Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, August 25, 2009

KANAK-KANAK HILANG

Bismillahirahmannirahim..

2 orang anak kepada sahabat ...hilang dr semalam...tolong sebarkan....

Mereka ini adik beradik....

Nadia Natasha 8 tahun dan Ahmad Zakry 10 tahun, telah hilang dari rumah di Sri Putramas, Jalan Kuching, KL pada 22 Jun 2009. Kali terakhir dilihat pada jam 7 malam 22 Jun. Sebarang info sila hubungi Puan Miza di 013-345 5661. Terima kasih.

Nadia Natasha 8 yrs and Ahmad Zakry 10 yrs were missing since 22nd June 2009, last saw at Sri Putramas, Jalan Kuching, KL at 7pm. Please call Puan Miza at 013-345 5661 if you have any information. Thank you

UNTUK SAHABAT YANG PERIHATIN... MENURUT SUMBER KANAK-KANAK NI DAH DITEMUI SEMULA. CISSSS...DIA PI LEPAK UMAH PAK SEDARA DIA JER RUPANYA... AKU RASA NAK ROTAN JER BUDAK NIH... TERIMA KASIH.

UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH. I LOVE YOU FULL.. HA..HA..HA..HA..

9 comments:

Unknown said...

kalau ada gambar lagi baik boleh saya sebarkan.

BUJANG SUSAH said...

setakat ni xder lagi gambar dia org..

Na'im Nikmat said...

Lagi kes kanak-kanak hilang,harap-harap mereka adik- beradik selamat Ya ALLAH

Sam'z Ha said...

ya ALLAH, slmatknlah mreka bdua drpd sbarng prkara yg xdingini..Amin..

Unknown said...

Salam ziarah. dan nak tolong habaq bahawa budak2 tu dah kembali dan kejadian ini berlaku dah lama bukan 2/3 hari ini. Dulu teman juga ada terima email(rasanya dah 3 bulan kot)..bila call ibunya: rupanya depa ni pandai2 sendiri pi rumah bapak saudara depa dan depa ni pun ditinggalkan berdua sahaja kat umah tu semasa parent pi koje..
Anyway Alhamdulillah sebab bebudak bi tak terlibat dalam kes berat seperti percolekan dsb.

AbcdeFtyyhahh; said...

salam.

xdpt bygkan apa yang ibu ayah mereka rs :(

BUJANG SUSAH said...

ok thanks Lana bulu...

Kojack de Alloohaa said...

cis bdak2 ni..mst mak bapak depa da naik meghoyan ingt anak2 hilg..

Alhamdulillah da jmpa blik

ina said...

sah2 kena tibai budak ni2