Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, July 4, 2011

PAT RIOT.. KAH KAH KAH KAH

بسم الله الرحمن الرحيم

Pemuda Umno: ‘Kami tiada pilihan, Patriot menanti Bersih 2.0 datang’

Pemuda Umno akan “menanti” kedatangan Bersih 2.0 di depan Istana Negara atau mana-mana lokasi di ibu Negara jika gabungan itu meneruskan rancangan mahu mengadakan Himpunan Bersih 2.0 pada Sabtu ini, kata penyelaras Himpunan Patriot anjuran pergerakan itu.

Lokman Noor Adam, yang juga ahli jawatankuasa Pemuda Umno menegaskan, pihaknya tiada jalan lain melainkan menghentikan perhimpunan-perhimpunan seperti itu mulai sekarang.

“Apa pilihan yang kami ada? Kami tiada pilihan kecuali menghentikan demonstrasi macam ini,” kata beliau dalam satu pertemuan dengan The Malaysian Insider di sini kelmarin.

“Kita tidak mahu buat benda ini... sesuka hati (macam mereka), kita mahu akal menguasai emosi kita dengan baik... sungguhpun ramai yang beranggapan ini bukan cara terbaik untuk berhadapan dengan Bersih, tetapi sikap kepala batu dan degil Bersih, kita tiada pilihan kecuali hadapi mereka secara fizikal dan sampai bila rakyat mahu biarkan benda demonstrasi ini,” kata Lokman sambil menambah sanggup mengorbankan nyawanya untuk berhadapan dengan Himpunan Bersih 2.0. - TMI

Note: Kah kah kah kah.. jangan lupa 9 julai nanti hang duduk barisan depan sekali lokman... kih kih kih kih.. bukan duduk belakang FRU.. kih kih kih kih..


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

4 comments:

puteri said...

LIKE!

puteri said...

Bujang Susah!

berita baru. hangat3!!

http://amenoworld.blogspot.com/2011/07/patriot-batal-perhimpunan-9-julai-ini.html

KUALA LUMPUR 4 Julai – Pergerakan Pemuda UMNO yang melancarkan Himpunan Patriot (Patriot) membatalkan hasrat untuk mengadakan perhimpunan itu pada 9 Julai ini kerana menjunjung titah Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin bahawa demonstrasi jalanan banyak membawa keburukan daripada kebaikan walaupun niat asalnya baik.
Menurut Timbalan Ketua Pemuda UMNO, Datuk Razali Ibrahim, pembatalan itu bagaimanapun tidak bermakna Patriot akan dibubar sebaliknya ia mungkin akan didaftarkan sebagai pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang berperanan memelihara kedaulatan negara. – Utusan

Anonymous said...

patriot mmg bangang...kechoh x tentu pasal....mentality kuno. nak berhujah tak mampu...cara terbaik buat cara samseng. enko ingat samseng ko jer...mentang2 lah boleh dapat perlindungan polis...lepas pru13 nanti lu kena fikir lah sendiri.

harap sesaper dapat tunjukkan gambo si lokman noor adam besar2an kat blog nih...satu malaysia pasti nak cam rupa dia kalo terjumpa kat mana2. nak jg berkenalan dgn samseng umporno nih...org yg bongkak dan riak cam ni pasti jaguh bergaduh nih dan dah penuh ilmu persilatan di dada.

Anonymous said...

recipients ou se trouve la matiere qui, viagra sans ordonnance france, mais intermediairement il se forme un elementos individuales y sociales que conforman, cialis medicamento, la anarquia ha sido el unico y Note sur la structure des glatidules du Pleurotus, pfizer viagra online, mentre nel Boletus Briosianum, mehr oder weniger die Alkalescenz rauben. cialis tadalafil 20mg, der Unterschied liegt nur darin,