Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, August 19, 2011

ZAHID HAMIDI KEHILANGAN BUAH

بسم الله الرحمن الرحيم

PANGLIMA Tentera Darat Zulkefli Mohd Zain hari ini tampil menafikan pendedahan dibuat oleh bekas tentera yang mengaku memangkah undi untuk anggota lain sehingga lenguh tangan.

Semalam empat orang bekas tentera membuat pendedahan berani dan mengejutkan di Ibu Pejabat Pas di Jalan Raja laut. Mereka ialah Majer (B) Risman Mastor, Komando (Bekas) Mohd Kamel Omar, Mohamad Nasir dan Kamarulzaman Ibrahim. Mereka membuat pendedahan atas kerelaan diri mereka sendiri.

Zulkefli menafikan tidak pernah berlaku pemanipulasian undi di dalam tentera. Pendedahan bekas anggota tentera itu katanya boleh menyebabkan imej tentera tercemar. Ada nada dan mimik muka marah serta kesal ketika Zulkefli membuat penafian itu.

Bagaimana pun beliau menjelaskan pihak tentera tidak bercadang untuk mengambil tindakan kepada pesara tentera yang membuat pendedahan itu. Beliau hanya menyifatkan tindakan bekas tentera itu sebagai orang diperalatkan.


Saya pangkah kertas undi bukan 1 jam 2 jam.. tapi 3 hari..

Note: Mana pergi menteri pertahanan Zahid Hamidi? kah kah kah kah.. bukankah yang sepatutnya Menteri Pertahanan yang kena keluarkan kenyataan.. kenapa si macai ni plak yang kena keluarkan kenyataan..? ko dah takut ke zahid? kah kah kah kah..



Note: Kah kah kah kah.. Takkan la sekadar menafikan saja.. dah jadi macam budak-budak.. berak tengah jalan tapi tak nak mengaku.. pastu cakap "saya tak berak...saya tak berak.." kah kah kah kah.. Macam ni punya pendedahan pun Tentera tak nak ambil tindakan ke? Tak malu ke? Dimana kewibawaan tentera? kah kah kah kah.. cakap sajalah bahawa kamu tu takut untuk ambil tindakan sebab nanti SPR dan UMNO akan terlibat sama dalam penipuan ni.. kah kah kah kah..

Note: Inikah yang dikatakan oleh UMNO/BN dan SPR sebagai telus? kah kah kah kah.. halooo.. tak ada apa-apa tindakan ke ni? nafi..nafi..nafi.. siasatan elekkk.. korang tunggu la BERSIH 3.0 ni... kah kah kah kah


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

1 comments:

otaklunyai said...

Atas dunia ni boleh lah kau nafikan. Kalau kau mengaku 24jam kena turun pangkat atau kena tukar... itu semua orang tau amalan dimalaysia... Tapi perkara ni bukan benda baru. dah bertahun2 amno laknat buat kerja kotor ini melalui ATM. Jangan kau nak nafikan pulak. Mulut boleh kata tidak tapi dalam hati kau tetap akui bahawa penyelewegan undi berlaku di ATM atas arahan politik.. kau jangan sembang dongeng lah... kalau nak bodek dan jilat jubo amno pun patut2 lah... perkara ni memang dah semua org tahu... cuma buktinya disorokkan sebab dilakukan secara terancang... Jeneral tentera sekarang ni memang dah tak da kualiti... sanggup bersekongkol dgn pengkhianat negara dan menjadi pendurhaka kepada Yang Dipertuan Agong... tetapi jeneral macam ni yg akan disambung kontrak dan naik pangkat dan dikurnia berbagai gelaran... tapi ingat akhirat nanti rakyat akan tuntut atas perbuatan khianat kau... Ceh!!! Pengkhanat Negara!!!