Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, August 19, 2009

PEMUDA MCA TOLAK HUDUD

Bismillahirahmannirahim..

CF - http://cupingmerah.blogspot.com



Gendang-gendang yang dipalu oleh pencacai umngok membuahkan hasil yang lumayan..
Didalam blog-blog,surat khabar,tv dan kurang jugak perbahasan didalam CHARTROLL yang mengatakan DAP tolak HUDUD..

Woiii..mana demo yang DAP tolak HUDUD tu?

Tapi kini terbukti nyata Geng-GENG Umngok bersekongkol dengan MCA menolak hudud..
Malas nak story panjang korang tengok sendiri la..parti DAP ke ni?


BS: Hallo... mana pemuda2 UMNGOK yg mengaku sygkan islam sgt tu.. Ke lebih sayangkan MCA dari islam sendiri? Setahu aku MCA ni parti komponen BN kan.. Sahabat karib parti UMNGOK yg mengaku memperjuangkan islam sgt tu kan? So..apa cerita orang2 serta blogger UMNGOK? Hukum islam sekarang ni dah di permainkan.. Kamu semua xnak buat DEMO ke? Ke takut dgn MCA kot? Atau sebenarnya buat demo bila ada arahan jer? Aku nak bgtau sikit pada korang org2 UMNGOK, kalaupun korang x belajar agama, tapi janganlah korang jadi mcm org xder agama langsung. Tak ada inisiatif ke korang nak bagitau rakan parti korang tu.. HUDUD tu untuk org islam jer la NGOK..!!!! Yang parti sebantal sepinggan korang ni buat DEMO dan bantahan ni apa kejadahnya? MCA ni islam ke? Yer laa.. nak bgtau mcmana kalau korang sendiri pun x tau yer x..

UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH. I LOVE YOU FULL.. HA..HA..HA..HA..

6 comments:

Turr Punya Umno said...

kah..kah..kah.... aku mintak alim kambing jawab benda ni. Alim kambing orang kuat UMNGOK.. Alim kambing yg selalu kata nak tegakkan hudud. Alim kambing yg kata nak robohkan kilang arak.. Alim kambing yang pura2 alim.. Alim kambing yang alim2 kambing... alim yang kambing.. kah..kah..kah..kah...

So amacam alim kambing..? terang2 MCA tolak hudud tu? UMNGOK dan MCA kan dalam perjuangan yg sama.. Aku nak tanya sikit kat hang laa. Hang kan alim.. Kalau mcm ni apa hukumnya..? Apa pula hukumnya hang menyokong dan bersekongkol dgn parti yg terang lagi jelas tolak hukum islam? ke hang memang bodoh sebenarnya dan hanya pura2 alim? kah..kah..kah..

Aku nak tolong popularkan blog si halim kambing ni.. kalau hangpa yg nak kenai dia ni hangpa boleh klik kat SINI.

Sorry tuan rumah.. over sikit... kah..kah..kah..kah..

Na'im Nikmat said...

Bilalak Pemuda2 UMNO nak berdemo "Pu**M** MCA HINA ISLAM"...jangan malu2 mencarut jer Malaysia korang yang ounya,Mufti korang yang punya,Polis pun korang yang punya,Mahkamah lagi ler korang punyer...

abang besi said...

jahanam btl cina ni ..terbakar je gua!

same je melayu ke cina ke parti itu!

tkt hudud apedehal kn?

sepak kang!!!

Cik Cookie said...

bukan hari tu deme nih sokong ke?

musang said...

mereka smua ni kaki perompak, kaki zina sbb tu takut hudud...klau x buat salah takut buat pe..

abang besi said...

gua tgk video tu ulang2...diorg tk tau sbnrnya hukum hudud tu cmne,dan utk sape.
bodoh betul.
lain kali tanya n belajar dulu.

yg melayu islam nye plak tau hudud tu ape n utk ape,tp tknk.
apasal huh?
bengong btl.
tkt ape tak tau.