Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Thursday, December 24, 2009

PERINGATAN..!! MEE PEMBUNUH

بسم الله الرحمن الرحيم

JANGAN MAKAN MEE KUNING...!!!


Klik Pada Image Untuk Besarkan.

UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

4 comments:

saYe miEyra said...

salam..,
mama slalu msk mee nie,,
issyy3

a LoT oF LuV said...

Baru makan mee pagi tadi... Soba jelah...

tAsHaYaNgBaiK said...

sume jenis mee kuning ke yg ade acid borik n e-coli? kalau sume mee kuning ade acid borik n e-coli,cmne ley lepas utk pasaran dr dulu lg...
nape diaorg tak mention mee jenama ape?

tp sekarang ni kebnykkan makanan yg kite makan pun ade yg tak selamat kot sebab ade pengawet n benda2 lain yg tak elok..

budak chabau said...

Assalamualaikum, terima kasih atas informasi yg berguna..jom ke blog sye..