Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, August 21, 2009

MUNCUL LAGI SORANG NABI...

Bismillahirahmannirahim..

Meriam Ahmad Shah pula mengaku Rasul Allah. Salah seorang pengikut dan anak murid si Kahak Ahmad. Berhati-hatilah dengan syaitan yang sentiasa berusaha memesongkan aqidah umat Islam. Bermohonlah kita kepada ALLAH perlindungan dan dijauhi dari Syaitan-syaitan yang direjam...
Di bawah ini adalah email yg dihantar oleh Meriam Ahmad Shah kepada salah seorang Hamba Allah yg ingin dipesongkan akidahnya.

Email:
Azaine,

Sebagai Rasul Allah, saya perlu memerangi setiap kata kamu yang amat hina di bawah ini. Juga sebagai Rasul Allah, hanya saya yang tahu segala yang benar yang telah kamu semua selewengkan terutama semua golongan ulama yang menyesatkan kita selama ini. Oleh itu kamu semua tak perlu ikut apa jua kata syaitan, iblis dan dajal yang hendak menyesatkan dan hendak mempertahankan segala ajaran dajal yang mereka bawa selama ini.

Jangan kamu semua hendak mengawal dan menghadkan kuasa Allah Yang Maha Berkuasa. Apa kamu lupa Allah sudah siap menyatakan tidak ada seorangpun dari semua di dunia ini yang tahu akan tafsiran Al-Quran yang sebenar melainkan setelah diperjelaskan oleh Allah tentang tafsiran Al-Quran yang sebenar. Jadinya bagimanakah akan Allah tunaikan janjiNya untuk memberikan tafsiran Al-Quran itu? Jawabnya menerusi saya yang Allah utuskan sebagai RasulNya. Sebab itulah saya tahu segalanya untuk diberitahu kepada kamu semua, kamu faham? Kamu baca apa janji Allah di bawah ini untuk memberikan tafsiran Al-Quran yang sebenar. Siapa kata Allah tidak mengutuskan Rasul lagi?Ataupun kamu tetap hendak mengingkari ayat-ayat Allah di bawah ini:-

[75.16] Janganlah engkau - Kerana hendakkan cepat menghafaz Quran yang diturunkan kepadamu - menggerakkan lidahmu membacanya

[75.17] Sesungguhnya Kamilah yang berkuasa mengumpulkan Al-Quran itu , dan menetapkan bacaannya ;

[75.18] Oleh itu, apabila Kami telah menyempurnakan bacaannya , maka bacalah menurut bacaannya itu;

[75.19] Kemudian, sesungguhnya kepada Kamilah terserah urusan menjelaskan kandungannya .

Beranikah kamu mengingkari ayat Allah di atas? Sebagai Rasul Allah tugas pertama saya ialah memberikan penjelasan tentang isi kandungan Al-Quran agar kamu tidak sesat lagi, kamu faham? Agar kamu tidak terus-terusan dalam kesesatan.

Sekarang saya hendak dedahkan pula ayat yang menyokong kehendak dan ketetapan dajal menyatakan selepas Nabi Muhammad tidak ada lagi Rasul yang Allah utuskan, ia-itu ayat kegemaran dajal yang amat sangat, ia-itu ayat yang telah diselewengkan tafsirannya oleh dajal menerusi semua golongan yang mencipta kitab dajal yang bergelar hadis, ia-itu ayat 40, Surah Al-Ahzaab yang berbunyi begini:-

[33.40] Bukanlah Nabi Muhammad itu menjadi bapa yang sebenar bagi seseorang dari orang lelaki kamu, tetapi ia adalah Rasul Allah dan kesudahan segala Nabi-nabi.Dan Allah adalah Maha Mengetahui akan tiap-tiap sesuatu.

Saya nyatakan kesudahan ayat 40 Surah Al-Ahzaab dengan warna merah untuk saya menjelaskan hujah tentang apa sebenar sebab Allah sudahkan ayat itu dengan kata-kata:-

Dan Allah adalah Maha Mengetahui akan tiap-tiap sesuatu.

Inilah ayat yang amat ditakuti oleh dajal yang sehingga sekarang tidak berani mana jua pihak mereka berdebat dengan saya berkaitan dengan ayat tersebut. Untuk makluman kamu jika benarlah selepas Nabi Muhammad tidak akan Allah utuskan RasulNya lagi, masakan sifat Allah Yang Amat Tegas menyudahkan ayat itu dengan kata-kata begini:-

Dan Allah adalah Maha Mengetahui akan tiap-tiap sesuatu.

Inilah ayat rahsia yang Allah pelihara untuk Allah memenangkan RasulNya selepas Nabi Muhammad, agar kamu fahamkan saya amat serius dengan setiap apa jua yang saya nyatakan kali ini menerusi email begini hari ini. Untuk makluman kamu lagi sebenarnya sekali ini Allah utuskan empat orang Rasul serentak seperti apa yang telah siap Allah nyatakan dalam Surah Yaasiiin, ia-itu surah yang merupakan jadual penonjolan setiap kami Rasul Allah.

Nak tahu pula tentang Rasul perempuan juga telah siap Allah nyatakan dalam Al-Quran? Baca ayat Al-Quran berikut yang jelas menyatakan tentang Rasul perempuan, ataupun kamu tetap hendak menidakkan ayat Allah itu? Baca ayat di bawah ini yang menyatakan tentang Rasul perempuan:-

[12.109] Dan tiadalah Kami mengutus Rasul - sebelummumelainkan orang-orang lelaki dari penduduk bandar, yang kami wahyukan kepada mereka. Maka mengapa orang-orang itu tidak mengembara di muka bumi, supaya memerhatikan bagaimana akibat orang-orang kafir yang terdahulu dari mereka? Dan sesungguhnya negeri akhirat lebih baik bagi orang-orang yang bertaqwa. Oleh itu, mengapa kamu (wahai manusia) tidak mahu memikirkannya?

[16.43] Dan tidaklah Kami mengutus Rasul-rasul sebelummu, melainkan dari kalangan orang-orang lelaki, yang Kami wahyukan kepada mereka. Oleh itu bertanyalah kamu kepada orang-orang yang berpengetahuan ugama jika kamu tidak mengetahui.

[21.7] Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummumelainkan orang-orang lelaki yang Kami wahyukan kepada mereka; maka bertanyalah kamu kepada AhluzZikri" jika kamu tidak mengetahui.

Dengan apa yang Allah nyatakan dalam ketiga ayat di atas jelas menunjukkan'mu' itu merujuk kepada Rasul perempuan; bukan Nabi Muhammad seperti yang telah ditafsirkan. Mari kita melihat hujah yang Tuhan ajarkan kepada saya di bawah ini menyatakan maksud'mu' itu merujuk kepada perempuan, dalam kes ini Rasul perempuan, yang jelas Allah nyatakan dalam ketiga ayat di atas. Ulama telah mengubahkan baris huruf kaf yang sepatutnya di bawah ditukarkan ke atas untuk menjadikan maksud'mu' itu merujuk kepada lelaki. Ingatlah wahai semua ulama, mana ada satu ayat dalam Al-Quranpun janggal begitu sekiranya maksud'mu' itu merujuk kepada lelaki. Disebabkan mana ada lagi Rasul perempuan, maka dengan jelas apa yang Allah maksudkan itu merujuk kepada masa hadapan, ia-itu rasul selepas Nabi Muhammad.

Hadis telah menegaskan tidak ada lagi Rasul yang akan Allah utuskan selepas Nabi Muhammad, dan Nabi Muhammad telah ditekankan dan ditetapkan sebagai Rasul yang terakhir..titik!Begitulah cara dajal sekian lama mendidik kita semua untuk menghalang apa jua yang benar datang dari Allah sebagai bukti semua kitab hadis itu adalah semuanya kitab dajal belaka. Lantaran inilah hidup kita semua lintang pukang dan asyik bergaduh pasal agama, dari zaman Nabi Muhammad sehinggalah sekarang.

Oleh itu tak perlu jadi syaitan, iblis dan dajal lagi setelah Allah cukup menyediakan saya untuk saya menjelaskan segala yang benar kepada kamu semua!

Azaine, ingatlah tidak akan berjaya apa jua usaha kamu menghalang segala yang benar dari Allah. Kumpulkanlah satu duniapun, takkan berjayanya kamu semua memerangi saya sebagai Rasul Allah

2009/8/18 Meriam Ahmad shah (maryamnabiisa@gmail.com )



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH. I LOVE YOU FULL.. HA..HA..HA..HA..

5 comments:

ayinn said...

haishh,..
x abis2 si pacik kahar dan geng2nya nehh,..
sape lak meriam ahmad shah neh?? ish3!!!

dyla dalyla said...

salam
mntk izin untuk ambil entri ni ntuk share dlm forum

Nina Aziz said...

Salam...

hai masalah betol la penganut ajaran yang terlebih cerah jalan untuk menyimpang nie...

nina minx kebenaran bujang susah utk buat satu post di blog nina berdasarkan post bujang susah nie

BUJANG SUSAH said...

dyla dalyla... silakan..

Nina.. nak buat post mcmana dik.. copy jer la entry ni letak kat blog adik

Nina Aziz said...

nina nak jadi kan satu contoh untk dikupas isu itu, utk mengetahui sejauhmana pengetahuan yg sedia ada dlm diri...