Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, August 5, 2010

GAJI PENGERUSI SYABAS RM425 RIBU SEBULAN

بسم الله الرحمن الرحيم



Salam semua…

Hampir terkejut saya bila membaca laporan akhbar Selangor tentang gaji pengerusi Syabas mencecah RM425000 Sebulan. Menurut Dr. Badrul Amin, Penerangan Negeri Selangor, mutu air di Selangor masih berada di tahap corot walaupun gaji pengerusinya mencecah ratusan ribu.

Pada saya dengan gaji sebanyak itu, pengerusi Syabas sepatutnya TIADA ALASAN untuk bekerja lebih kuat untuk memastikan kualiti air di Selangor berada di tahap yang lebih baik. Apalah gunanya gaji ratusan ribu jika kualiti air di Selangor masih berada di tahap corot. Lebih baik gaji sebanyak itu kita serahkan kepada fakir miskin yang lebih memerlukan daripada kita beri kepada orang yang gagal menjalankan tanggungjawab.

Inilah yang berlaku dalam pemerintahan kerajaan BN. “Yang Kaya Bertambah Kaya, Yang Miskin Papa Kedana”. hmm….

LAWAN TETAP LAWAN!!!! - Shamsul Iskandar


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

5 comments:

Asma said...

425 ribu tu...
Gaji rakyat rata2 msih lg seribu dan di pntai timur rata2 dlm 800.

Baek bg pd fakir miskin...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

macam gampang

Pearl Bracelets said...

Gaji dah banyak tu dia dah tak payak keja dah. Yang hancur ialah kita rakyat biasa.

Anonymous said...

huhuhuhuhu...
kalah gaji KPN!

nurayunni said...

bnyk giler gaji die..