Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, May 3, 2011

NAJIB TAK PANDANG MUKA ROSMAH TIAP MALAM

بسم الله الرحمن الرحيم



KUALA TERENGGANU: Najib Razak updates his own tweets late at night, much to the chagrin of his wife.

Answering questions in a meeting with over 100 of his Facebook friends here, Najib said he often tweeted at night due to his busy schedule.

“My wife will be angry with me as I look at my iPad to update my status rather than look at her,” he quipped. - (The Star)



KAH KAH KAH .. woit…BETUL TAK… HIDUP MAT MONGOL TERSEKSA…. kah kah kah..TIAP MALAM HIDUP MERANA… kah kah kah.. ..INI PENGAKUAN MAT MONGOL SENDIRI….kah kah kah...BUKAN FITNAH MAT BOROI…. kah kah kah.. DARI MEMANDANG MUKA BADAK…. MAT MONGOL LEBIH BERAHI MEMANDANG MUKA iPAD…. kah kah kah… woit… BAYANG KAN iPAD LEBIH MENARIK DARI MUKA ANAK BADAK…. kah kah kah

nota:ipad ini slim macam altantuya ipad ini slim macam ziana zain itu pasal tak tengok muka bik mama potong stim kah kah kah- TT


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

3 comments:

Kak Mahh said...

Tak sempat nak pandang kot,memikirkan pelbagai masalah.

Puteri said...

haha..
pgakuan brani mati tu.

psst..
bujang susah.
any latest story pasal
'kematian osama laden'?

rs mcm xbtol je brita smlm..
super impose myb>?

Posada said...

Tak sempat nak pandang kot,memikirkan pelbagai masalah.