Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, May 18, 2011

EDAR VCD LUCAH BUKTI UMNO PEJUANG ISLAM SEJATI

بسم الله الرحمن الرحيم

Rampas 6532 VCD Lucah, Kelucahan Melampau UMNO!!!

Jumlah VCD lucah yang didakwa Anwar telah dirampas oleh PR mencapai jumlah 6532 keping. Satu jumlah yang begitu banyak. Paling teruk dan paling hina ia diedarkan sempena majlis solat Hajat, diedar oleh mereka yang mendakwa pembela Islam.

Paling sedih juga pengedarannnya video lucah itu dihalalkan polis atas nama UMNO kerana polis hanya membiarkan dan membutakan mata pengedaran itu berlaku. Sejarah baru Malaysia, pengedaran video lucah dibenarkan. Paling menghairankan juga penyebar video lucah boleh terlepas dari tindakan polis.


Anggota Unit Amal membawa sebakul VCD lucah yang dirampas ke balai polis untuk dibuat laporan

Salah satu tindakan keji Umno untuk mengekalkan kuasa dan kelucahan melampau UMNO. Pihak PR mengutuk keras tindakan itu dan menegaskan kepada pihak pimpinan Umno itu supaya bertanggungjawab dan berhenti melakukan tindakan keji ini atas sebab sensitiviti umum. Takkan tak reti pula, pakcik, makcik, ustaz, ustazah, remaja sekolah, belia, lelaki, perempuan mahupun kanak-kanak tak cukup umur pun boleh pegang dan lihat VCD dan risalah lucah ini. Takkan main balun aje!!

Jadi kepada pihak UMNO, lawanlah secara jantan!! Takkan nak merosakkan masyarakat dengan video lucah. - ekele.net

Note: Kah kah kah kah.. macam ni rupanya perangai pejuang islam.. kah kah kah kah.. untuk makcik pakcik yang sayang umno sangat tu tahniah la kerana memberi sokongan padu kepada umno.. perlu diingat bila anak-anak anda yang dapat VCD lucah ni meraka akan buat salinan banyak-banyak.. sambil tengok sambil praktik sekali.. kah kah kah kah.. maklumlah minyak dan naik harga.. barang-barang pun lagi naik harga.. inilah caranya macamana umno nak bantu kita menambahkan pendapatan.. edarkan VCD lucah pada rakyat untuk rakyat semua buat salinan kemudian jual.. sekolah harapan di Melaka juga akan bertambah sesak la nampaknya.. kah kah kah kah.. terima kasih umno.. hidup umno!!!! kah kah kah kah...

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

3 comments:

Anonymous said...

umno mmg sial!!!!!!!!!

kritik said...

best jadi umno..dapat lesen edar vcd...

leekonyou said...

GUAN ENG KATA.. "KALAU ANWAR GAY SEKALIPUN, APA SALAHNYA!!?"
Posted: Wednesday, May 18, 2011 by Gelombang Rakyat in Labels: Anwar Ibrahim, DAP, Lim Guan Eng
9

"Jikalau Anwar bersalah sekalipun di dalam pertuduhan Kes Liwat beliau, DAP akan tetap ikhtiraf Anwar sebagai bakal Ketua Pembangkang malah sebagai PM sekalipunjika Pakatan Menang PRU 13." Itu sebahagian kenyataan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng berkenaan calon Ketua Pembangkang jika Anwar diumumkan bersalah di dalam kes liwat beliau. Lim Guan Eng berkata Anwar mempunyai 1 aura yang kini jarang ditemua dalam mana2 Pemimpin Dunia dan adalah 1 perkara yang merugikan jika Anwar ditolak rakyat walaupun beliau seorang Peliwat. Kenyataan terbaru Setiausaha Agung DAP itu amat berbahaya. Beliau seolah2 mengakui bahawa Anwar benar2 melakukan insiden liwat bersama Saiful Bukhari. Gua Eng juga dilihat tidak peka dengan sensitiviti bukan sahaja Umat Islam, malah Adat budaya Asia/Ketimuran yang tidak boleh menerima Pemimpin Kerajaan yang mempunyai masalah moral. Guan Eng menggunakan pengaruh beliau di kalangan masyarakat Tiong Hua agar membuang sentimen ketimuran yang dilihat kolot dan menerima Anwar walaupun terlibat dalam aktiviti rambang seperti itu. Inilah seorang Pemimpin Politik yang kemaruk gilakan kuasa. Apabila sampai 1 tahap, moral diketepikan. Walaupun sebelum ini Moral menjadi modal murahan mereka bagi menyerang Pemimpin2 UMNO. Bak kata Anwar, HARAM JADAH!!Astaghfirullah Al-Azhim..Astaghfirullah Al-Azhim..Astaghfirullah Al-Azhim..