Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, July 14, 2009

TERKINI : Hampir dapat disahkan, PAS menang setakat ini?

14 Julai 2009

Berita terkini dalam beberapa minit lagi peti undi akan ditutup,tersebar berita mengenai kemenangan yang berpihak kepada PAS.


Dicatat oleh DRS. KHALIL IDHAM LIM di 5:01 P


Tokeh Jambatan Dah Balik KL.


Maklumat terbaru yang diterima dari Manek Urai menyatakan bahawa Taukeh Jambatan, Muhyiddin Yassin sudah pulang ke Kota Bharu sebelum berangkat balik ke Kuala Lumpur.
Sahabat saya secara bergurau berkata beliau juga membawa pulang bersamanya pelan jambatan yang akan dibina di Manek Urai jika BN menang.
Taukeh Jambatan terpaksa pulang awal kerana beliau tahu jambatannya berharga RM7juta itu tidak laku di Manek Urai. Saya nasihatkan beliau bina jambatan itu di Pagoh kawasan parlimen beliau sendiri.
Taukeh jambatan tersilap congak kerana menyangkakan orang Manek Urai mudah untuk ditipu dan digula-gulakan dengan jambatan air liur beliau.
Saya nasihatkan Taukeh Jambatan supaya memohon maaf kepada seluruh penduduk Manek Urai dan rakyat Kelantan kerana menghina mereka dengan ugutan undi PAS atau hendak jambatan semasa kempen pilihanraya kecil tersebut baru-baru ini.

Posted by SOFI WAHAB

0 comments: