Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, July 21, 2010

JAMIL KHIR KATA UMNO GILA?

بسم الله الرحمن الرحيم



Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom mengajak PAS supaya duduk semeja bagi membincangkan mengenai perpaduan umat Islam negara ini.

“Kita nak bercakap mengenai perpaduan ummah, perpaduan umat Islam dan saya rasa dalam ajaran Islam sendiri amat menuntut kesepaduan umat dan kalau kita asyik letak syarat sampai bila pun perpaduan tidak akan tercapai.

“Apa-apa pun kita duduk bincang dulu, kita tidak boleh paksa orang datang kepada kita tapi usaha berterusan dan pintu untuk kerjasama antara Umno dan PAS sentiasa terbuka.

“Ia macam orang kahwin, kalau seorang dok gila tapi kalau seorang lagi tidak mahu nak buat macam mana? katanya ketika sidang media selepas merasmikan Seminar Pemikiran Islam Peringkat Kebangsaan Kedua di Akademi Pengajian Islam di sini.-MlyIn


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

7 comments:

setapa said...

Betul..memang dah gila..gila kuasa dan gila wang..dan gila babi..

Anonymous said...

Ya... betul..betul... puak tu memang gila...GILA BABI...

Anonymous said...

bila dah nak mampus... barulah ingat perpaduan bangsa.. kepentingan Melayu... dulu puak mana yang buhuh orang-orang PAS di Memali... INGATLAH ORANG-ORANG PAS...TRAGEDI MEMALI ....

Anonymous said...

senang simple n mudah.↲Kalu APNO buleh ikut alquran n sunnah djadikan panduan hidup bkn stakat PAS je, hamas pun nak join. Mungkin Pas pun akan dbubarkan jika apno 100% blandaskan islam.↲ hehe.. Tp time tu bg aku cam tanda2 kiamat je a,sbab ini perkara mustahil,n xkan blaku bg puak2 apno. Haha..

Alzam said...

kita cuma ada menteri yang tau cakap tapi tak tau dan tak berani buat...

nama aku din said...

perpaduan? yer perpaduan atas nama apa tuh.......
kalu atas nama islam ok ler aku sokong

Anonymous said...

BETUL LA,JAMIL KHIR NI HANYA PANDAI CAKAP DAN PANDAI BODEK SAJA TAPI BUAT KERJA HAMPAS SAJA.LATAK JAWATAN LA BAIK PI JADI TOK BILAL KAT MASJID DAPAT JUGA PAHALA.