Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, July 8, 2010

MISSING COMMENTS IN BLOGGER

بسم الله الرحمن الرحيم

Komen-komen dalam blog anda hilang? Ada sesiapa yang kena tak? Ini masalah yang belum dapat diseatlekan oleh "Blogger". Nak tengok berapa ramai yang dah terkena boleh klik link dibawah. Kalau rajin korang boleh report pada blogger sekali.



http://www.google.com/support/forum/p/blogger/thread?tid=3c8fc566625014e6






UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

6 comments:

m.q said...

saya punn...

~suNshiNe~ said...

comment sy satu je yg tak muncul, maklumla tak da org comment..

.:EnCiK LoBaK mErAh:. said...

HUHU...tanx

denai semantan said...

Assalamuaalaiku,.. terima kasih atas segala teguran dan panduan yang telah saudara berikankan.,.. semoga kita akan lebih bersyukur dan berhemah dalam menyampaikan amanah rakyat,.. TAKBIR

Zul Avazanto said...

Allahhuakbar...nice advice..terima kasih diatas panduan saudara..semoga kite terus sukses menyebarkan maklumat dan info2 yg berguna kepada umat islam amnya..Takbir!!!!!!!!!Allahhuakbar!!!!!!!!!!!!

Unknown said...

xpnah ada hilang lagi....btw...thks