Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, April 26, 2010

PERCAYA ATAU TIDAK PR TAK AKAN BOLEH MENANG BIARPUN AKAN ADA BERPULUH PILIHANRAYA KECIL LAGI

بسم الله الرحمن الرحيم

FENOMENA UNDI HANTU MENANGKAN BN DENGAN TIPIS DI KUBU KUAT UMNO




Diminta kesemua penyokong dan pendokong Pakatan Rakyat supaya jangan berasa sedih dan gusar. Perlu diingat Hulu Selangor adalah kubu UMNO paling kuat di Selangor. Pada 2008, kemenangan PR adalah semata-mata kerana protes terhadap Palanieval. Pada 2008, UMNO/BN menang KESEMUA kerusi DUN termasuk Kuala Kubu Baru.

Dan setelah turunya Najib dan Mahafiraun berkempen pun, majoriti Barisan Nasional (Yahudi) hanya sekadar tidak sampai 4%. Ini suatu pencapaian yang boleh dibanggakan oleh Pakatan Rakyat serta kerajaan negeri Selangor.

Itupun, kalau mengikut ucapan Dato Zaid Ibrahim semalam, wang telah digunakan dengan meluas untuk membeli undi. Wang ditabur di waktu malam dan di waktu siang. Tidak hairanlah sokongan Melayu kepada PKR hanya di tahap 40% dan jatuh lebih teruk di kawasan-kawasan Felda.

Keputusan pun agak menghairankan kerana undi Pakatan Rakyat TIDAK JATUH. Malahan bertambah dari pilihanraya 2008. Tapi undi Barisan Nasional bertambah dengan begitu banyaknya. Kalau kita buat perbandingan:

BN: 2008 è 22979, 2010è24,997. Menampakkan pertambahan undi sebanyak 2018 undi.
PKR : 2008è23177, 2010è23,272. Menampakkan pertambahan undi sebanyak 54 undi.

Kalau mengikut trend di Terengganu 2004, ia menunjukkan bahawa fenomena pengundi hantu telah berlaku di Hulu Selangor. Mana mungkin dalam 2 tahun, di waktu BN tidak memerintah dan Palanieval tidak disukai BN boleh bertambah undi sebanyak 2018 undi. Dan yang lebih menghairankan, undi PKR tidak jatuh sepanjang 2 tahun kebelakangan ini.

Pola mengundi ini AMAT MENGHAIRANKAN dan TIDAK MASUK AKAL sama sekali. Kalau benar berlaku “kembalinya” pengundi UMNO pada BN dari 2008, sudah tentu undi PKR akan berkurang dengan besar sekali.

JELAS BERLAKU FENOMENA PENGUNDI HANTU

Harakahdaily menyiarkan satu laporan polis oleh seorang pengundi yang mendapati ada orang lain yang telah mengundi di tempat beliau.

Artikel terbaru Harakahdaily bertajuk ”‘Pengundi hantu’ wujud di Hulu Selangor”

Fenomena ini sudah semakin banyak berlaku dalam pilihanraya-pilihanraya kecil sebelum ini. Maka, tanpa segan silu saya mengatakan BN menang tipis di Hulu Selangor atas bantuan pengundi hantu.

14000 PENGUNDI DIPINDAH DARI HULU SELANGOR TANPA PEMBERITAHUAN OLEH SPR

Oleh kerana SPR adalah Biro UMNO, maka mereka dengan setianya telah memindahkan 14000 pengundi dari Daftar Pemilih Hulu Selangor tanpa pengetahuan pengundi sendiri. Hasilnya ramai yang keluar mengundi pada hari itu tidak dapat mengundi dan rata-rata nya mereka adalah penyokong Pakatan Rakyat.

Dan pada waktu yang sama terdapat lebih 14000 pengundi Hulu Selangor yang dipindah dari Hulu Selangor tanpa pengetahuan pengundi tersebut.

APA YANG PR PATUT LAKUKAN

Pada 2004, PAS mempertahankan Kelantan dengan hanya undi keseluruhan sebanyak 1500 undi. Namun, sepanjang 1999-2004 PAS telah membuang lebih 27000 nama-nama pengundi yang tidak diketahui dan jelas pengundi hantu.

Ertinya, sekiranya PAS tidak membuang nama-nama tersebut, kerajaan Kelantan sudah tentu akan jatuh ke UMNO pada 2004 yang lepas.

Tugas PR adalah MEMBERSIHKAN Daftar Pemilih bagi setiap kawasan DUN dan Parlimen dari pengundi-pengundi yang tidak diketahui ini.

WAJIB- kalau mahu terus menang dan memerintah.

Mana pernah Barisan Nasional/Yahudi ni tidak menipu.

Tulang Besi

SPR ADALAH BADAN SURUHANJAYA PALING BANGSAT DI MALAYSIA...!!!!

UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

14 comments:

iza said...

nak wat camner kan...dah kalah...
cakap aper pun dh tak laku...so..terima jer la hakikat nie walaupun pahit....

.zulaikhabukanpenggoda. said...

sokong kamu wahai bujang susah! make susah la ceni. :(

.zulaikhabukanpenggoda. said...

*maken

MissXYZ said...

takkan sanggup depa nak hantar pengundi hantu kat 1semua DUN 1 malaysia saat PRU 13. nantikan wahai BN. siapa lebih hebat. janji TUHAn yg menegakkan ISLAM akan bangkit kembali

Anonymous said...

Dolll.....ko faham tak maksud PERATUS KELUAR MENGUNDI?

Pegi check balik berapa % yang keluar undi yang dulu dengan sekarang.



Sampah gila tuduhan.Patut la kalah...sekor-sekor pikir macam lahanat.

Anonymous said...

Kenapa time menang x di ungkit pasal pengundi hantu and bila kalah pengundi hantu di ungkit2? X percaya kepada takdir tuhan ka?

Anonymous said...

Kalo btul la BN nak main kotor,jangan harap la PKR akan menang besar pada pilihanraya umum dlu. disebabkan SPR bertindak adil maka PKR menang besar dlu. Tp knp skrg pabila PKR kalah pilihanraya kecil korang riuh pasal pengundi hantu dan tuduh SPR macam2? xder iman ke? Fitnah tu lebih berat dosanya dari membunuh tau x.

Anonymous said...

lagi satu, Allah dah terangkan siapa itu Yahudi dalam Al-Quran, tp masalahnya skrg ni korang ni dah memandai pi cakap yang melayu kita ni Yahudi. Hoi, nak ubah isi Al-Quran ke,nak ubah kata2 Allah ke?
Yahudi adalah Yahudi(Israel) dan Najib bukan Yahudi dan BN bukan Parti Yahudi.

Anonymous said...

hoi bujang susah, patut pun ko susah,
mana nak senang kalau pikiran cetek macam ni...bingai nak mampos... ko tengok jelah peratus pengundi berapa... lepas tu mana ko tau yang 14000 tu semua org PKR, mana SPR tu boleh tau 14000 tu org PKR?
Cakap guna lah akal, jgn ikut mcm nik ajis, cakap ikut sedap tekak dia je...
tolonglah, dah kalah buat cara kalah...diam lagi bagus lah

budakHuluSelangor said...

kepada para Anonymous........
pikir guna otak....
guna hadis biar habis........
nak rujuk dari al-quran tapi bahasa diguna mcm ******

bila kalah pengundi hantu terlalu ramai.........bila menang pengundi hantu tetap ada tapi BN kalah juga kerana kuasa Allah!

Ya Allah moga kau ampuni aku atas kata2 ku di sini....amin.

alfaqer said...

Salam ziarah Bujang Susah...1st time ziarah blog ni... memang menarik... teruskan perjuangan anda...

Umno Bodoh said...

1. Dol anon... kalau aku kata ko bodoh nanti ko marah plak.. tapi ko yang x paham sebenarnya dooollll......!!! Peratus keluar mengundi memanglah bertambah dengan pertambahan pengundi2 hantu ni. Ko letak otak ko ni kat mana ?

2. Dol anon... kalau aku kata ko bodoh nanti ko marah.. tapi aku nak bagi tau ko sikit... Menang atau kalah PR tetap mempertikaikan SPR yahudi ni, yang berkerja sebagai pengimport hantu2 untuk membantu UMNO/BN yahudi laknatullah ni. Ko saja yang x perasan.

3. Dol anon... kalau aku kata ko bodoh nanti ko marah.. tapi aku nak bagi tau ko sikit... Ko pertikaikan bagaimana kami kata SPR laknatullah ni tak telus, sedangkan PR menang dibanyak tempat dan negeri pada pilihanraya umum lepas?

Disebabkan ko tu x berapa pandai, aku tolong jawabkan. Pilihan raya umum ada sedikit susah untuk SPR laknatullah ni nak menipu. Kerana pilihanraya diadakan serentak di seluruh malaysia. Namun masih juga berlaku. Dengan caranya, di waktu pagi hantu2 dan pengundi anjing dari melaka contohnya... akan mengundi di melaka dahulu, selesai mengundi di melaka anjing2 ni terus diposkan mengunakan bas untuk mengundi di tempat lain contohnya pulau pinang, kelantan, terengganu dan lain2 tempat dengan membawa kad pengenalan palsu yg SPR laknatullah ni bekalkan. inilah modes operandi SPR laknatullah menciptakan hantu2. selain dengan cara memindahkan dan menghilangkan daftar pengundi2 tegar PR ke tempat atau negeri2 lain. Mungkin ko cetek pengetahuan berkenaan politik. atau ko tidak mengikuti politik semasa.

dolll, ko ni dah bersunat ke belum ni? cakap macam budak2 x cukup umur je... hehehe

4. Dol anon... kalau aku kata ko bodoh nanti ko marah.. tapi aku nak bagi tau ko sikit...Ni aku nak cakap guna akal la ni.. kita tengok siapa yg xder akal..

Kera jaan kata undi adalah rahsia. itu kata kera jaan UMNO/BN yang menipu. Kalau ko nak tau doll.. sebenarnya undi tidak rahsia. Di setiap kertas undi ada tercatat no siri. setiap no siri mewakili satu IC (kad pengenalan). Bermakna semasa mengundi pegawai2 SPR laknatullah ni akan beri satu kertas undi (kalau PRU, diberi 2 kertas undi iaitu utk dun dan parlimen) kepada setiap pengundi. disinilah peranan busuk SPR laknatullah ini berjalan. mereka akan menandakan no siri ketas undi tadi pada setiap nama didalam list pengundi yang telah disediakan. Apabila selesai mengundi mereka akan membuka kembali tong2 undi ini lalu mereka akan tahu ko mengundi parti mana. nah.. dari sinilah mudahnya mcmana SPR laknatullah ni nak buang atau pindahkan pengundi2 PR. itu sebab kami kata SPR laknatullah ni memindah dan menghilangkan 14,000 pengundi2 Pakatan Rakyat di Hulu Selangor kelmarin.

Dol.. ko pernah mengundi ke? Kalau ko ni pernah mengundi, mungkin ko sedia maklum dengan hal no siri ni yang kami dari PR ni selalu pertikaikan. tapi kalau ko ni budak2 yang belum berkhatan lagi, sebaiknya carilah ilmu banyak2 sebelum nak mempertikaikan fakta yang diterangkan. Pergilah jumpa tok mudim dan suruh dia potong hujung kulit anu ko yang mengandungi tahi pilat tu dahulu, baru boleh join kami semua cerita tentang politik.


Dol anon... kalau aku kata ko bodoh nanti ko marah.. tapi aku nak bagi tau ko sikit... UMNO/BN dan Najib juga SPR dan segala sekutunya termaksuklah juga ko memang yahudi selagi ko menyokong umno@upco dan selagi umno x kembali ke jalan islam...!!!!!!

Akhir sekali dol.. kalau aku kata ko bodoh nanti ko marah.. ko memang bukan bodoh.. tapi ko terlalu dan teramat2 bodoh + bangang + bongok dan kawasan2 yg sewaktu dengannya...!!! samalah dengan penyokong2 umno yg lain. ko memang bodoh dol. hehehehe...

a7x said...

aku sokon sume yg umno bodoh ckap...
umno dan spr memang bodoh...
dasar yahudi....

Wan said...

SPR dulu dan lanie memang perangai lagutu..

tanpa SPR ..siapalah UMNO APCO..
hehehe