Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, May 10, 2011

BLOGGER UMPORNO LARI LINTANG PUKANG

بسم الله الرحمن الرحيم

Panas!! Blogger Pro UMNO Kecut.. Padam Posting Kontroversi 'Kristian Agama Rasmi?'


Semua posting telah di padam kerana takut dikenakan tindakan saman kerana memfitnah

Blogger yang bertanggung jawab atas laporan konspirasi Kristian Malaysia di Utusan Malaysia, iaitu blog marahku.blogspot.com, telah memadamkan semua posting yang berkaitan. Semakan telah di buat menunukkan semua posting kontroversi tersebut telah dibuang atau dihapuskan dari blog pro-UMNO Marah ku. 9 laporan polis telah di buat terhadap Utusan dan blogger tersebut.

Penghapusan posting tersebut telah mencetuskan polimek sejauh mana kebenaran tuduhan tersebut. Dalam posting blog-nya berjudul, “Agong under threat? DAP wants to make Christianity the official religion of Malaysia?”,?

Penulis menuduh DAP cuba untuk mengubah Perlembagaan Persekutuan untuk membolehkan seorang Kristian untuk menjadi perdana menteri. Posting tersebut menjadi kontroversi apabila Utusan Meloya milik UMNO menerbitkan artikel tersebut pada muka hadapan Sabtu lepas. - addin





Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

4 comments:

Isa said...

Salam bro;

Kena gertak ISA terus padam n3 dia... muakakakahhh

Pengecut jugak rupanya....

mountdweller said...

Salam

Sah tak bertelur!

Anak Ulu Cheka said...

memang dasar x de butir tu baru gertak je dah terkencing hahahaha

lansx said...

blogger ni sama la mcm tuk ketua dia... jenis X DE TELOR ... BACUL .. PANDI KHUTTY ...