Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, September 11, 2009

VIDEO LAWAK SAMI BELO

Bismillahirahmannirahim..



Hehehehe.. lawak..lawak...

UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH. I LOVE YOU FULL.. HA..HA..HA..HA..

11 comments:

Unknown said...

Cuba tengok video ni pula
http://www.youtube.com/watch?v=sDsfCSWcAnE

al-lavendari said...

Salam Sdr.

memang lawak ... tetapi memanggil orang lain dengan gelaran2 yang tidak baik ... saya kurang setuju. mereka juga ada keluarga dan saudara mara yang pasti terasa.

Saya berani berikan teguran bila membaca kata2 sdr di atas yang meminta ditegur kalau silap dan puji jika buat kebaikan. Saya pun begitu juga spt sdr, tegurlah jika silap.

Maaf jika pandangan kita berbeza.
Selamat hari raya aidil fitri maaf zahir batin.

sha said...

saya juga setuju dengan sdr al-lavenderi.. gelaran spt itu tdk patut.. semua manusia mulia disisi allah s.w.t

maaf jika comment saya ni keterlaluan.. selamat hari raya... sama2lah kita mendoakan yg terbaik untuk semua... amin...

Anonymous said...

unsur humor video ni taklah mencabar butir geli gua, cuma part yang agak sinis ialah "selesai dalam sekelip mata"...mata yang kelip itu menambah nilai video ini.

apa pun, nama tertera itu adalah lucu kalau kita melihat dari sudut bermusuhan dan kebencian. tapi dari segi menghormati diri sebagai umat, ia tidaklah bijak menggelar orang lain lebih rendah dari nilai diri kita.

bro, gua terima kasih sebab lu selalu masuk kampung laman gua jenguk-jenguk dan tolong sebar mana-mana artikel yang sesuai....salam bro...selamat hari raya...semakin dekat dah....eeee....tak sabar gua nak makan itu, nak jumpa si anu dan nak mohon maaf kepada semua...cau!

dmx said...

samyvellu..
sume anak mude daa rosak hisap dade...kakakah
aparakkk...

Anonymous said...

kpd ALIZSA-siapa ckp semua manusia mulia disisi Allah..ada yg mulia ada yg hina.ada yg Allah kasih dan ada pula yg Allah murka.mane de semua manusia mulia disisi Allah..cuma kita x tau.hanya Allah yg tau sapa yg mulia dan sape yg sebaliknya..yg hang ni nk ckp pasal agama tp memandai2 dngn ilmu yg krng mane leh..dosa camtu..

soal aib jika melibatkan pemimpin mmg ptt dibuka..tp x leh keterlaluan smpikn mengetepikan tamaddun manusia..aib dibuka supaya kita semua tak kan sokong lagi pemimpin2 yg jahi.,mungkar dan kurang berkepimpinan ni..dan aib ini jg mesti la ada bukti yg tepat..

BUJANG SUSAH said...

Thanks utk semua atas komen anda.. setiap kesilapan membuatkan kita maju setapak kehadapan. Setiap teguran yg diterima membuktikan bahawa masih ramai sahabat yang menyayangi kita.. hehehe...

Hanif punya video2 ni memang panas dan bisa sikit. Tapi seperti yg kita tahu.. " dalam kekotoran lumpur terkadang terkandung emas dan permata, namun dalam tanakan beras tergigit jua batu x berharga".. hehehe...

Cuma pendapat saya yg x berapa pandai jer laa. Kita diberi akal untuk menilai sesuatu dari sudut yg positif. Wallahualam.

Terima kasih sekali lagi buat sahabat2 semua.. maaf zahir batin. Semoga dalam lindunganNya di syawal yg bakal menjelma.. insyaAllah. Wassalam.

BUJANG SUSAH said...

Ijoks... yang tu power sgt lerr.. takut ada yg pengsan nanti... hehehhee

akbajalil said...

Tun Mahathir cadang mahu rebut jawatan Presiden MIC kot?

Turr Punya Umno said...

Poodahhhh samy.... hang la penjilat pungkoq mahathir dulu.. dtg malaysia pun sekapal dgn dia.. sekarang hang jadi penjilat pungkoq najib plak.. bodoh punya samy...!!!

BUJANG SUSAH said...

Aku tengok rambut rosmah tu lebih kurang rambut samy bangang tu jer... mungkin samy tu idola si rosmah ni kot.. kohkohkohkoh