Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, July 21, 2011

FACEBOOK PUNCA 10 SISWI DIRAGUT KESUCIAN

بسم الله الرحمن الرحيم

KUALA LUMPUR: Seorang lelaki ‘buaya darat’ mungkin tidak akan melupakan pembalasan diterimanya selepas kemaluannya nyaris dipotong oleh waris enam daripada 10 gadis, kebanyakannya siswi institusi pengajian tinggi (IPT) dari sekitar Lembah Klang yang pernah diperdaya, termasuk diragut ‘kesucian’, sejak dua tahun lalu.



MANGSA... mendakwa mengenali suspek menerusi laman sosial Facebook.

Malah, sebagai balasan atas perbuatan durjananya terhadap gadis berkenaan sebelum ini, gambar lelaki terbabit dalam keadaan berbogel turut dirakam untuk menyedarkannya dan memastikan dia tidak mengulangi tindakan sama.

Dia yang berusia lingkungan 30-an dan dipercayai mengamalkan pelbagai ajaran dan ilmu kebatinan berkaitan wanita, akhirnya kecundang selepas waris keenam-enam keluarga terbabit berpakat ‘menuntut pembelaan’.

Akibatnya, 15 telefon bimbit mengandungi pelbagai gambar bogel gadis ditidurinya dibuang, manakala dia dibogelkan di satu kawasan sebelum kemaluannya cuba dipotong, selain beberapa barangan pelik miliknya dirampas.

Bagaimanapun, kejantanan lelaki terbabit tidak diusik apabila ada ahli keluarga mangsa enggan melampaui undang-undang, selain memikirkan nasib isteri dan dua anaknya yang masih bergantung hidup kepadanya.


BUKTI... barang milik kasanova yang ditemui keluarga mangsa yang menahannya.

Wakil kumpulan itu yang mahu dikenali sebagai Haji Ali, 45, (bukan nama sebenar) berkata, mereka mengambil tindakan sendiri selepas berbincang dan mendapati kesukaran menyerahkan kes itu kepada pihak berkuasa kerana dakwaan mangsa diperkosa sukar dibuktikan disebabkan kebanyakannya mengikut lelaki itu ke hotel secara sukarela.

Oleh kerana khuatir ramai gadis lain akan menjadi mangsa, katanya, gadis yang pernah menjadi mangsa lelaki itu bertekad ‘memberi pengajaran’ kepadanya, terutama selepas dara mereka diragut dan wang dibekalkan keluarga dihabiskan lelaki itu.

Mereka mengupah sekumpulan samseng sambil dibantu ahli keluarga masing-masing menjejaki lelaki itu sebelum terserempak dengannya berhampiran sebuah hotel di Cheras ketika suspek dalam perjalanan ke hotel bersama seorang gadis lain.

Dalam kejadian jam 8 malam Khamis lalu itu, kereta lelaki terbabit dihalang sebelum dia dipaksa turun dan dibawa ke satu tempat untuk ‘disoal siasat’ akibat perbuatan dilakukannya sebelum ini.

“Ketika disoal, lelaki yang bekerja sebagai peniaga aksesori telefon itu mengaku memperdaya sekurang-kurangnya 10 gadis, semuanya melalui laman sosial Facebook.

“Kebanyakan mangsa adalah siswi dan mereka yang bekerja, dan kegiatannya dilakukan sejak dua tahun lalu selepas dia dipercayai mengamalkan pelbagai ilmu kebatinan berdasarkan barangan yang ditemui dalam kereta,” katanya.

Menurutnya, lelaki berkenaan bernasib baik kerana ada ahli keluarga gadis yang menjadi mangsa berfikiran rasional dan memikirkan masa depannya, malah ketika disoal, dia mengaku akan bertaubat dan tidak akan mengulangi perbuatan sama.

“Memang dia boleh menipu kami jika dia mahu, tetapi dia harus ingat kami juga boleh mencarinya jika kami mahu seperti yang berlaku pada malam kejadian,” katanya.

Seorang mangsa, Nurhaslinda Omar, 25, (bukan nama sebenar) berkata, dia bertindak nekad mencari kenalan lelaki berkenaan melalui laman sosialnya sebelum mereka berhubung antara satu sama lain selepas geram dengan apa yang berlaku terhadapnya.

“Selepas mengambil barangan berharga seperti barangan kemas, kad bank dan juga wang tunai, saya ditinggalkan begitu saja, malah beberapa kenalan ditemui dalam laman sosialnya turut mengalami nasib sama.

“Selain ‘dikikis’, kami dijadikan mangsa memuaskan nafsu, malah ada antara kami dirakam gambar mereka sebagai bahan pornografi, menyebabkan kami akhirnya sepakat untuk ‘bertindak’ dan memaklumkan keluarga.

“Saya percaya dia menggunakan barangan bagi tujuan memukau gadis supaya menurut segala kemahuannya meskipun pertama kali bertemu,” katanya.

Yang pasti, katanya, lelaki berkenaan menjadikan Facebook sebagai ‘lombong’ mencari gadis cantik atau golongan berada berdasarkan profil yang biasanya tertera pada laman sesawang itu.

“Pada awal perkenalan, si gadis akan ditabur dengan timbunan wang ringgit disimpan pada but kereta supaya pandangan gadis dikaburi wang ringgit dan akur menemani dia bergembira, namun selepas dia puas bersama mereka, dia pasti meninggalkan si gadis,” katanya. - Hmetro



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

52 comments:

GR said...

apabila nafsu sudah menguasai diri.

Panglima Muda said...

kasihan

Hidayati said...

Tu lah jangan cepat percaya. Ramaja perempuan sekarang pun terlalu berani. Ikut jantan sana, ikut jantan sini. Alih2 bila dah berlaku benda2 macam ni.., diri sendiri yang merana. Jangan salahkan teknologi. Ia di cipta untuk kebaikan tapi ada ramai manusia berhati syaitan di luar sana yang menggunakan teknologi untuk tujuan serong. Waulahualam.

PUPPETS said...

AWAT TAK KERATTTT.... TAPI BUAT UKIRAN TIANG TOTEM LAGI BAEKKK KOT,LAGI BEST TIME UKIR TUH PINJAM PISAU TOREH BRO BUJANG..HE HE HE

Anonymous said...

xanax online xanax bars 10 mg - can you buy xanax cancun

Anonymous said...

buy xanax without prescriptions xanax vs valium - xanax drug test days

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol ultram high - tramadol-no-prescription

Anonymous said...

xanax online prescription xanax klonopin interaction - xanax effects bluelight

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol hcl 50 mg does it get you high - tramadol 100mg/1ml

Anonymous said...

xanax online xanax side effects webmd - ways pass drug test xanax

Anonymous said...

generic xanax xanax effects abuse - xanax grapefruit juice side effects

Anonymous said...

xanax online generic xanax s 902 - xanax no prescription australia

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol online pharmacy usa - buy tramadol order cheap tramadol online

Anonymous said...

generic xanax xanax side effects in teenagers - sugar pills look like xanax

Anonymous said...

buy carisoprodol online no prescription carisoprodol 5 panel drug test - carisoprodol 350 mg tablet

Anonymous said...

xanax 0.5mg xanax drug test results - buy xanax online without script

Anonymous said...

buy tramadol cheap tramadol 50mg an 627 - life after tramadol addiction

Anonymous said...

xanax 2mg xanax drug identification - xanax pregnancy side effects

Anonymous said...

generic xanax xanax kratom - xanax drug symptoms

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol overdose much - order tramadol cod next day delivery

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol ketorolaco - tramadol 50 mg with food

Anonymous said...

xanax online clindamycin drug interactions xanax - xanax overdose how much

Anonymous said...

buy tramadol with cod us tramadol online pharmacy - tramadol hcl bluelight

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg soma carisoprodol alcohol - carisoprodol highest dose

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol an 627 - tramadol and high blood pressure

Anonymous said...

cialis online cialis 30 oral suspension - buy cialis online without rx

Anonymous said...

xanax online experience buying xanax online - xanax side effects sleep

Anonymous said...

buy cialis online cialis reviews patients - where to order cialis online

Anonymous said...

order alprazolam no prescription buy xanax bars no prescription - xanax side effects sexually

Anonymous said...

cialis online buy cheap cialis from us - cialis online no prescription overnight

Anonymous said...

xanax online xanax gg 256 dosage - generic xanax yellow oval

Anonymous said...

xanax online side effects going off xanax - how to pass a drug test in 24 hours + xanax

Anonymous said...

buy tramadol buy tramadol cod personal check - tramadol dosage dogs bone cancer

Anonymous said...

buy tramadol tramadol withdrawal forum - tramadol overdose timeline

Anonymous said...

buy tramadol buy tramadol line usa - order tramadol pets

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol does tramadol hcl 50 mg get you high - buy tramadol online with visa

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol tramadol 200mg - tramadol withdrawal treatment

Anonymous said...

buy tramadol buy tramadol cod fedex - 100mg of tramadol erowid

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#21906 cheap tramadol for dogs - tramadol hcl 100

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#51438 tramadol 93 58 side effects - tramadol online credit card

Anonymous said...

buy tramadol tramadol for dogs no prescription - tramadol y paracetamol

Anonymous said...

buy tramadol overnight cheap tramadol no prescription - buy tramadol using mastercard

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#44827 buy tramadol online pay cod - tramadol tylenol high

Anonymous said...

http://reidmoody.com/#65473 generic medicine ativan - long until ativan withdrawal

Anonymous said...

ways to buy ativan online how much ativan high - ativan withdrawal time frame

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 50 mg how many get high - buy tramadol online prescription

Anonymous said...

http://staam.org/#90723 tramadol hydrochloride capsules 100 mg - many 50mg tramadol overdose

Anonymous said...

buy xanax online generic xanax s 900 - green xanax bars xr

Anonymous said...

http://staam.org/#90723 tramadol hcl mode of action - tramadol for dogs taken by humans

Anonymous said...

buy xanax online number xanax overdose - buy xanax online au

Anonymous said...

generic xanax online xanax side effects men - xanax and alcohol euphoria

Anonymous said...

xanax pills xanax 11 - much does generic xanax cost without insurance