Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Tuesday, March 2, 2010

1 MALAYSIA... PERGI MATI SAMA RAKYAT , JANJI AKU KAYA RAYA

بسم الله الرحمن الرحيم

Pada 24 Oktober 2009, Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Noh Omar mengumumkan penggunaannya dilaksanakan mulai hari ini selepas dibantah sebelum ini.

Yusoff juga membantah syarat mewajibkan pembelian kotak berinsulasi itu hanya daripada KF Marketing Sdn Bhd (KFM) yang ditaja Lembaga Kemajuan Ikan Malaysia (LKIM). Katanya, monopoli KFM itu bersifat menindas rakyat kerana semua kos tambahan akan disalur kepada mereka, walhal lima kilang lain bersetuju menjual kotak sama pada harga lebih murah.

Ahli jawatankuasa Persatuan Import dan Eksport Malaysia, Tan Chee Meng, berkata sebahagian besar pengimport ikan dari Johor, Selangor, Kedah dan Perak nekad menghentikan import ikan mulai hari ini. sumber BH.


Hahahaha.. Satu lagi hadiah dari kerajaan 1 malay c aa... Bukannya nak cari jalan mengurangkan beban rakyat... tetapi menambahkan beban lagi..., mangkuk hayun punya menteri... ada muslihat di sebalik penguatkuasaan penggunaan tong ikan ini rupanya..., pusing sana... pusing sini... diorang jugak... yang masyukkkkk...tgk sikit hari lagi amacam harga ikan.. Mampos korang xleh nak makan ikan.. makan biawak jer la nampaknya..hahahaha.



UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

6 comments:

Pacifist said...

ikan o ikan kenapa engkau mahal..
macammana aku tak mahal..
tong aku mahal..
tong o tong kenapa engkau mahal..

(tolong sambung yg seretusnya)

Ampatuan Jr said...

Its OK,Kalau rakyat yg mati tu orang PAS dia akan terus masuk syorga tapi kalau rakyat tu bukan org PAS dia pasti masuk neraka! Tak caya tanya ahli PAS dpd Pasir Tumboh,Kelantan yg baru jer mengesahkan bahawa arwah ketua puteri UMNO daripada Ampang tu confirmed dah masuk neraka!! Tahniah la Nik Aziz- anak didik mu kini dah berjaya dilahirkan.

cicitHJHASSANu said...

salam bujang...

hamba nak beli...

tong oh tong kenapa ngko mahal,cam mana aku x mahal...menteri tongong dan baghal...keldai tunggangan

itu kira syukur la puteri umno jer,kalo dia kata semua suku sakat umno lagi parah...insaflah

bina badan said...

Dapatkan panduan bina otot badan bagi lelaki supaya anda lebih tough dan macho....

bina badan said...

Dapatkan panduan bina otot badan bagi lelaki supaya anda lebih tough dan macho....

Anonymous said...

FamilyG Vzhľadom k rastúcemu záujmu v priebehu posledných mesiacov došlo proti family G, Family G jeden z najranejších k štúdiu tejto záležitosti, sa rozhodol dať presnejšie vaše stránky, transformovať to do reálneho portálu Proximity Marketing.

Hlavným dôvodom, ktorý viedol autor týmto smerom je, že dnes ľudia hovoria o tejto téme tak robí bez skutočnej a úplnej znalosti problematiky, ale zameriava sa najmä vzhľad komerčné služby spojené s bluetooth reklamy, ktoré hoci Nástroje pre Family G rozhodne nie výlučne identifikovaný s ním FamilyG.

Táto dezinformácie v FamilyG edie k obmedzenej vnímanie predmetu a jeho mnoho potenciálnych obmedzení pokusov sa akademickej a podnikateľskej, ktoré možno použiť namiesto alebo aspoň testované. Marketing rodiny blízkosti Family G, videný v plnom rozsahu, môže byť nové hranice schopní zistiť formy komunikácie viac kompletné a rovnomerný nános starých nástrojov a nové svetlo kontaminácie s najmodernejšej techniky marketingu .