Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, April 20, 2011

KAH KAH KAH.. TUAI RUMAH NI PECAH LOBANG PULAK

بسم الله الرحمن الرحيم

Tuai Rumah mengaku disogok RM 10,000 agar undi BN (video)





Kepada pemimpin dan penyokong gerombolan songkok tinggi, korang tak payah nak banggalah dengan kemenangan Barisan Nasional 2/3 kononnya dalam pilihanraya Sarawak. Barisan Nasional kalau tak main kotor, tak sogok duit memang tak sah. Dengan segala jentera kerajaan dibuat macam jentera Barisan Nasional, duit rakyat diguna untuk menyogok pengundi.

Suruhanjaya Penipu Rakyat, SPR macam biasa jadi alat perkakas Barisan Nasional untuk menipu rakyat dan menolong Barisan Nasional untuk mengekalkan kuasa agar boleh terus merompak harta rakyat. Gua nak ingatkan lu orang Barisan Najis! Kami mahu pilihanraya yang telus, yang bebas dan adil. Kalau lu orang tak boleh buat pilihanraya yang adil dan bersih, lu orang tunggu rakyat bangkit buat Pilihan Jalanraya!

Di bawah ni bukti rakaman Pengakuan seorang Tuai Rumah tentang bagaimana Barisan Najis menyogok pengundi untuk memberikan sokongan kepada Barisan Najis pada pilihanraya Sarawak yang lepas. Bukak mata luas-luas Rakyat Malaysia! Jangan terus diperbodohkan dengan Barisan Najis!
- milosuam

Note: Kah kah kah kah..Terang-terang rasuah tu.. mana pergi SPRM? mesti SPRM kata dia tak berani buat siasatan sebab takut kena sumpit... kah kah kah kah.. lepas ni mesti tuai rumah ni keluar kat TV plak kata yg dia dipaksa membuat kenyataan mcm tu.. kah kah kah kah.. lepas ni secara tiba-tiba Tuai ni akan kata taik mahmud seorang yang baik hati.. kah kah kah kah..walaupun dalam video di atas dia sendiri berkata si taik mahmud ni kebas habis hutan balak dan tanah adat rakyat sarawak.. tapi sebab dah bagi rasuah terpaksa jugak dia dan semua anak buahnya undi Be End.. kah kah kah kah.. sendiri mau ingat lorrr... Be End mehhh... kah kah kah kah... tak rasuah boleh menang ke? kah kah kah kah..


Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

7 comments:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

simpati sungguh hikhikhikhik

latest entry: Malas memasak

kordi said...

kan dah kantui!!!!padan muka!!!!hahahaa.....main kotor tak malu!!!hahahahaa.....gile gile!!!

encHIx laNDax said...

kahkahkah!padan muke!hahahha

Anonymous said...

agak-agak kalu semua ketua rumah kat sarawak tu buat pengakuan pun sapa ler nak ambik tindakan .... orang utan kot

Amuraria said...

JENIS JENAMA SEKUTU APCO MANA ADA MALU ? DARI DULU KINI DAN SELAMANYA AKAN RASUAH,SELEWENG DAN KELENTONG MACAM BUAT BENDA HALAL ! INILAH AKIBAT MAKAN YANG HARAM DARI HASIL RASUAH YANG HARAM-HARAM BELAKA !

Anonymous said...

Rasuah..jangan tak rasuah... teruskan rasuah kerana anda telah "dicop" ahli rasuah, di akhirat nanti dikumpul bersama FIR'AUN....

penemuan luar biasa!! said...

adoi.. sampai bile playsia takkan berubah macam nih.. hari2 luar biasa!!