Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, March 10, 2010

PROTES GST..!!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

JOM KITA SAMA-SAMA JAYAKANNYA


Mesyuarat terakhir bagi perlaksanaan PROTES besar-besaran bantahan terhadap perlaksanaan GST telah diadakan pada jam 5.30 petang tadi.

Semua yang hadir telah memberi komitmen yang tinggi untuk PROTES ini berjaya dilaksanakan. Pengumuman mengenai tempat berkumpul dan lain yang berkaitan dengannya akan dilakukan dari masa ke semasa melalui saluran parti, NGO dan media alternatif.

Nantikan pengumumannya.

Buat masa ini semua pengunjung pemilik blog, facebook dan lain-lain bolehlah 'copy and paste' banner dan poster yang terdapat di sini untuk sama-sama menyebarkan maklumat dan promosi tentang PROTES yang bakal diadakan pada hari Isnin 15hb Mac, jam 9.00 pagi di Parlimen.

Kita memilih tarikh 15hb ini kerana ianya adalah hari pertama sidang Parlimen akan bermula untuk sesi ini. Yang Di Pertuan Agong akan turut hadir pada hari tersebut. Kita akan berkumpul, berhimpun menyambut kedatangan Yang Di Pertuan Agong bagi menujukkan bahawa rakyat mood rakyat dalam menghadapi isu perlaksanaan GST. Perlaksanaan GST akan dibincangkan di Parlimen bermula 15hb Mac ini. Ahli Parlimen Pakatan Rakyat akan turut serta memberi sokongan yang padu bersama rakyat.

Kita akan berhimpun secara aman dan teratur dan mengikut perancangan dan panduan yang dikeluarkan oleh Sekretariat PROTES.

Jangan Takut Jangan Gentar.

Yakinlah bahawa GST ini bakal memiskinkan lagi rakyat yang sedia miskin dan susah dan bakal menentukan masa hadapan kita dan generasi yang akan datang. Kita bertanggungjawab diatas perkara ini maka kita haruslah GAGALKAN SEBELUM TERLAMBAT!!!!.

JOM BANTAH GST!!!!

0 comments: