Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, July 5, 2010

PEMUDA MCA BUAT LAPORAN POLIS TERHADAP SUARA PERKASA

بسم الله الرحمن الرحيم

KUALA LUMPUR: Pergerakan Pemuda MCA hari ini membuat laporan polis berhubung penyiaran berita muka depan akhbar terbitan Pertubuhan Perkasa Malaysia (Perkasa), Suara Perkasa yang mahu kerajaan menahan Ketua Pemuda MCA, Dr Wee Ka Siong, di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA).

Laporan polis itu dibuat oleh kira-kira 22 ahli Pemuda MCA Wilayah Persekutuan dan Selangor di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi (IPD) di sini kira-kira 3 petang tadi.

Ketua Pemuda MCA Selangor, Dr Kow Cheong Wei, mendakwa isi kandungan akhbar yang disiarkan pada Khamis lalu itu adalah satu pernyataan serta kritikan yang keterlaluan.

"Kami harap Kementerian Dalam Negeri menarik balik lesen penerbitan Perkasa," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan itu. - BERNAMA

Note: Amacam melayu umno.. Sebelum ini najib terpaksa meletakkan calon MIC di hulu selangor kerana desakan dari MIC walaupun kerusi itu sebelum ini adalah kepunyaan UMNO. La nie MCA pula suruh KDN tarik balik lesen sebuah akhbar pertubuhan melayu. Ni apa cerita ni? Ibrahim ali tak nak ulas apa-apa ke? bukan nak mengapi-apikan orang melayu, cuma nak tanya je.. mana yang kata umno tu berani sangat? mana yang kata umno tu tegas sangat? mana yang kata umno tu tidak tunduk pada MIC dan MCA? Kalau kena pada PR mesti orang umno akan kata PAS kuda tunganggan DAP. Sekarang ni umno tak jadi kuda tunggangan MIC dan MCA ke? lagi berat ooo nak bawak dua sekali. Samy dengan cua so lek pun dah berat, vinsetan nak letak kat mana? bengkoklah nampaknya umno jadi lembu mereka..hehehe


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

0 comments: