Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, January 5, 2010

AKAK BARANG NAIK

بسم الله الرحمن الرحيم



Dalam kajian semasa golongan paling ramai sekali yang pro Barisan Nasional adalah golongan wanita. Walaupun ekonomi malaysia semakin merundum dan yang paling teruk harga barang selalu naik. Maklumlah BN= Barang Naik. Yang pastinya mengikut kajian juga wanita adalah golongan yang paling boros apabila berbelanja. Satu temuramah secara rambang telah dibuat kepada para wanita ini.

Soalan: Assalamualaikum kakak?
Kakak BN: Waalaikumussalam.. nak apa ko bro?
Soalan: Nak tanya sikit... Kakak berkerja sebagai apa ?
Kakak BN: Tukang cuci je.... ada kerja kosong ke ?
Soalan: Hehehe.. xder laa.. Berapa gaji akak sebulan ?
Kakak BN: rm500 kalau aku x ambik cuti laa.. klau anak2 aku xder yang sakit...
Soalan: Suami akak kerja apa.. dan berapa ramai anak akak?
Kakak BN: kerja ambil upah menebas kebun org.. anak ada 11 org... amacam power x ? (sambil mengangkat kening)
Soalan: Errrkk... Dgn pendapatan akak dan suami ni cukup ke menampung keluarga akak?
Kakak BN: Bersyukur je la, walau spender dah mcm roti jala pun x leh nak tukar ni ha.. Kenapa, ko nak tolong belikan spender aku ke bro?
Soalan: Hehehe.. xder laa.. tanya je..
Soalan: Saya nak tanya berkenaan politik sikit..
Kakak BN: Ok.. no hal punya ...
Soalan: Akak x terasa ke BN ni sebuah parti yang zalim? Menteri kaya raya.. rakyat miskin papa kedana..
Kakak BN: Bukan setakat terasa.. dah rasa mcm nak mati dah ni ha.. Dua, Tiga hari baru dpt makan nasi sekali.. barang semua naik harga.. bapak dia ngajo..!!! dia x tau ke aku ni susah... (sambil hidungnya kluar asap)
Soalan: Errr.. sabar kak... Tapi kenapa kakak masih sokong BN.. sedangkan BN lebih tepat maksudnya ialah Barang Naik?
Kakak BN: "Barang Naik " baru la best ... klau x naik, dah lama dah aku mintak cerai dgn laki aku..
Soalan: ???????

11 comments:

Noor said...

erk?

Mybabah said...

He..he..

ijoks2009 said...

Hmm..dalam maknanye tu
Nk sensor ke tak,nak sensor ke tak
SENSOR!!
Apeda..
buat penat je aku baca.

iqbalsyarie said...

hahahahahahahahahahha...tak paham!tak paham!tak paham!(tipu).haha

iqbalsyarie said...

hahahahahahahahahahha...tak paham!tak paham!tak paham!(tipu).haha

umno anjing said...

apa la akak ni.. lain org tanya lain yang dia jawab.. org kata brg2 keperluan la yg naik(harga). bukan barang laki akak tu...

Anonymous said...

patutlah sampai 11 org anak akak ni.. dia suka "barang naik" rupanya. hahahaha.. lawak..lawak...

bilal said...

salam,kepada semua kakitangan kerajaan adakah anda berpuashati dengan apa yang diperolehi? gaji dah dinaikkan oklah... tapi adakah kebajikan anda terjamin. saya ada terbaca dalam akhbar berkenaan nasib anggota polis yang telah berkeluarga dan dinaikan pangkat. memang sudah jadi tradisi dalam PDRM yang dinaikan pangkat akan ditukarkan tetapi adakan pihak pengurusannya terfikir bahawa anggota tersebut ada tanggungjawab. Ada lg yang saya terbaca dalam akhbar Tan Sri Lee Lam Tye berkata masalah mantel anggota polis perlu diutamakan. sekarang kita tengok sendiri adakah orang islam (melayu) terfikir tentang hal tersebut,Kaum lain boleh memikirkannya...diharap pihak tertentu fikir2kanlah apa faedahnya kita mengejar kemewahan kalau kebahgiaan musnah. Kita hanya mendengar rintihan kakitangan yang teraniaya dan ditindas. semoga mereka2 yang menjadi pemimpin yang sangat2 adil mendapat laknat daripada Allah...insyaallah....

sitinorafatien said...

erk

sitinorafatien said...

erk

Kanya Kulap said...

[-] Cerita Sex Dewasa - Malam Ultahnya Dewi
[-] Cerita Sex Dewasa - Sempitnya Memek ABG SMP
[-] Cerita Sex Dewasa - Adik Qu Merenggut Perawan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Anak Pembantu Qu Yang Memuaskan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Gara Gara Hujan Mendadak
[-] Cerita Sex Dewasa - Gadis SMA Berjilbab Dengan Pembantunya
[-] Cerita Sex Dewasa - Akibat Obat Perangsang
[-] Cerita Sex Dewasa - Nikmatnya Teman Catting_Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Tante IVONE Yang Janda
[-] kata kata
[-] Cerita Sex Dewasa Gadis SMA Berjilbab
[-] Cerita Sex Dewasa - Bidan Muda Yang Cantik
[-] Cerita Sex Dewasa - Tubuh Tante_Qu Memang Nikmat
[-] Foto Bugil - Gadis Bule Mandi Telanjang
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Berjilbab
[-] Foto Bugil - Belahan Dada Tante Nissa Hot
[-] Foto Bugil - ABG Cantik Di Kolam Berenang
[-] Foto Bugil - Memek Anak SMP Belum Berbulu
[-] Foto Bugil - Tante Silvia Di Grepe Memeknya Sebelum ML
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Lagi Pamer Memek
[-] Foto Bugil - Tante Sexy DI Kamar Mandi
[-] Foto Bugil - HOT dan Terpanas
[-] Foto Bugil - Pantat Montok
[-] Foto Bugil - Anak SMP Dengan OM om