Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, November 9, 2010

BUDAYA ISLAM MALAYSIA

بسم الله الرحمن الرحيم



INI BUKAN BUDAYA KITA; BUDAYA UMNO .VIDEO PERSANDINGAN ADIK TOK NAJIB DGN NORJUMA.KAK ROSMAH LAGA PIPI (MUNGKIN JUGA CIUM). KAK ROSMAH NI DAH KETAGIH KE? ARI TU LAGA PIPI DENGAN ARTIS BOLEHWOOD. LEPAS NI SIAPA PULAK DILAGANYA. CAMNA KALU TOK NAJIB PULAK LAGA PIPI DGN NORJUMA? BARU ADIL. SAMA-SAMA ADIL , SAMA-SAMA JAHIL.SAMA-SAMA ADIK IPAR. STRATEGI "WIN-WIN". KAK MASYITAH TAK TEGUR KE? KENAPA TV SEBAGAI "INI BUKAN BUDAYA KITA"? ATAU DAH JADI BUDAYA UMNO?HARAM TU, ADIK IPAR BUKAN MUHRIM KITA. BUDAYA ISTERI TIMBALAN PRESIDEN UMNO!...KONONNYA NAK PEJUANGKAN MELAYU TAPI BERBUDAYA BARAT...INI BUKAN BUDAYA KITA...INI BUDAYA UMNO...

Note: Hidup islam!!! hidup rosmah!!! hidup fathul!!! kah..kah..kah..kah...

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

3 comments:

Unknown said...

uik...jahilnya :(

Post-post menarik.
Allah wujud ke?

Allah Sangat Baik. Setuju?

Unknown said...

Salam sifu,
sila baca posting terbaru aku,kau akan faham keadaan diriku kah kah kah.
http://ijoks2009.blogspot.com/2010/11/apa-nasib-graduan-pendidikan-lepas-ni.html

Aku said...

Tegurlah jika hamba ada membuat kesalahan, baik dengan sengaja atau tidak. Kerana hamba insan biasa yg tak sunyi dari kesilapan.


Ni Den nak tegurlah hang ni, hang cakap pasal budaya Islam.
Tapi bila hang beragama Islam.