Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Monday, July 19, 2010

100,000 KELUAR BERDEMO - b.hairan

بسم الله الرحمن الرحيم

300 BANTAH PENUTUPAN IKYS - melayau

Lebih 300 orang termasuk pelajar Institut Kemahiran Yayasan Selangor (IKYS) berhimpun secara aman di pekarangan IKYS di sini hari ini bagi membantah keputusan kerajaan negeri menutup institut itu secara mendadak Jumaat lalu.

Pelajar terlibat mendakwa, mereka hanya mengetahui tentang penutupan institut tersebut dan arahan berpindah ke Kolej Antarabangsa Inpens (Inpens) di Kuala Selangor minggu lalu selepas menghabiskan cuti semester baru-baru ini.

Selain beberapa Ahli Dewan Undangan Negeri Barisan Nasional (BN) yang diketuai Mohamad Khir Toyo, waris keluarga pelajar terlibat turut menyertai perhimpunan hampir dua jam yang bermula pukul 10.30 pagi itu di pekarangan IKYS Bagan Terap..

500 BERKUMPUL BANTAH PENUTUPAN IKYS – berita hairan

Lebih 500 orang mengadakan perhimpunan aman di sini, semalam bagi membantah penutupan Institut Kemahiran Yayasan Selangor (IKYS) di Sungai Besar, yang menyebabkan masa depan kira-kira 280 pelajar, kebanyakannya berasal daripada keluarga berpendapatan rendah dari seluruh negeri itu terjejas.

Perhimpunan aman yang bermula jam 10.30 pagi sebelum berakhir sejam kemudian di hadapan bangunan IKYS itu turut mengecam keputusan kerajaan negeri menyerahkan nasib pelajar institut berkenaan kepada pengurusan Industri Pendidikan Negeri Selangor (INPENS) yang dikatakan mengenakan yuran pengajian lebih mahal.

Selain pelajar IKYS, perhimpunan berkenaan turut disertai ibu bapa; Ketua Pembangkang, Mohamad Khir Toyo; Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Barisan Nasional (BN) dan pertubuhan bukan kerajaan (NGO).

KAH KAH KAH… woit…. MADEY DEMO BUKAN BUDAYA KITA?...kah kah kah.. woit… SYABAS ! … DEMO BUDAYA ADALAH KITA….kah kah kah.. LEPAS NI TURUN DEMO DENGAN PROTEST KERANA HARGA MINYAK NAIK…. kah kah kah..woit… TAPI PELIK… MELAYAU KATA 300 ORANG… kah kah kah..BERITA HAIRAN KATA 500 ORANG… kah kah kah..woit… GAMBAR TAK ADA PUN ORANG… kah kah kah..woit… SELALU KALAU KUTUK KERAJAAN PAKATAN… MESTI ADA GAMBAR….kah kah kah… PELIK BIN MELIK...…GAMBAR TOYO DENGAN MEGAPONE PUN TARAAAK… kah kah kah.. NAMA ADUN YANG TURUT SERTA PUN TARAAAA….HANYA DAN LAIN LAIN…. kah kah kah

nota:
kepada penyokong pakatan di padang terap sila beri perhatian betul atau tidak berita ini..

kemudian tolong ajar anak anak muda cara berdemo, kemudian ajak mereka turun demo bersama, tolong ajar toyo cara pakai megapone dan tunjukkan kedai mana boleh beli megapone kecil tapi suara kuat

jangan lupa ajar toyo bila beli barang, minta resit kah kah kah...



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

1 comments:

akudanbasikal said...

salam...

gambar seolah menyatakan seorang bukak bontot dan ramai orang masuk ke dalam dubur.

Setiap kali orang lihat gambar lucah nie... orang yang memaparnya akan dapat dosa free. Alangkah ruginya manusia yang dapat dosa free.

Wallahualam.