Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Saturday, March 6, 2010

KAWAN-KAWAN TOLONG SEBARKAN

بسم الله الرحمن الرحيم


Sila klick pada image untuk keterangan lanjut.

UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

6 comments:

mountdweller said...

Salam

Hilang lagi. Masalah ini Ibu Bapalah yang merana.Mungkin siibu akan meracau.

Entah di mana silapnya kita.

Kekacang said...

Buat pautan mudah sikit.

s1t1 2uL41k4 said...

macam manalah perasaan mak ayah dia.. pakai seluar tido sambil bawak beg galas.. peliknya..

hairil said...

salm.. ni bukan kes hilang kot.. myb pempuan tu sendiri nak lari dari rumah.. biarlah dia.. dia rasa dia da beso n buat keputusan sendiri.. xpun da bosan tinggal kat malaysia.. p lombok kot??
zaman sekarang mak ayah xpenting lagi dah cz da ramai perkenalan ngan orang luar yang dapat memberi kasih sayang katanye

yaniechumeL said...

sokong cment d atas..x kan la dia hilang..dia memang da niat nak lari kot sebab sempat pulak galas beg n pakai seluar tido..urm..wallahualam.

Marhaen Hujung Lorong said...

salam..trend anak gadis remaja terutamanya melayu sekarang mmg suka lari dari rumah..ini menunjukkan peningkatan bilangan anak derhaka yg sanggup membelakangkan ibu bapa kerana cinta dan keseronokan dunia.