perkataan dia yg selalu sebut...20tahun berkahwin dgn dia xde pape yg saya dapat..duit ,barang kemas saya habis digadainya...bwa teksi siang mlm sana sini konon banyak custemer tpi bila balik rumah xde langsung...habis duit bg kat betina sial...bkn bg anak isteri mkn...mcm tu yg dia kata dia jalankan tugas sebagai suami dan bapa..keluarga Saya yg banyak membantu...semasa teksi dia hilang xde sapa dari adek beradek dia dtg membantu...sehingga teksi dijumpai pun xde yg datang membantu atau bertanya khabar...anak2 masuk dr asrama ke universiti mana de keluarga alang hulurkan bantuan segi moral atau rm..!jangalah ckap besar semua dia dan keluarga dia yg membantu..tiap2 kali raya dr anak kecil sampai besar keluarga saya yg banyak belanja..termasuk pakaian alang ..dia cuma bawa kote kurap kesana kemari...adakah tu yg dia kata bahwa dia bertanggung jawab...kat mana tanggung jawab dia...kalo bab mengutuk org sana sini orgnya adalah alang...ckp dgn org dia kawin dgn saya amek pompuan tepi jalan..bermakna dia xlah bagus sgt ....kira2 sama taraf dgn org tepi jalan..kalo betulah kata saya pompuan tepi jalan dia bgus sgt kenapa dia x cari pompuan yg sama taraf dgn dia!kat situ kita ble tau dia yg sebenarnya...sifat buruk dia...

Anonymous said...

salam cukup2 la...x baik nak aibkan org...cuba istifar banyak2...ingat allah..untuk salina berdoalah kepadanya..kerana doa org teraniaya...sangat dmakbulkan oleh Nya...

Anonymous said...

Yang dihormati pembaca kaki blog.....ini bukti


http://rubbertapperz.blogspot.com/2011/12/terkini-bukti-mahkamah-kes-zina.html

Anonymous said...

salam kepada pembaca semua...apa pun yg terjadi telah terjadi...salah tetap salah dan mereka telah pun dihukum atas kesalahan mereka...kenapa pulak perlu mengaibkan mereka sedangkan sebelum ni mereka telah diaibkan...kenapa perlu lagi adakah kerana ada perasaan tidak puasati terhadap mereka atau apa yg mereka lakukkan menggangggu ketenangan bagi individu tu sendiri..bagi saudara alang sendiri tindakakn dia memalukan bekas isteri beliau adalah tindakkan yg tidak bijak...bila dia mengaibkan diri dia sendiri dengan sendiri dia mengaibkan diri sediri serta anak2nya..adakah tu yand dikata tindakkan yang bijak!kalau yeapun bekas isteri bersalah dan telah pun dihukum atas kesalahnnya kenapa perlu lagi mengaibkkan lagi...bina semula kehidupan baru dan jadi orang yang lebih matang...tapi apa yang dilihat menjadi kebudak-budakkan...bekas isteri dia mungkin nak menjalani hidup baru atas kehancuran rumah tangga hidupnya...saya tak tahu apa tujuan mereka untuk mengaibkan bekas isteri alang ni...kita sapa nak menghukum dia...sedangkan kita tak tahu apa hukumman yang kita akan dapat kerana bersubahat nak mengaibkan orang...kepada salina berbanyakkan bersabar..mungkin ada RAHMAT disebalik kejadian...

Anonymous said...

salam..kenapa tuan punya blooger ni beriya2 sangat nak memalukkan salina tu..adakah salina orang terpenting dalam negara sedangkan kita dah dengar banyak kes2 mcm ni..dan bagaimana pula surat dalam fail mahkamah boleh jatuh kepada individu yang tidak berkenaan..bukanlah fail tu adalah sulit..dan kenapa sekarang baru nak ditunjukkan...saya keliru dengan cerita bekas suami salina...apa yg dia lakukkan adalah tindakan yang kurang bijak..sekali...
untuk pembaca semua...seorang perempuan bila berkahwin menjadi seorang isteri kepada seorang lelaki yang bergelar suami...begitu setia jujur dan taat pada suami...tpi bila seorang perempuan bergelar isteri bgnya suami adalah segala2nya..kepercayaan dan kejujuran diberikkan..tpi bila suami mengkhianati atau sekali suami menyakiti hati isteri payah melupakkan...mungkin salina memendam rasa atas sikap alang selama 20tahun berkahwin..salahnya salina tidak pernah menceritakan hal yang sebenar masalah meraka..mungkin sukar mempercayai pada orang lain...puashatikah alang mengaibkkan salina dengan cara begini...apakah ganjaran yang dia dapat dengan mengaibkkan macam tu sekali..mungkin alang lupa masyarakat akan memnunding jari pada dia juga...kerana gagal menjadi seorang pemimpin dalam sebuah rumah tangga....dan juga pekara begini boleh berlaku dalam keluarga meraka...nasihat pada yang terlibat ...ingat jika kita menaibkan orang suatu hari nnt nasib kita akan sama...kita tak rasa lalui apa apa yang mereka laui..kita mudah menunding jari pada orang ...tpi kita lupa suatu hari nanti kita pulak ditunding jari oleh orang lain....

Anonymous said...

kepada saudara azhari kamaruddin tau sesiapa yang mengaku jadi saksi pada malam kejadian...sebenarnya tak wujud...semasa kejadian berlaku hanya yang adalah dalang dalam pekara ni..setibanya polis ..semua yang ada lari bertempiran ..tiada seorang pun yang mengaku pada polis saksi pada malam kejadian..salah sorg dalang ada menghubungi mangsa agar tutup mulut sekiranya pihak polis bertanya siapakah lagi yang terlibat...tu cerita yang sebenarnya...tuan2 jgn mudah percaya dgn individu yang mengaku tahu segala cerita tersebut...

saksi yng menyaksikan sendiri kejadian tersebut...

Anonymous said...

salam...saya tak paham kenapa alang dan tuan punya blooger ni beriya2 sgt nak mengaibkan rosli dan salina..sdangkan saya tgk mereka adalah orang biasa sama seperti kita menjalani rutin harian hidupnya...kalau iapun mereka bersalah bukannkah mereka telah disabit kesalahan dan pekara tu telah lama berlaku..kenapa perlu diungkit...adakah individu ni ada masalah antara atau tidak dapat apa yang mereka kehendaki...disini timbul rasa curiga ..apakah yang mereka ini hendak sebenarnya ..adakah jawatan yg dipegang oleh mangsa...nampak disitu bahawa sapa yang sebenarnya gila pangkat dan kuasa!!!!!!!

Anonymous said...

celaka si Johan, kat Universiti Malaya beritahu semua orang pimjaman rumah aku tak lulus. jangan campur urusan hal orang lain la. kes zina ini antara aku dengan tuhan kenapa sibuk.

Anonymous said...

KO JGN NK MENYAMAR JADI ORG LAIN DAN CUBA MEMBUAT FITNAH..SKRG APA YANG KO TULIS DAH DIANTAR KE SURUHANJAYA MULTIMEDIA DAN KES DALAM SIASATAN SERTA LAPORAN POLIS TEALH DIBUAT...DALAM SEDIKIT MASA AKAN TAHU SAPA KO YANG SEBENARNYA.

Anonymous said...

SALAM KEPADA PEMBACA SEMUA...RUANGAN BUJANG SENANG ATAU BUJANG SUSAH NI TELAH MENYALAH GUNA RUANGAN INI UNTUK CUBA MENGAIBKAN SERTA MENABUR FITNAH PADA INDIVIDU LAIN SERTA MAJIKAN DITEMBAT BELIAU BEKERJA..JUSTERU ITU JANGAN PERCAYA SEGALA TOMAHAN YANG DILEMPARKAN ADALAH BKN DARI KENYATAAN INDIVIDU TERSEBUT...

Anonymous said...

woiiii...manusia yang paling bodoh..kalau kes zina antara aku dgn TUHAN kenapa pulak ko yang sebuk2 sgt...nmpak sgt ko bodoh ....kalo johan baca cerita ko ni dh tentu dia gelak besar coz bila masa pulak aku wat pinjaman perumahan dan bila masa lark dia bercerita kat universiti malaya..dhlah orang dah tahu sapa ko..xpayah nk menyamar jadi org lain...kelakarlah kenyataan ko...

Anonymous said...

sudah2lah wat cerita ni..dah mula mengarut2 sampai orang naik jemu nk baca..lama kelamaan dh mcm cerita kartun...tak tau mana pangkal dan mana ujung ....apa agenda sebenar yang orang ini...memfitnah lebih besar dosa dari membunuh.....

Anonymous said...

Salina & rosli alias: xpyh la nk sebut2 ALLAH n TUHAN2.. kamu agama ape doe?? orng ISLAM x wt cm ni tw.. ni perangai bangse yahudi!! BODOH!!

Anonymous said...

aii...de yang melatah nampaknya...sapa makan cili sendiri yang rasa pedas...ko sapa bleh tau ORG ISLAM x buat perangai bangsa yahudi!!!!!!!!!!!!!bukan ker kau dan keluarga ko yang yang jadi bangsa yahudi!!!!!!!!!!! pastu ko nk orang ikut cara ko! xpayahlah nk jadi penyelamat dunia...cermin2lah diri tu...sapa ko sebenarnya...agaknya kepala ko d masuk air kut!

Anonymous said...

woi bapak setan! ko de masalah ke dengan salina atau ko de hutang salina? setahu aku salina xde pun kisah atau sibuk2 hal ko yang mcm gampang...muka tau malu! org pun menyampah dengan ko coz macam org xde maruah...kelazzz sagt ke ko tu?

Gadis Kampung said...

naik pening aku baca komen diorang nie...bertaubat la sebelum terlambat..tak payah nak gaduh2 kat sini...memalukan bangsa je.

Anonymous said...

"kalo nk kata keluarga dia banyak yg bagus saya berani menafikan...x semua yg bagus...x menjadi gak family dia..baik anak saudara adek beradik dan ipar2" <-- yg sampai nk melibatkn keselurahan family dia ni ape pasal?? yg bt salah bt dosa bkn family dia..yg x bagus , yg menjadi x menjadi ke yg berzina bkn keseluruhan fmly dia... daa bagus sgt smpai nk menghina org lain menjadi x menjadi??? dr apa yg aku baca n phm isi kau tulis...sbnrnya kau yg mengaibkn org lain bkn alang.. bertaubat lah.. takut2, Allah bayar cash je nt..

Anonymous said...

buy tramadol online can overdose tramadol kill you - tramadol 50mg and ibuprofen

Anonymous said...

order xanax no prescription buy generic xanax online no prescription - xanax pills round

Anonymous said...

buy tramadol online best site buy tramadol - illegal to buy tramadol online

Anonymous said...

xanax online xanax vs weed - xanax side effects weight loss

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol withdrawal in newborns - tramadol 50mg (generic ultram)

Anonymous said...

xanax online picture of alprazolam 0.5mg - xanax effects men

Anonymous said...

buy tramadol online 100mg tramadol every 4 hours - tramadol dosage nhs

Anonymous said...

generic xanax xanax withdrawal after a week - buy xanax online from mexico

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol online europe - buy tramadol online without prescriptions

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol online by cod - tramadol long term effects

Anonymous said...

xanax online buy xanax online india - xanax online no prescription review

Anonymous said...

buy carisoprodol carisoprodol coupons - soma carisoprodol side effects

Anonymous said...

generic xanax generic xanax uss - xanax effects pregnant women

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol withdrawal day 3 - where to buy tramadol cod

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg carisoprodol wiki - carisoprodol recreational

Anonymous said...

xanax online buy xanax safely online - xanax generic 0.5mg

Anonymous said...

generic xanax xanax drug screen detection - xanax bars and alcohol

Anonymous said...

xanax online xanax for anxiety side effects - xanax and alcohol fatal

Anonymous said...

buy carisoprodol carisoprodol max dosage - carisoprodol 446

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol hcl 50 mg tab side effects - tramadol addiction home

Anonymous said...

buy carisoprodol carisoprodol 350 mg tablet what - carisoprodol 350 mg price

Anonymous said...

alprazolam xanax side effects .25 mg - get prescribed xanax online

Anonymous said...

buy cialis online cialis 36-hour coupon - cialis 5 mg coupon

Anonymous said...

cialis sale how to buy cialis - cialis 50mg pills

Anonymous said...

purchase cialis cialis 40 mg price - generic cialis online us

Anonymous said...

buy cialis online generic cialis us - cialis daily not working

Anonymous said...

cialis online cialis 0.5 - generic cialis in usa

Anonymous said...

cialis online cialis price comparison walmart - cialis online to usa

Anonymous said...

buy xanax online cod xanax used street drug - how long will xanax effects last

Anonymous said...

tramadol buy can you buy tramadol online in the usa - buy tramadol online no prescription mastercard

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#44827 buy tramadol online tennessee - tramadol 50 mg vs percocet 5mg

Anonymous said...

can you buy tramadol online legally tramadol liquid - tramadol 85 93

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol online next day delivery - tramadol good opiate withdrawal

Anonymous said...

http://blog.dawn.com/dblog/buy/#fda tramadol hcl 50 mg compared to oxycodone - tramadol for dogs with aspirin

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#50897 tramadol 50 mg medication - tramadol 50 mg safe

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#74967 tramadol hcl generic ultram - buy tramadol usa pharmacy

Anonymous said...

http://blog.dawn.com/dblog/buy/#38179 tramadol hcl 30 mg - tramadol overnight shipping cod

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#23561 tramadol 50 mg order online - tramadol for cats

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#21906 tramadol 50 mg sleep - tramadol 50mg price

Anonymous said...

buy tramadol buy tramadol cod - tramadol clorhidrato 100mg gotas

Anonymous said...

buy tramadol tramadol for dogs how long to take effect - tramadol 100mg buzz

Anonymous said...

ways to buy ativan online ativan like xanax - ativan and alcohol erowid

Anonymous said...

order ativan online ativan dosage hours - ativan .5mg addiction

Anonymous said...

cheap lorazepam ativan vs alcohol - buy genuine lorazepam

Anonymous said...

buy ativan online lorazepam online - ativan side effects psychosis

Anonymous said...

ativan online pharmacy ativan side effects constipation - side effects going off ativan

Anonymous said...

buy xanax online xanax bars sale online - xanax for panic attacks

Anonymous said...

buy xanax online what is the generic xanax - xanax and alcohol behavior

Anonymous said...

buy xanax online custa alprazolam 0 5mg - xanax pills buy

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50 mg vs percocet 10mg - tramadol hcl 50 mg get high

Anonymous said...

buy xanax online buy xanax online without rx - xanax high side effects

Anonymous said...

buy xanax online xanax dosage strengths - xanax 2mg vs klonopin 2mg

Anonymous said...

http://staam.org/#10699 tramadol 50 mg for ultram - order tramadol online us pharmacy

Anonymous said...

buy xanax online drug interactions xanax tylenol pm - xanax pill sizes

Anonymous said...

buy xanax online xanax weed high - does xanax show up on a 7 panel drug test

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#82165 xanax side effects pregnancy - xanax 0.5mg dosage

Anonymous said...

online xanax no prescription xanax buy online no prescription uk - xanax youtube