Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, August 26, 2009

RENUNGAN: UMNO YANG MULIA YANG SENTIASA MEMBELA ISLAM.

Bismillahirahmannirahim..

Rakaman penuh pemusnahan Masjid Desa Makmur, Rancangan Tanah Berkelompok Kijal, Kemaman, Terengganu pada 26hb Mei 2005. Arahan dari Kerajaan BN dan dilaksanakan oleh Bhgn Penguatkuasa Majlis Perbandaran Kemaman dengan bantuan FRU yang menembak gas pemedih mata dan menghalau penduduk kampong disana yang terdiri dari penyokong penyokong PAS.

Rakaman ini ihsan dari Pemuda PAS Kawasan Dungun.



Tujuan Mahaguru58 menyiarkan rakaman video ini adalah supaya setiap Muslim yang menonton video pemusnahan Masjid Desa Makmur akan senantiasa ingat akan bahaya berdiam diri bila institusi Agama Islam dicabar oleh musuh musuh Islam baik dari dalam atau pun luar Ummah!

Biar daku dituduh oleh musuh musuh Islam sebagai itu dan ini, tak jadi hal bagiku!
Cintaku Hanya kepada Allah Azza Wa Jalla Maha Pencipta! Cukuplah Allah bagiku!
Semoga Muslimin & Muslimat sedar akan tanggungjawab membela Ad Deenul Islam dimana sahaja sedaya mungkin!
Allahu Akbar!Allahu Akbar!Allahu Akbar!
La haula wala quwwata illa billah hal aliyyil azhim!

- http://mahaguru58.blogspot.com

2 comments:

cahaya malam said...

salam..

kenapa masih ada yang buta hati menyokog regim ini..

allah...
letih..

wassalam..

Briged Akhdor LR2 said...

inilah kalau dah taghut tu lah jadinya ...mmg patut ler saranan tgna itu..kalau dah tolak islam tue nak kata apa lagi..tergamaknya merobohkan rmah ibadat ..masyaallah
tunggulah saat2 kehancuran parti toghut..