Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, May 3, 2011

PERINGATAN !!! TEKNIK TERBARU PEROMPAK

بسم الله الرحمن الرحيم


Pesanan PDRM - Jika anda sdg mmandu di wktu mlm & cermin kereta anda dilempar telur ayam. Jgn on wiper@pancut air.Trus mmandu dgn apa yg mmpu dilihat,hgga tba d tmpt slmt.Ini krna jika telur ayam bcmpur dgn air ia akn jd susu,& akn kaburkn 92.5% thap pglihatan mata kita,yg akn mmaksa kita bhenti tepi jln,& di situlah kita akn mjdi mgsa perompak. Inilah teknik baru dgunakn perompak...berhati2!


gambar hiasan


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

3 comments:

Corat-coret said...

sy mintak untuk share boleh yer..?

mamawana said...

Tq for sharing this info.

penemuan luar biasa said...

pergghh.. kene jage2 nih