Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, July 22, 2011

BERSIH 2.0: RACUN DIBALAS MADU

بسم الله الرحمن الرحيم

BERSIH 2.0: Madu Dibalas Racun



Anggota Polis dalam gambar ni pun ikut sama terseksa lepas terkena Tembakan Gas Pemedih Mata yang dilepaskan oleh Anggota Unit FRU. Dia kemudiannya dibantu oleh salah seorang peserta Himpunan BERSIH 2.0.



Peserta Himpunan BERSIH 2.0 yang berbangsa Cina telah memberikan air mineral yang dibawanya kepada Anggota Polis tersebut untuk diminum dan membasuh mukanya bagi menghilangkan kesan akibat terkena Gas Pemedih Mata.



Polis kena Gas Pemedih Mata, Peserta BERSIH 2.0 tolong atas dasar simpati tanpa mengira warna kulit dan agama dan juga atas nama Rakyat Malaysia.



Peserta BERSIH 2.0 kena Gas Pemedih Mata, Anggota Polis pakat-pakat tolong pukul, terajang dan belasah dengan cota. Ada yang pecah kepala, ada yang pecah muka, ada yang patah kaki dan ramai yang cedera.



Betul kata pepatah orang lama - "Ibarat Melepas Anjing Tersepit".

Photographer: Lawrence Jayarama


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

5 comments:

New Hope said...

sadis-sadis

http://harapan-terbaru.blogspot.com/2011/07/bila-polis-nak-tayang-perhimpunan.html

Anonymous said...

mampos la ko puak2 HANJING
gatal sgt nk buat perhimpunan HARAM 2 watper!
AMBIGA kafir laknatullah 2 jgk yg untung
sengih smpi ketelinga tgk melayu2 BODOH x de akal BANGANG tahap BABI HUTAN gadoh sesama sndirik!
ko tahu ambiga 2 sape?
penyokong MELAYU MURTAD plg kuat kt malaysia nih!

Anonymous said...

video petama, budak tu kena tumbuk sbb mengeluarkan kata2 provokasi kepada polis...

anony 2.37...
aku rasa Ambiga perjuang pilihanraya yg bersih, bukan perjuang melayu murtad... awat hang konfius?
murtad tu, melayu pun ada yg sokong.

qwerty said...

binatang

Anonymous said...

Bingung kita bro dibuatnya....

BERSIH laungkan adil dan bebas PRU13 nanti... SPR YG SEPATUTNYA JAWAP.... ini tak... AMIGA HINDU pulak jadi isu... kalau ujian cikgu bagi markah 0.

kita sabar ajela Bro jenis2 kelapa komeng memang ramai.