Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, May 4, 2009

IKLAN TEMPE - AA

Sapa tak kenal pak menteri paling ensem, cute dan berkarisma kat Malaysia ni kalau tidak Dato’ Sri Dr Khir Toyo. Tapi sebelum menjadi ensem ni beliau ni tak ensem pon. muka macam pak-pak menteri yang biasa kita tengok kat tv tu jer. Tapi di sebabkan mengambilan tempe yang banyak, maka jadi la ensem seperti sekarang ~kata beliau lah. Cita pasal rahsia kecantikan beliau di dah lama dah, tapi saja ja Kin nak refresh balik.hehe

Betoi atau tak, kita layan gambar ni dulu.


Selepas makan tempe.


Betoi ke tempe leh mengmudakan seseorang? Kena tanya orang yang dok kat Johor dan penggemar tempe la ni. Tengok diorang ensem+cerah macam pak menteri yg sorang ni tak. Selain pasal keenseman beliau, kin suka sebab dia pandai pilih pakaian. takda la nak pakai baju batik coreng sampai pening kepala orang.

p/s: Yang pasti Kin penggemar belacan.


(CF - AA)

0 comments: