Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, October 5, 2010

RESTORAN POWER.. TAK PAYAH MAKAN PUN DAH KENYANG

بسم الله الرحمن الرحيم

Restoran terlampau di Bangsar

Percaya atau tidak? Terdapat sebuah restoran di ibu negara iaitu di bangsar yang menawarkan tayangan perempuan bogel dan separuh bogel beraksi di dalam kolam renang berhampiran dengan meja makan. Malah restoran ini turut menawarkan khidmat seks untuk para pengunjung restoran tersebut. Sambil mengenyangkan perut, pengunjung restoran ini turut berpeluang mengenyangkan bawah perut. Selepas makan nasi makan orang pulak kah kah kah.



Restoran ni yang sudah beroperasi lebih setahun lalu menjadi tumpuan lelaki-lelaki hidung belang di ibu kota. Pelayan-pelayan di restoran ini hanya mengenakan bikini dan rela bikini mereka disingkapkan sekiranya diminta berbuat demikian. Salah seorang pengunjung yang mengongsikan gambar ini berkata "Restoran ini ibarat syurga dunia, jadi tempat kami release tension ". Malah ada di antara pengunjung yang berpeluang untuk membawa balik perempuan yang diminati dari kolam renang tersebut.



Di bawah ini pula gambar salah seorang pengunjung yang sempat bergambar sebagai kenangan mengunjungi restoran syaitan tersebut. Wajah individu tersebut terpaksa dikaburkan atas permintaan pengirim gambar. Cuba perhatikan betul-betul, mungkin anda kenal lelaki yang bergambar ini, sila klik untuk membesarkan image.



- hotmalays


Note: Ni tak boleh jadi ni...!!! Alamat restoran ni xder ke? hehehe...


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

35 comments:

Pakwe Tiz Zaqyah said...

best tu bro...kalau dah gaji ingat nk pegi la.. ahahahahahahaha..mmg tak BOLEH JADI NI!

shigellazoster said...

ish.. boleh la pulak macm tu..

Hamli Sanai said...

Tak boleh la nak tayang body kat blog neh, kasi censored la, blog saudara dah tercemar, aiyooo~~

Perindu_Ilahi said...

teruk...teruk..teruk...........
teruk gilerrr..
ni ke malaysiaaa?negara Islam.......??????????

Admin Blog NKetua PKR Lenggong said...

salam,betapa teruknya bejatan sosial yang melanda negara kita kini akibat tidak terlaksananya undang-undang Islam, kita takut bala Allah turun yang akan menimpa kita semua tanpa mengira yang maksiat mahupun yang beriman....

Anonymous said...

astaghfirullahalazim..x tau nak ckp..x lama lagi ada la bala yg menimpa..

ceritabest said...

akhir zaman..semoga kita semua dijauhkan dari sebarang kemaksiatan :)

f_aRa_aINa989 said...

astaghfirullahalazim..=(
x sukanya...=(

anakmuaallaf said...

Alahai umi malu la tengok N3 kali ni..Dalam fb pun depa dok tag umi N3 mcm ni juga..
Mana perginya penguatkuasa ni..Semua dok tidur lagi ka? Kata Malaysia negara Islam..Tang mana Islamnya??Jangan sampai ALLAH turunkan bala baru nak insaf dan sedar..


P/S##Ini Yang kata blog kena hack..Tak boleh nak log in tu...ish budak ni...

Anonymous said...

Mana ada DAP kata bukan la... PAS kena akur..

Anonymous said...

tiada bukti mengatakan ia berlaku di malaysia,,, jangan cepat melatah...

Nazila Ahmad Nazir said...

moga2 Allah beri mereka ni petunjuk...

Nazila Ahmad Nazir said...

moga2 Allah beri mereka ni petunjuk...

Nazila Ahmad Nazir said...

moga2 Allah beri mereka ni petunjuk...

Mrs. Asida said...

astaghfirullahalazim.

Semoga Allah melindungi Orang2 Islam dari terjatuh ke dalam api neraka yang amat dasyat itu.

sangat sedih tengok mende macam ni jika benar2 ada di Malaysia...

p@kcikLie said...

Hadoooiyai...kenyang2 syok2..tu ja keja depa..x ingat mati langsonggg !

ezan sahizzah said...

mohon delete post ni~

fatin nasibah said...

saya rasa delete ja entry ni..
mendatangkan dosa sekiranya melihat gambar2 ni

Anonymous said...

dosa kering jer tgk
at least censor le skit bru seswai

MALAYSIA LAWAK said...

salam tuan rumah. kadang tergelak pun ada jugak dengan perangai orang kita ni. tergelak bukan apa, tergelak sebab tengok komen orang. ramai jugak yang kata suruh delete post ni kerana boleh menambahkan dosa. dosa kenapa? sebab melihat orang yang tidak menutup aurat. nampak tetek pompuan tu aurat.. nampak perut, betis, peha, lengan dan leher pun berdosa. Allah tidak tetapkan melihat buah dada adalah lebih besar dosanya dari melihat rambut wanita. Dosanya tetap sama kerana itu adalah aurat wanita.

Persoalannya.. nak tanya sikit.. film melayu, drama, majalah, surat khabar, iklan tv dan bersepah wanita kat luar sana tu yang tidak menutup aurat tu apa cerita? Tak dosa ke kita tengok tv? Tak dosa ke kita tengok wayang? Tak dosa ke kita baca majalah? Tak dosa ke kita baca surat khabar? tak brdosa ke kita tiap2 hari keluar rumah dan melihat wanita yang tidak menutup aurat? tak kiralah wanita islam atau bukan islam...

Memang benar macam kata ishamuddin rais.. "MELAYU SEMAKIN BODOH"

wassalam.

fatin nasibah said...

meh la nk bg jelas sket..
tgk benda2 mcm ni mendatangkan ghairah@syahwat berbanding melihat rambut wanita.

MALAYSIA LAWAK said...

bagaimana dengan iklan2 yang mengunakan wanita berpakaian menjolok mata di surat khabar, tv dan majalah? bagaimana pula dengan anak2 remaja kita yang berpakaian baju ikut badan dan seluar ketat? adakah tidak bersyahwat lelaki melihatnya? adakah kita harus menutup mata setiap kali tengok tv, baca majalah, baca surat khabar dan kluar dari rumah?

mungkin bagi awak tengok lain selain dari buah dada dan faraj tidak bersyahwat..Bagaimana pula kalau saya kata ada org yg tengok faraj dan buah dada ni x bersyahwat pun.. adakah ia dikira tidak berdosa kerana tidak bersyahwat? bagaimana pula bagi mereka yang tengok rambut pun dah bersyahwat? kita tak boleh ukur syahwat kita dengan syahwat orang lain. sebab itulah islam menentukan aurat bagi lelaki dan wanita. Tak kira faraj, buah dada atau rambut.. hatta kaki sekalipun adalah aurat bagi wanita. hukumnya tetap sama. tiada hukum melihat rambut wanita adalah lebih ringan dosanya daripada melihat farajnya.

**Arak (minuman yang memabukkan) diharamkan kerana ia boleh memabukkan. dan apabila mabuk mudah berlaku maksiat yg lebih besar. bagaimana kalau saya minum arak hanya setitik dan langsung tidak mabuk? Dalam islam hukumnya tetap haram sama ada mabuk ataupun tidak. Minum sebotol, segelas ataupun setitik samada mabuk atau pun tidak ia tetap haram.

fikir2kanlah...

wallahualam.

Cikgu Azmi said...

Kalau tgk dari org2 nya,makanan nya,dan suasana tempat nya,tak nampak mcm di negara kita..kalau betullah dari M'sia ni,baik kita cuba hapuskan lah kerana takut bala Allah tempias nya akan kita sama2 terkena..

fatin nasibah said...

apepun sy setuju ngn pendapat malaysia lawak. mmg betol semua benda yg disebutkan adalah mendatangkan dosa dan kita tidak dpt mengukur syahwat org len. tapi bg sy, ape yg sy ckp tu utk skop yg kecil utk bg paham org yg pemahamannya tahap biasa2 je ttg aurat. sbb yg sebenarnya aurat wanita adalah seluruh tubuh kecuali muka dan kedua tapak tangan. takboleh pakaian ketat, jarang, singkat. jd apa yg malaysia lawak katakan tu adalah dari sudut org yg mmg paham batas2 aurat wanita. kat malaysia ni mmg payah nk jaga pandangan dari melihat perkara2 dosa disebabkan wanita2 kat malaysia ni tak paham batas aurat yg sebenar.

zaL_cdpx said...

astaufirullahalazim!!!!!!

yg lelaki tu sah2 mlayu kot ! aiyo., bangga siap amik gmbau !

insaf la sblm trlmbt ! korg nk malaysia nie dturunkan bala ker ~~

bangsar...bangsar !!!! tmpt aku tu

Anonymous said...

Penguat kuasa? Tak usah tanyalah. Mereka tu dah kenyang, luar dan dalam. Ini Malaysia, rasuah bukan satu kesalahan. Makan duit kerajaan bukan satu kesalahan.

Di manakah tidak ada rasuah di Malaysia? Sebut saja KASTAM,POLIS, JPJ, IMIGRESEN, PBT, PROTON, SIME DARBY, TABUNG HAJI dan entah apa-apa nama bala lagi.

Inilah Malaysia. Kalau tidak rasuah maka bukan Malaysialah namanya.

Anonymous said...

ya melayu semakin bodoh...

contohnya Malaysia Lawak...

Klu ikut fahaman dia dan Hishamudin Rais tu maknanya.... alang dah nampak rambut pompuan... baik tgk semua sekali... dosa sama je

MALAYSIA LAWAK said...

Terima kasih anonymous. Terpulang kepada anda, Itu kefahaman anda dari kenyataan saya.

chenerong ular said...

Salam saudara/saudari,yang penting niat kita.hari hari kita berjumpa perkara perkara sedemikian bila kita membuka mata.keluar ruamah dan kemana sahaja tidak terlepas dari melihat perkara2 yang boleh memberi dosa pada kita,JIKA TERPANDANG,ABAIKAN SAJA,JIKA TERJUMPA,ABAIKAN SAJA,JANGAN DI CARI. ASTAGHFIRULLAHALAZI..............

tungkaran hati said...

kata orang ini bukan kat Malaysia!
orang Malaysia kan berbudi bahasa, bersopan santun dan beradat lagi....tak percaya!

Anonymous said...

hi...ini gambar di Pulau Pinang...di pulau tikus...restoran ini menjual makanan tidak halal..
kalau ingin tahu lebih lanjut.boleh bertanya Ketua PemuDa DAP kaw.tanjong..terima kasih..

Anonymous said...

melayu mmg bodoh....dah tau tempat x elok..pegi juga...habisn tu salahkan kerajaan dan penguatkuasaan.....melayu yg bodoh..cina tak bodoh...
Rasuah...mmg betul..melayu yg rasuah...bodoh tak melayu...jabatan kerajaan banyak melayu bodoh.cina bg bagi duit..pas tu jaja kata melayu rasuah..malaysia kuat rasuah...pas tu melayu pun kata malaysia kuat rasuah..tak ke bodoh melayu yg kata melayu tu bodoh....bodoh betul lah melayu yg kata macam tu...fikir kan....

Anonymous said...

kelantan negeri serambi Mekah pun penuh ngan maksiat.. ape lagi la kalo kat KL.. huhu..

Anonymous said...

Ingatla... bagaimana kalau suami kita, atau ayah kita, atau abang kita, atau adik kita yang dengan tanpa segan silu melakukan perkara ini. Dan bagaimana pula jika isteri, atau kakak atau adik kita pula yang diperlakukan seperti ini....
Wahai kaum adam, bimbingla wanita-wanita ini..... ingatlah keluarga yang tersayang....

Anonymous said...

Ini lah buktinye ramai orang Malaysia, taksub bodoh mengatakkan diri bawah tempurung... tak nak siasat percaya aje bulat2... gambar ni kat Thailand lah... kah2 bodoh2 aje kena tipu... macam anwar kata nak jadi PM 16 Sept. senang2 aje rakyat malaysia yang bodoh2 taksub percaya... kita memang perlukan rakyat2 yang bodoh2 mcm ni untuk memenuhi jawatan2 rendah.. he3...