Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Sunday, July 5, 2009

Nenek Nak Bayar Hutang

Mohd Zaim wrote:
>
> Assalamualikum,
>
> Salam kpd semua, sesiapa yang kenal dengan Mohd Razi Affandi B Mohd Nor sila hubungi saya. nenek ada berhutang dan ingin menjelaskan hutang yang saya sendiri tak pasti..
>
> Terima Kasih.
>
> Zaim @ 0193415185


BS: Bayar kat saya pun boleh nek... huhuhu

2 comments:

nz said...

name nenek tu zaim ke..

BUJANG SUSAH said...

X tau la dik.. klau ada info boleh contact no yg tertera disitu.. saya ni just memanjangkan email sahabat jer.. sekian terima kaseh.. wassalam