Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, January 5, 2010

LAMA TAK DENGAR CERITA MANGKOK NI

بسم الله الرحمن الرحيم

Lama tak dengar cerita mangkok ayon sorang ni. Ni cerita 2008.. tapi saja je nak jadikan posting. Kerana terasa rindu plak dekat mangkok ayon sorang ni.



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

9 comments:

Unknown said...

Malas nak komen

Frodo Baggins said...

owh ... tuk bro sorank ni, wa pun x hadap .. senyap semacam jer ngan issue yg berbangkit skank ni ..


>>______<<

Khairul said...

Aku tak kenal siapa budak tu.

Tapi tak elok doe panggil orang mangkuk

hehe

umno anjing said...

Yer tu mr.k.. x elok panggil org mamgkuk.. sepatutnya panggil babi je lagi baik...

Alo bro bujang.. dah senyap ke kes gunakan nama Allah..? bersama senyapnya juga kes enjin jet yang hilang dan kes gula serta roti yang naik harga? betul kata lu bro.. kes gunakan nama Allah ni hanya nak tutup kes enjin jet yang hilang dan kes gula dan roti yg naik harga. semuanya senyap serentak... memang babi la umno ni...

Khairul said...

Dah tak guna Turrr dah ke

umno anjing said...

ni lagi best...koh..koh..koh..koh

Anonymous said...

dulu berkuasa ..sekarang idak lagi..duduklah diam2 dibawah ketiak bini.

cintaILLAHI said...

mangkuk ayon ni masih budak2 dalam dunia politik....

karkun said...

Aku pun heran kenapa korang dengki sangat dengan Khairi ni. Aku tak nampak apa kurangnye dia banding korang. Mata, hidung, telinga sama je dijadikan Allah.Kalau dia tak maafkan korang masa nak mati sok, kan susah.Korang gak dpt dosa kering.Menghina org babi.Subhanallah.