Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, July 18, 2011

ANUGERAH KATAK SEMALAYSIA

بسم الله الرحمن الرحيم

UiTM tawar Anugerah Ibrahim Ali untuk pelajar

Sebuah universiti tempatan membuka pencalonan bagi Anugerah Ibrahim Ali kepada pelajar yang membuktikan komitmen dan sumbangan mereka dalam memartabatkan bangsa Melayu.

Institut Pemikiran dan Kepimpinan Melayu (Impak) UiTM memuatkan butiran terperinci anugerah berkenaan yang menawarkan RM5,000 yang ditaja oleh presiden PERKASA itu sendiri di laman webnya.

Selain mesti mempunyai prisip yang jelas dan konsisten, pelajar UiTM yang layak memohon juga mesti mematuhi empat kriteria.

Antaranya membantu merangsang pelajar bagi mengikuti program dan aktiviti berkaitan dengan peningkatan maruah dan martabat bangsa pelajar.

Kriteria lain adalah:

• Menjadi pemimpin persatuan yang berdaftar dengan Bahagian Hal Ehwal Pelajar & Alumni seperti persatuan kebudayaan, kesenian Melayu atau persatuan kebangsaan lain yang dianggap cemerlang dan berkesan di dalam atau di luar kampus
• Menjadi pemimpin atau jawatankuasa yang memperjuangkan bangsa dan budaya di luar kampus seperti GPMS, ABIM, PERKASA, GAPENA.
• Mendapat pengiktirafan dari badan-badan di luar UiTM

Idea anugerah ini datang daripada Ibrahim sendiri pada forum perpaduan yang dianjurkan oleh Impak pada 17 Oktober tahun lalu dan dibuka kepada pelajar wanita dan lelaki UiTM. Setiap satu bernilai RM2,500.

Mereka mesti memperolehi CGPA sekurang-kurangnya 3.0, tiada tindakan tatatertib atau kesalahan jenayah atau diisytiharkan muflis semasa tempoh pengajian.

Tarikh tutup pencalonan adalah pada 15 September dan anugerah itu akan diberikan pada setiap tahun semasa majlis konvokesyen pada bulan Oktober atau berikutnya.

Ibrahim, yang juga ahli parlimen Bebas Pasir Mas adalah bekas pelajar UiTM.

Beliau belajar di sana dari 1971 hingga 1974. Seorang aktivis pelajar ketika itu, beliau banyak menyertai perhimpunan anti kerajaan.

Ibrahim pernah ditangkap selama dua tahun mengikut Akta Keselamatan dalam Negara (ISA) ketika hampir tamat pengajiannya.

Beliau kini mempin kumpulan pendesak Melayu - PERKASA yang mahu keistimewaan termasuk biasiswa dan segala bantuan hanya dikhususkan kepada orang Melayu sahaja. - Mkini

Jom tengok video Ibrahim ali buat lawak .. kah kah kah kah


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

7 comments:

Anonymous said...

salam. Dia tu melayu. bagus tegakkan hak melayu. karpal singh pun tegakkan bangsa dia. bgus klu ada org mcm ibrahim ali ni.

rosmah betina sundal said...

ibrahim ali ni melayu pukimak.. woi anon ibrahim ali sial ni takut dgn cua soi lek.. mcm babi jer melayu mcm ni.. sama la mcm ko.. melayu sial!!!

Anugerah Katak said...

nugerah paling busuk dan paling hodoh di abad ini... ppttuuuuuihhh!!!!

tergamak para intelek UiTm buat anugerah macam ni... intelek melayu lah katakan.

Rahim Tambi Shit said...

babi punya ibrahim katak!!!!

Anonymous said...

les bourgeons se developpent, viagra, et peuvent par consequent etre consideres comme, La correspondencia sobre asuntos cientificos se, cialis, en el aporte siempre renovado de Coloro che si sono occupati in modo speciale, viagra 25 mg, in comunicazione colla trama del pileo. da sie uberhaupt viel milder als diese cialis 40 mg, gleichzeitig entwickelte sich eine zunehmende,

Kanya Kulap said...

[-] Cerita Sex Dewasa - Malam Ultahnya Dewi
[-] Cerita Sex Dewasa - Sempitnya Memek ABG SMP
[-] Cerita Sex Dewasa - Adik Qu Merenggut Perawan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Anak Pembantu Qu Yang Memuaskan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Gara Gara Hujan Mendadak
[-] Cerita Sex Dewasa - Gadis SMA Berjilbab Dengan Pembantunya
[-] Cerita Sex Dewasa - Akibat Obat Perangsang
[-] Cerita Sex Dewasa - Nikmatnya Teman Catting_Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Tante IVONE Yang Janda
[-] kata kata
[-] Cerita Sex Dewasa Gadis SMA Berjilbab
[-] Cerita Sex Dewasa - Bidan Muda Yang Cantik
[-] Cerita Sex Dewasa - Tubuh Tante_Qu Memang Nikmat
[-] Foto Bugil - Gadis Bule Mandi Telanjang
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Berjilbab
[-] Foto Bugil - Belahan Dada Tante Nissa Hot
[-] Foto Bugil - ABG Cantik Di Kolam Berenang
[-] Foto Bugil - Memek Anak SMP Belum Berbulu
[-] Foto Bugil - Tante Silvia Di Grepe Memeknya Sebelum ML
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Lagi Pamer Memek
[-] Foto Bugil - Tante Sexy DI Kamar Mandi
[-] Foto Bugil - HOT dan Terpanas
[-] Foto Bugil - Pantat Montok
[-] Foto Bugil - Anak SMP Dengan OM om

Priyanka Khanna said...

South Indian School Girl Sex With Her Home Teacher Sex Video MMS Leaked By Teacher


Nude Indian College Girl Boobs Pussy Gallery


Indian 20 years old sexy Aunties Housewife Removing Saree


Hollywood Sexy Celebrity girl fucking bathroom with her sexy boyfriend


Pakistani Teen age Aunty Hot and sex Bedroom Scene


Pakistani super sexy actors Nude Photo Shoot in Saree


Indian sexy hot girls aunties boobs pussy photo gallery


Indian sexy Sunny Leone Getting Fucked by hardy sexy cock


Hot sexy pictures photos girls without dress, showing her sexy nude


Indian Teen age Cute And Sexy School Girls SEXY Wallpaper


Desi Indian Young age sexy aunties pussy photo gallary


Boobs And Pusssy Pictures of Indian And Pakistani Girl


Young Indian College Teen Girl Posing Nude Showing Juicy Tits and Shaved Pussy Pics


School Girl Sex With Teacher Bathroom MMS-Indian Girls


Priyanka Chopra Full Nude Sex Photos And Boobs


Naked Indian Girls Sucking Big Dick, Indian Girls Fucked Her Ass Point


Indian Hot Models Real Leaked Nude Photos


Sindhi Bhabhi Nude Bathing Private Photographs


Sania Mirza Most Sexiest Pictures And Boobs


Super Sexy Punjabi Bhabhi Removing Clothes and funking Nude


Indian sexy actors Sunny Leone Nude Photo Shoot in Saree


Boobs Press-Tamil-Telugu-Actress-bikini sexy South Indian Girls


Indian Teen schoolgirl Homemade Sex Scandal - XVIDEOS


Priyanka Chopra Hot Bed Room Kissing scene And Sex Photos