Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, August 17, 2009

NI SIAPA YG PATUT BERTANGGUNGJAWAB NI ? SPRM BUTA KE BODOH..?

Bismillahirahmannirahim..

TV3 lapor Nuri bawa Najib mendarat cemas dan salah guna kuasa Muhiyuddin
TV3, Buliten Utama semalam melaporkan hari ini helikopter Nuri milik TUDM yang membawa Tan Sri Muhyiddin Yassin,Timbalan Perdana Menteri yang juga Timbalan Presiden UMNO terpaksa membuat pendaratan kecemasan di Tuaran disebabkan cuaca buruk.

Muhyuddin Yassin dilaporkan didalam penerbangan menuju ke Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu dari Kudat setelah selesai merasmikan Mesyuarat Agung UMNO Bahagian tersebut.Muhyiddin selanjutnya dijadualkan merasmikan pula Mesyuarat Agung UMNO Bahagian Penampang di sebelah petang.

Alhamdunillah Muhiyuddin terselamat kalau tidak terpaksa pula berarak ke Johor untuk pilihanraya kecil.

Apa yang tersirat dari laporan berita itu ialah penyalah gunaan kuasa. Muhiyuddin menggunakan peruntukan yang seharusnya boleh digunakan untuk dengan lebih berfaedah untuk rakyat hanya untuk menerbangkan dia bagi merasmikan mesyuarat Umno. Berapa belas ribu atau mungkin lebih dari itu terbazir hanya untuk menerbangkan Muhiyuddin bagi urusan Umno.

Persoalanya jika SPRM itu tidak pekak, buta dan kuda maka siasatlah berapa banyak wang rakyat terbazir hanya untuk menerbangkan Muhiyuddion atau banyak lagi pemimpin kanan Umno untuk merasmikan mesyuarat Umno di musim mesyuarat ini.
by cheguBard

UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH. I LOVE YOU FULL.. HA..HA..HA..HA..

3 comments:

Na'im Nikmat said...

SPRM=Suruhanjaya Pelindung Rasuah Melayu UMNO

Unknown said...

Rasanya dah lama bujang susah tak posting isu politik ni,hari ni tetiba je.Marah sangat agaknya,hehee.love you full lah.mana lagu tu dah hilang

BUJANG SUSAH said...

Betul tu encik na'im...

ijoks.. marah tu x laa.. cuma hangin jer... wakakaka.. i luv u full... hahahaha.. tukar lagu dulu..