Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, May 1, 2010

GANASNYA PEMUDA UMNO NI.. TAKUT AKU... HEHEHE

بسم الله الرحمن الرحيم



JEBAT_BERANI ; APAKAH INI BUDAYA YANG SANGAT-SANGAT DIBANGGAKAN OLEH PUAK-PUAK UM-NO/BE-END???BEGINIKAH CARA MEREKA MENDIDIK PEMUDA-PEMUDA MEREKA???APAKAH MALAYSIA INI TIDAK MEMPUNYAI UNDANG-UNDANG SEHINGGAKAN MEREKA BEGITU BERANI HENDAK MEMBUNUH MANUSIA LAIN???

APAKAH TINDAKAN POLIS DALAM MENANGGANI UGUTN INI???APAKAH PIHAK POLIS HANYA MENGAMBIL PENDIRIAN UNTUK MEMERHATI SAHAJA AKAN PERKARA INI???DAN APA PULA PENJELASAN PUAK-PUAK UM-NO/BE-END BERKAITAN DENGAN UGUTAN INI...APAKAH MEREKA AKAN MENGATAKAN BAHAWA PEMUDA TERSEBUT BUKAN AHLI UM-NO/BE-END???ATAU MEREKA INGIN MENYATAKAN PERSETUJUAN DENGAN APA YANG DILAKUKAN OLEH PEMUDA INI??

DIKHABARKAN PEMUDA PAS PUSAT AKAN MEMBUAT LAPORAN POLIS HARI INI BERKAITAN UGUTAN INI...HAMBA BERASA RAGU DENGAN LAPORAN POLIS YANG HENDAK DILAKUKAN INI..APAKAH PIHAK POLIS AKAN MENGAMBIL TINDAKAN DIATAS LAPORAN YANG AKAN DIBUAT OLEH PEMUDA PAS PUSAT INI???ATAU LAPORAN POLIS TERSEBUT HANYA AKAN BERAKHIR KE DALAM TONG SAMPAH???JIKA UGUTAN TERSEBUT DILAKUKAN OLEH PEMUDA PAS TERHADAP PIMPINAN UM-NO/BE-END HAMBA YAKIN TAK PERLU LAPORAN POLIS DIBUAT..

PIHAK POLIS DENGAN SENDIRI AKAN MEMBUAT LAPORAN DAN MENJALANKAN SIASATAN..TAPI OLEH KERANA IANYA BERLAKU DI PIHAK KITA MAKA BERDOA SAJALAH SEMOGA AKAN ADA PEMBELAAN...SAMA-SAMA KITA SAKSIKAN TINDAKKAN POLIS BERHUBUNG LAPORAN UGUTAN INI OLEH PEMUDA PAS PUSAT.... - jebatberani



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

20 comments:

"Hamba allah swt yg lemah" said...

salam.. nak bunuh nik aziz langkah manyat aku dulu..

ich said...

salam

baik ko g palestin bunuh askar zionis xpon g bunuh tony blair yg nk dtg malaysia ni

PASRAEL 4 ALL said...

"BETUL TU LANGKAH MAYAT " SAMA CAM APA YANG KARPAL SINGH KATA DULU. TAPI TAKPER ITU DULU SEKARANG DAH LEH CIUM MULUT DAH.

be enD TAKPER JANGAN THE END (BAHAGIAN BELAKANG) NANTI ADA TERLIUR.

Anonymous said...

sepatutnya penyokong melayu dlm pr sedar dap ni dlm menyusun jalan mcm mana mrk nak menguasai ma'sia mnjadi sebuah republik.terang2 mrk ni nak hapuskan kuasa raja supaya senang mrk nak takluki m'sia.lihatla keberanian adun pas mmpersoalkan kedudukan raja dah tentu atas arahan dap.tingkah laku dap skg menjadi2.lihatla di sekeliling anda,apa dap buat kat org melayu ppinang?adakah krn xkena kat kita,kita bole ada sikap Xapa?

Anonymous said...

saya bukan warga ma'sia tp saya bole katakan di negeri asal saya di filipina cukup sengsara.takkan ada pemimpin di negara saya serupa dgn pemimpin yg ada skg di m'sia.hargaila keamanan yg ada di dpn mata.hargaila usaha2 murni k'jaan utk rakyat.perdana menteri bertungkus lumus menolong rakyat,seharusnya sbg rakyat kita berterima kasih krn rakyat filipina tak pernah merasai apa yg rakyat m'sia ada.serba serbi subsidi dr k'jaan.jauh berjalan akan luasla pemandangan.lihatla negara thai misalnya, keadaan mcm tu ke org m'sia inginkan?

umno bodoh said...

woi anon.. bistu parti gerakan dgn MCA tu melayu ke? baru sekarang ke ko perasan yg melayu terpinggir? baru setahun DAP perintah PP. selama ni siapa yang perintah PP. Sebelum DAP memerintah, kerusi parliman kat PP tu paling banyak ialah dari UMNO.. tp kenapa bagi parti Gerakan yang perintah? dan lebih 50 tahun BN perintah pulau pinang sehingga semua melayu terpinggir tu kije siapa? parti gerakan tu dari Pakatan Rakyat ke? ko ni bercakap mcm org x sekolah laa.. mcm sial jer ayat ko. mcm budak2 babi jer ko ni laa.. cakap guna kepala lutut ke? sapa yg ajar ko ni? ibrahim ali ke?



keh..keh..keh.. org filipina mcm ni punya baik susun ayat eh.. guna bahasa pasar plak tu... keh..keh..keh... agak2 la klau nak menipu anon.

Anonymous said...

pihak polis kena amiktindakan apa jua skali pon..
ini lebeh kurang dgn budak yg hina arwah din beramboi kat fbook..

arizWanmerahs said...

Banyak sungguh ancaman bunuh di fesbok iye...?

jebat_berani said...

manusia tak bernama(Anonymous)
jangan la dok buat lawak kat sini..ingat kami nie budak2 ke?bukan rakyat malaysia konon..

antara DAP dan GERAKAN aku lebih rela memilih DAP..sekurang2nya DAP lebih menghormati masyarakat melayu kerana dalam DAP itu sendiri terdapat berbilang kaum termasuklah kaum melayu....bukan macam MCA dan GERAKAN...

jadi sebtulnya memilih DAP adalah lebih selamat dari memilih UMNO itu sendiri walaupun ianya parti kaum melayu...kerana UMNOlah sebenarnya yg mengadaikan hak orang melayu selama ini..jangan pula anda cuba menafikannya...

Anonymous said...

umno ni memang mcm tu lah...berani2 tikus namanya tu...pondanlah pemuda umno ni...semua pondan2 malaysia pun tabik dgn kepondanan pemuda umno ni

Anonymous said...

oiii..orang philipina...datang malaysia respek sikit hak orang malayusia..orang malaysia reti hak dia utk memilih kerajaan mana yang telus..kerajaan mana yang hampess..Umno BN bolehlah jadi pemerintah philipina kalau ko nak

manusia said...

cuba la cr tuan guru klu berani,tgk lu jd ape nt!bodoh btl safuan hilmi ni..gua mkn betis lu karang sesia aje!

najib anjing said...

Aku nak bagi tahu ni. Nik aziz tu tak kemana-mana pun. senang jer nak jumpa dia. mmg boleh jumpa dia kat rumah pun. tak payah susah-susah nak buat temujanji. so kalau ko rasa dah handal sgt datang la. Nik aziz pun bukan ada guna ilmu kebal pun. Dah tua pun dia. x payah susah-susah nak tembak. ko tumbuk jer pun dia dah tak melawan. jadi apa lagi.. bila ko nak datang? aku nak tengok jugak sejauh mana kehandalan ko ni. atau ko ni hanya setakat berperangai serupa puak2 umno babi? bercakap macam guruh tapi apa pun xder.. aku cabar ni... !!!!

nadirah m.shokri said...

Assalamualaikum w.b.t.
Apa salah Tok Guru, sampai pemuda ini sanggup berkata demikian... Semoga kita semua di Ampuni segala kesilapan yg telah dilakukan sama ada sengaja atau pun tidak sengaja.. Ameen.. Kami sayang Tok Guru~

Anonymous said...

Buat malu UITM je mangkok...mampus la ko...

gorgondolamedusa said...

saya sokong ApNo,
org2 ni la yg membela meLayu di pulau pinang dgn memperuntukkan 12juta setahun! ko ingat 12 juta tu sket? banyak tau!

x seperti DAP yg memerintah PP skang,
dorang bg 24juta je?

aduyaiiii...
hari2 bace berita hairan, utusan melayau, lama2 jadi bodola korang.

gorgondolamedusa said...

saya sokong Najib Anjing,
Nik aziz tu bkn cam menteri2 APno,
jumpe kene byr 70juta la,
ko dtg mesjid jumpe je,
xde appointment, xde ape, Masjid tu la rumah die, brani sgt ke nak bunuh TGNA? alahai... jgn jadi kes 1 menteri besar lempang ulamak, pastu melutut mintak ampon kat ulama tu balek dah ler..
mende ni ade terjadi x ingat MB mane (MB pahang kalu x silap,maaf-kalau x silap la).

diharap bujang susah dpt korek peristiwa suatu mase dahulu ni nanti, utk dijadikan pengajaran.

kpd warga filipina,
negara sendiri pon huru hara, lu nak sebuk2 sini watpe? jgn jadi indon dahler, sebuk nak kacau malaysia, perang a ape la, tp rakyat sendiri huru hara,rasuah,miskin.

bukan mengata, ape2 pon persiapan diri tu penting sblom mengambil ape2 tindakan.

Anonymous said...

wah hebat2 korang duk berdebat..aku nak tgk jugak sapa yang cerdik duk berdebat dalam nie..baru kita tau sapa salah sapa betul..and shabas lagu umno baru dalam blog nie..best gile..macam sikapnya.huhu

Anonymous said...

Pemuda Pas said,..
Apa nak jadi dengan pemuda umno yang sorang ni,
Kenapa nak Cakap macam tu pada
Tok Guru,
Nanti kerana mulut, badan ko yang binasa,
Nampak sangat pemuda umno ni JAHIL DALAM AGAMA. BERDOSA CAKAP BIADAP PADA-GURU AGAMA, ORANG YG LEBIH BERUSIA, DAN TOK GURU TAK DE BUAT SALAH PUN PADA DIA.
Macam tu ke cara orang ISLAM.
Atau pemuda ni rupa je macam islam.
Aku doakan orang yang cakap biadab pada TOK Guru akan dapat balasan dari Tuhan.

ARM77 said...

x yah nk ckp pape psl mamat sorang ni satu hr nnt dye sendri g jupe tuan guru bukan nk bunuh tp melutut minta ampun psl terlanjur mengata