Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, June 20, 2010

MALAM INI SEJARAH NEGARA BANGSA AKAN DIRUNTUHKAN

بسم الله الرحمن الرحيم

DI JEMPUT UNTUK MENJADI SAKSI KEGANASAN DI HADAPAN MATA



malam ini penjara pudu akan di musnahkan. datang beramai ramai dari jam 7.00 petang. bawa lilin dan bunga tanda setia terhadap sejarah negara bangsa. lihat dan saksikan keganasan gerombolan meruntuhkan banguanan yang beratus tahun umurnya.

inilah yang di namakan zionis tempatan. bukan shaja bangunan bersejarah di runtuhkan di baitulmukdis bangunan bersejarah juga diruntuhkan di haddapan mata.

saksikan nanti bagaimana cukong cukong bergembira diatas derain air mata sejarah bangsa! - TT



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

5 comments:

zulkbo said...

Salam bertandang
moga kita semua
di berkati Allah
جزاك اللهُ خيراً‎

PuakAkalSempit said...

jgn suruh orang je,ko pun pegi bawak tikar n ubat nyamuk terus tido kat sana,takpun ko baring kat tgh2 yg nak dirobohkan tu,ko terkambus terus..

Benrauf 2.0 said...

Aku ada di Penjara Pudu pukul 7pm ambil gambar kenangan buat kali terakhir. Dah hancur ye tembok sejarah tu? Aku ingatkan Isnin. Tinggal memori bagi anak KL.

Anonymous said...

Benrauf... ada gambar masa perobohan tak? upload la kat google..

Anonymous said...

My life, I will try to based it on Islam. Islam akan menang akhirnya. Allahu Akbar!