Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, May 19, 2011

GEMPAR!!! RAHIM TAMBY TAK TAHU SOLAT

بسم الله الرحمن الرحيم

Rahim Thamby Sembahyang Sunat 1 Rakaat.. Hahaha



Bila baca keratan akhbar ni, macam nak tergelak pun ada. huhhu. mana taknya, azan asar x masuk lagi solat 1 raakat. tahiyatul masjid pun 2 rakaat. Agaknya rahim tamby chik ni dok terbayang aksi video seks tu dalam smbahnyang dia sampai terlupa rakaat...ha ha.

Yang pastinya golongan trio t ni memang jauh dgn agama. nak cari, tuntut ilmu agama alamatnya kiamatla. sebelum wat sumpah laknat tu pun bekas imam tu dah bg tazkirah penjelasan, dia tetap teruskan juga sumpah tu, maknanya tazkirah tu x de kesan dan manfaat bg dia....

aku pernah dgr ustaz2 sebut dlm kuliah...tazkirah ni akan bg manfaat bg org beriman...klu x de manfaat dgn tazkirah tu?? mcm ne??? LU FIKIR LA SENDIRI BEB!!!! - anak felda


Note: Kot dia susah nak solat tu sebab pakai baju kalis peluru tu.. tu yg dua rakaat buat satu rakaat jer tu... kah kah kah kah.. bangang!!!

Note: Ni salah seorang pemimpin UMNGOK yang mengaku islam tapi solat pun tak tau.. kah kah kah kah.. tanya orang Melaka.. tanya orang Merlimau.. ketua menteri siapa yang rogol budak bawak umur? kah kah kah kah.. Tanya pada si tamby ni apa hubungan dia dengan rosmah dulu? kah kah kah kah.. Kalau pemimpin pun tak tahu solat macam mana nak bercakap tentang islam pada rakyat? Kah kah kah kah.. dah la bodoh jahil bab agama.. dah takde kerja dok mengedarkan gambar dan VCD lucah lagi.. kah kah kah kah.. Nak solat pun tak reti .. rupa ni nak pimpin rakyat? makin bertambah bodoh la rakyat kalau umno terus memerintah.. Nampaknya kena besarkan lagi la Sekolah Harapan kat Jasin tu.. kah kah kah kah



Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

69 comments:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

ngaji agama setakat darjah 1 je

Aksi-aksi terlarang @ Kuala Lumpur International Book Fair 2011

~PENCHENTA~ said...

Erk. Kenapa ust tu mengaibkan orang?

Amal ibadat orang, antara dia dengan Tuhan. Kita takkan tahu apa niat solat dia. Jadi kenapa sibuk?

Mungkin dia terlupa. Tapi dia kan cuma hamba.

Apa kita tak pernah solat terkurang rakaat?

jujur said...

betul la sang penchenta.
agree wt him.

ibadat seseorang tu urusan dia ngan Allah la. Nape perlu kita buka aib orang. jgn kerana sebab politik buatkan kita cepat menilai orang lain. bukannya saya menyebelahi mana2 pihak.

kalau orang umno yang kata orang pas smayang x cukup rakaat pun tak baik jugak. tetap membuka aib orang. tetap dikira berdosa....


sekadar memberikan pendapat...

adibah aziz said...

saya orang melaka . dan tahu pasal dia . saya rasa tak perlu buka aib . kalau nak buat pengajaran , tolong jangan bagitau nama . :)

pokku(putrajaya) said...

memang ibadat tu urusan dia dengan Allah tapi cara tu buleh menjatuhkan agama Islam dimata orang2 bukan Islam...mana aib nyo boh?kalu dia tahu aib knp dia nak dedahkan perkara fitnah tu???aib pasti kena diri sendirilah tu...buat malulah boh, bukan aib tapi jenis tok beso semaye kato ore kelate!!!

Kakiraces.hambali said...

Ustaz yg bercerita tu lg besar dosanya daripada thamby yg tak tahu sembahyang.... moga ALLAH berikan balasan yg setimpal pada ustaz yg menaibkan orang .... amin....

mustapa said...

aku...
ehh.. tamby tu tak buka aib orang je...fitnah aibkan onwar tu lagi le besor dosa...bersumpah bukan main tapi solat main hantam je.. pegang quran api ajaran quran tolak tepi..ka ka.. ada jugak hati kering nak sokong tamby...

Muhammad Burn said...

slm. org yg duk tyg video anwar , sebarkan aib tu, lg la berlipat ganda besar dosanya... moga Allah berikan balasan jugak...

ps:
dia terlupa bilangan rakaat, sedara ni dah terlupa camana nak mengeja pula...

mengaibkan... eja betul2...

Amuraria said...

ANAK TAMBI KICIK NIAT SOLAT 'NAWAITUU PORNO SATU RAKAAT' DAN SUMPAH LAHANAT PAKAI PROKSI KAHKAHKAH !

ijoks2009 said...

Dia buat solat sunat mutlak tu,hehe

Rahim Tambi Shit said...

yang sokong si tamby ni terlupa yg tambi seko ni puas dok jaja aib org. kata org main dgn pelacur cina.. habis dijaja 1 malaysia. tu semua dia x pandang.. hahim tamby ni rogol budak bawah umur pun dia terlupa. cuba baca pada keratan akhbar tu ada ke ustaz tu menghina. ustaz tu hanya kata kenapa solat sunat 1 rakaat? tu jer yg ustaz tu kata puak2 penyokong rahim tambi perogol ni dah kata mcm2. tapi bila rahim tambi rogol budak bila tambi dok menjaja mengaibkan anwar ibrahim sekeluarga kena korang semua diam je? xder pun kata rahim tambi mcm2? korang ni la sebenarnya yg jenis hanjing!!! menyalak mempertahankan kezaliman. baik ko serah jer la anak2 dara korang biar jadi habuan rahim tambi ni.. biar sapan semua puki anak korang tu bodoh!!!

Iklanneka said...

har.. har.. har.. hanya mampu gelak aje.. nak ajar pun dah tua.. tuggu pintu taubat trbuka jer laa..:)

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Maaf lama tak ziarah kamu semua….
Jom Terjah entry terbaru ??
diy spray bumper dan grip handle pintu

Sembahyang itu tiang agama, sembahyang itu anak kunci segala kebaikan (Riwayat Tabrani)

Dari Muaz, r.a. katanya Rasulullah s.a.w bersabda :”Kepala atau asas agama (yang aku bawa) ini ialah Islam (melafazkan dua kalimah syahadah yang mengesahkan ) dan (dengan itu) sesiapa yang telah Islam: selamatlah dia (dunia dan akhirat); dan (selain itu) tiang agama ialah sembahyang” (Riwayat Tabrani)

Dalam hadith lain disebut…Bahawasanya sembahyang lima waktu itu tiang agama. Imam Al-Baihaqi meriwayatkan, nabi pernah bersabda yang maksudnya, “Sembahyang itu tiang agama, sesiapa yang meninggalkannya dia meruntuhkan agama..

DariJabir r.a. katanya Rasulullah s.a.w bersabda “Anak kunci syurga ialah sembahyang”. Dalam satu hadith qudsi disebut “Siapa sembahyang fardhu dalam waktu yang ditetapkan, maka tugas Akulah memasukkannya ke dalam syurga. Kalau mereka tidak melakukannya, terpulanglah kepadaKu.

Sembahyang ialah anak kunci yang ada lima bilah iaitu lima waktu sembahyang. Sembahyang boleh menguatkan zahir dan batin. Dari segi zahir sihat tubuh badan kerana banyak pergerakan. Dari segi batin, ia meningkatkan kedudukan rohani seorang Islam disisi Allah. Ada orang yang dinaikkan darjah kedudukannya menjadi wali dengan mengerjakan sembahyang sunat dengan banyaknya (selain fardhu) semata-mata kerana Allah, tanpa melalui ilmu tarikat.

Sabda Rasulullah “Wala Yazalu ‘Abdi Yataqarrabu Ilayya Bin Nawafil… sentiasalah ada hamba-hambaku yang mendekatkan dirinya kepadaku melalui sembahyang-sembahyang (sembahyang sunat mutlak- bukan sembahyang mengiringi waktu)

Ahmad Nordinie said...

sudah2 la asik nak memburukkan orang je dalam blog..
ye, memang dia yang menyebarkan video lucah yang ntah ape2 tu..
tapi tu tak menghalalkan kita mengaibkan dia..
dia pun manusia, ada dosa ada tersalah..
suke ke kalau kita buat salah lepas tu dijaja dalam blog..?
huhu

Rahim Tambi Shit said...

ha ni seko lagi penyokong si tambi. mana x sokongnya dah sama kaum. kaum keling paria wakakakakaka.. woi Ahmad Nordinie aku tgk muka ko pun itam je. ko ni keturunan keling ke? wakakakakkaa

Ahmad Nordinie said...

suka hati la nak cakap ape pun..
yg penting aku da ingatkan, tegur yang salah..
lgpun kat atas tadi pun ade sebut..

aku pernah dgr ustaz2 sebut dlm kuliah...tazkirah ni akan bg manfaat bg org beriman...klu x de manfaat dgn tazkirah tu?? mcm ne??? LU FIKIR LA SENDIRI BEB!!!! - anak felda

Anonymous said...

xanax online xanax effects on brain - much 2mg xanax bar

Anonymous said...

xanax online xanax bars while pregnant - buy xanax online without script

Anonymous said...

xanax online negative effects xanax - xanax dosage dog anxiety

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol for dogs how much to give - buy tramadol online overnight delivery

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol addiction gaza - tramadol high buzz

Anonymous said...

how to buy xanax online xanax drug test half life - zoloft and xanax for anxiety

Anonymous said...

buy tramadol online online pharmacy tramadol cheap - tramadol addiction recovery

Anonymous said...

buy xanax online overnight what is xanax high like - xanax side effects 2011

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol zolpidem interaction - buy tramadol next day delivery

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol pay with mastercard - tramadol for dogs cough

Anonymous said...

order xanax buy xanax pills online - order xanax mexico

Anonymous said...

buy carisoprodol side effects of soma carisoprodol tablets - carisoprodol names

Anonymous said...

xanax online xanax side effects recreational - drug test xanax long

Anonymous said...

xanax online xanax bars mg - xanax withdrawal long do symptoms last

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 325 mg dosage - pet meds tramadol 50mg

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg carisoprodol mechanism of action - carisoprodol overdose death

Anonymous said...

buy tramadol online where to buy tramadol over the counter - can u buy tramadol over counter

Anonymous said...

xanax online xanax drug test detection - 1mg klonopin compared xanax

Anonymous said...

tramadol no prescription tramadol withdrawal emily post - kicking tramadol addiction

Anonymous said...

cialis online cialis price amazon - generic cialis germany

Anonymous said...

buy cialis online overnight shipping cialis 20 mg reviews - buy cialis online overnight shipping

Anonymous said...

xanax online cheap xanax canada - 5 panel drug test xanax

Anonymous said...

cialis online cialis online doctor - cialis free sample

Anonymous said...

buy cialis online cialis 20mg online kaufen - cialis free sample coupon

Anonymous said...

buy cialis professional cialis online deutschland - cialis daily take

Anonymous said...

xanax online do employers drug test xanax - safe place to buy xanax online

Anonymous said...

cialis online buy cialis soft online - cialis 5 mg daily effectiveness

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol hcl 225 mg - where to buy tramadol usa

Anonymous said...

buy tramadol online order tramadol cash on delivery - cheapest tramadol online no prescription needed

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#97734 ultram side effects in women - tramadol 50mg or 100mg

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#63102 safe take 2 50mg tramadol - tramadol 50mg capsules side effects

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#91646 tramadol dosage 50 mg - tramadol withdrawal symptoms dizziness

Anonymous said...

buy tramadol where can i buy tramadol usa - there generic form tramadol

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#51602 buy tramadol online from usa - tramadol overdose what to do

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#30807 tramadol withdrawal symptoms dogs - tramadol withdrawal coping

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#23561 buy tramadol online prescription - buy tramadol 99

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#63987 tramadol hcl snorting - buy tramadol 627

Anonymous said...

buy tramadol tramadol for dogs - crush - tramadol hcl 50 mg vs percocet

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#23561 tramadol medication narcotic - tramadol hydrochloride overdose

Anonymous said...

buy tramadol tramadol overdose dosage - tramadol hcl for migraines

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#51438 tramadol vicodin - tramadol 50 mg cheap

Anonymous said...

http://reidmoody.com/#53287 ativan withdrawal flu like - ativan side effects tremors

Anonymous said...

ways to buy ativan online buy ativan online uk - ativan dosage paramedic

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 900 mg - tramadol 50 mg for ultram

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#30416 buy xanax online discover card - order xanax online no prescription canada

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol dosage for small dogs - tramadol overdose emed

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#93851 generic xanax no imprint - xanax interactions

Anonymous said...

buy xanax overnight delivery xanax 1mg day - xanax 3rd trimester

Anonymous said...

xanax no rx what is the generic for xanax 2mg - over counter drug test xanax

Anonymous said...

buy tramadol online can u buy tramadol over counter - buy tramadol 50mg usa

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#93851 cheap xanax online no rx - white xanax bars g3722

Anonymous said...

xanax without a perscription buy xanax with american express - is it illegal to buy xanax online

hillman227 said...

rahim ada skandal dgn rosmah?