Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, February 1, 2011

KEMALUAN BERDARAH DIPERKOSA BAPA SAUDARA

بسم الله الرحمن الرحيم



KUALA LUMPUR: Seorang lelaki sanggup merogol anak saudaranya yang menumpang sementara di rumahnya di Taman Datuk Senu, di sini, pagi semalam selepas membawa gadis itu dari kampung untuk satu sesi temu duga.

Difahamkan, bapa mangsa yang juga abang kepada suspek meminta pertolongannya untuk menumpangkan anak perempuannya itu yang berusia 19 tahun sepanjang menjalani temu duga kerja itu.

Sebaik tiba di rumah suspek, mangsa yang keletihan tidur dalam satu bilik. Menurut sumber, ketika tidur mangsa dikejutkan dengan kehadiran suspek yang berusia lingkungan 30-an itu.

“Difahamkan, lelaki terbabit mempunyai kunci pendua bilik berkenaan yang membolehkan masuk itu walaupun dikunci dari dalam.

“Suspek cuba menanggalkan pakaian mangsa,” katanya.

Sumber berkata, tersentak dengan tindakan itu, mangsa cuba mempertahankan kehormatannya sebelum berlaku pergelutan antara mereka lebih 10 minit “Ketika itu, mangsa hanya mampu merayu, namun rayuannya tidak diendahkan suspek sebaliknya lelaki itu menjadi lebih agresif.

“Mangsa yang dipukul kemudian dirogol. Selepas 10 minit kemudian, suspek sekali lagi mahu merogol mangsa.

“Bagaimanapun, mangsa mendakwa mengalami pendarahan pada bahagian kemaluannya menyebabkan suspek membatalkan niatnya itu,” katanya.

Beliau berkata, mangsa yang berjaya meloloskan diri dari rumah suspek meminta bantuan seorang jiran untuk menghubungi ahli keluarganya di kampung.

“Seorang lagi bapa saudaranya berusia lewat 30-an yang dimaklumkan mengenai kejadian itu bergegas mengambil mangsa di rumah suspek sebelum membawanya ke Balai Polis Sentul untuk membuat laporan berhubung kejadian itu,” katanya.

Difahamkan, mangsa masih trauma dengan insiden itu dilaporkan sedang berlindung di rumah ibu saudaranya dan dikatakan akan pulang ke kampung selepas siasatan selesai dilakukan pihak berkuasa.

Suspek ditahan di rumahnya kira-kira jam 1 tengah hari, hari yang sama selepas polis menerima laporan kejadian itu.

Sementara itu, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Ku Chin Wah ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian itu, namun enggan mengulas lanjut. - Mymetro



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

7 comments:

ALahaI sI LunCAi said...

DAH KO SURUH TEGUR, AKU TEGURLAH NI.

JAUHILAH PAS. SEBAB SEJAK AKTIF PAS KO SUKA SANGAT CERITA SEKS NI.

BIMBANG AKU.

Anonymous said...

Sebab yang kena tu bukan anak ko bodoh. Dah nama pun luncai patut la bodo semacam je. Atau sebenarnya ko ni mmg jenis bapa saudara yg suka mkn anak saudara sendiri kot. Tu sebab ko x suka dgr cerita mcm ni kan. sbb ko pun takut kantoi.. wakakaakakaka

Lagi satu, puas juga la aku belek2 blog BS ni. Tak nampak satu pun banner pas ke pkr ke dap hatta umno pun. Tapi yg hairannya kenapa si luncai ni kata ni blog PAS?

Oooo lupa plak aku. Dah jadi lumrah dunia. Orang umno mana la ada yg pandai pun. Wakakakaka..

Buat pengetahuan ko si luncai yg bodoh. Di hujung posting tu ada tertera artikal ini datangnya dari Mymetro. Jadi ko kenalah jauhi Mymetro sbb dia suka cerita pasal seks... WAkakakakaaka.. bangang!!!

pak kadok said...

alahai si luncai..
kena le gaya dengan nama ko...luncai ..bodoh..bangang..bahalol..tu sebab jadi peribahasa...

apa ke jadah dengan pas..engko ingat orang pas macam tu ke babi...laknat..

so far takda dengar orang pas dalam paper sebut kes macam ni..orang bee end amat banyak le..main pelacur..bunuh orang..khalwat dgn bini orang,,ambil bini orang..bom dan letupkan orang...

haramjadah engkau si luncai..mintak mintak anak dara atau bini engkau ke kakak engkau ke atau opah engkau kena macam tu...

bodoh piang dan babi kamu si luncai..

bujuk power said...

"biarlah si luncai terjun dgn labu2nye"... dekat pribahasa nie je dh menunjukkan yg si luncai ni memang bebal macam babi... samalah dengan parti BEE END nyer skali..

Panglima Muda said...

berhentikan jual tongkat ali tu.. orang malaysia ni suka sangat benda benda merangsang

Anonymous said...

bodoh...

Anonymous said...

Sudah2 la tu gaduh..