Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, December 23, 2009

FUYOOO... POWER TUUU...!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

Kalau Datuk kata ya, iyalah: Zizie - BH
ISU perkahwinan Zizie dengan Ahli Parlimen Kinabatangan hangat diperkatakan.



KUALA LUMPUR: Selepas beberapa hari mendiamkan diri, pelakon Zizie Ezette akhirnya mengaku beliau sudah menjadi isteri kepada Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Moktar Radin. Namun begitu, Zizie enggan memberitahu bila dan di mana sebenarnya majlis pernikahan itu diadakan.

"Kalau Datuk (Bung Moktar) sudah cakap ya (sudah bernikah), maka iyalah. Saya tidak mahu cakap panjang lagi buat masa ini. Biarlah kenyataan itu datang terus daripada Datuk. Saya pun kena menjaga hati orang lain dan mungkin ketika ini juga sebenarnya ada pihak yang sudah terguris, " katanya kepada Berita Harian.

Pelakon itu dihubungi ketika sedang menyiapkan penggambaran drama bersiri Suraya yang disiarkan di TV3. Bagaimanapun, Zizie enggan menjelaskan siapa yang terguris kerana perkahwinannya dengan Bung Moktar. Difahamkan tindakan pasangan itu untuk terus berahsia kerana mahu menjaga hati isteri pertama, Datin Nor Asidah Alimuddin.

"Saya berada dalam situasi yang sukar. Saya tidak mahu hal ini terus menjadi kecoh. Satu hari, saya yakin perkara ini akan terungkai juga seperti apa yang dimahukan pihak anda (media) dan di luar sana.

"Soal jodoh dengan sesiapapun, ia adalah di luar bidang kuasa saya, " katanya.

Bayangkanlah jika YB Pakatan Rakyat yg kahwin dgn artis mcm ni.. apa akan jadi pada Malaysia? Mesti riuh rendah mcm nak kiamat.. mesti kata YB Pas x belajar agama.. YB Pas kuat sex.. Sila letak jawatan segera.. Tapi bila YB UMNGOK yang kena, sepatah haram pun penyokong2 bongok mereka x bersuara.. terpaksalah YB viagra ni membackup dirinya sendiri dgn mengatakan....'I AM A HUMAN BEING LIKE OTHERS'...AND LET US HAVE OUR PRIVACY'.... [sini]

HIDUP MELAYU....HIDUP MELAYU

'ARTIS SEKSI DIDAHULUKAN...NAFSU KUDA DIUTAMAKAN'


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

76 comments:

'AQILAH said...

sungguh tak percaya.

noor afzan said...

macam dah tak de orang lain dah kan..
huhu~

aintsuperwoman said...

hehe...dah lama tak singgah sini, tup tup citer artis....saya pun baru tahu kisah ni...sebelum ni cuma **munga-munga** je....

izazin said...

hahahahah kalau dah namanya jantan, tak kiralah org UMNO ke, Pas ke, Parti Atas Bulan ke, sama je. Nafsu.......... jadi selama ni depa dok ckp tak supa bikin.Jagalah maruah, hiduplah dgn bersopan, tapi depa terliur dgn yg tak sopan tu lah.Cis, ampehhh.

Mybabah said...

Salam. Apabila kontrak berlakun semakin kurang, kenalah cari alternatif. Bujang, kawan baik hang Izazin dah masuk. Apasal dia jeles betul dgn hang?

Perindu Malam... said...

aku lak mati-mati centakan dia, bercita-cita nak ambik jadikan bini aku..... nak pakaikan dia dengan jilbab, berbaju kurung, berjubah, nak ajar dia sembahyang, nak ajar dia agama, nak jadikan dia apa-apa aja yang baik-baik, nak jaga akidah dia, seboleh-bolehnya nak jauhkan dia dari disentuh api neraka... tapi... cilaka si Bung.!

cikTi said...

apala,
asal bung muktar je,,sume mcm btol je.,

Mrs NarchotiQue said...

macamana rupe dato' to hehe

LanaBulu said...

Berkahwinlah selagi adakemampuan..
Itu adalah terlebih baik dari berZINA..
Apa masalahnya? Kecoh dan menjadi mainan media sbb depa ni artis..>?
Dah nak termuntah teman..nanti artis kentut pun masuk paper..
..akhir zaman..

iqbalsyarie said...

bagsla nak kawin drpd berzina aje..tapi jujurnya,tak boleh jamin yg mereka suci drpd zina..entah..

BUJANG SUSAH said...

Biarkan la dia babah.. dia tgh rajin nak menaip tu...

jiha@Gha said...

eemmm,org tue xsdar dri namenye 2...hehe..

izazin said...

Awat hangpa sakit atika aku tulis kt sini? Kena bayaq ka?

alex said...

kekeke...kakaka...

camner rupe bung motar bro bujang? ( berdasarkan pd diah pun ckap sudah "ya" ayoh sedas potrait nya skaliiiii?) kakaka...

kakaka..adoilahhh taket pwot gelak! .. tapi ..tapi.. err.. tapi.. potretnya zizie nehhhh (woah!) kakaka

astaghfirullahalazhimmmm salam2 bro!

a LoT oF LuV said...

Tak de lelaki lain ke nak wat laki???.. Memang mata duitan betul zizie ni..

Anonymous said...

kalau dah jodoh....nak buat mcm mana ya... jodoh pertemuan....ajal dan maut semuanya kehendak yang maha esa. kenapalah nak di pertikaikan lagi...janganlah pulak nak dikaitkan dengan politik pulak. yang buat keputusan untuk bernikah tu bukan politik...tapi orangnnya. tak baik memperbodohkan orang...membongokkan orang lain. nanti kita pulak yang jadi bongok. betul tak? kenapa kita yang tidak ada kena- mengena nak marahkan Bung Mokhtar dengan zizie pulak. itu ketentuan allah.

Chris Reiter said...

macam dah tak de orang lain dah kan.. huhu~

Anonymous said...

buy cialis online cialis 800 - buy cheap generic cialis online

Anonymous said...

xanax pills 2 mg xanax too much - xanax side effects/contraindications

Anonymous said...

xanax online 2mg of xanax high - xanax drug family

Anonymous said...

buy xanax valium online florida xanax 6469 - xanax side effects loss of appetite

Anonymous said...

xanax online how many xanax 1 mg to get high - xanax high like weed

Anonymous said...

buy tramadol online where can i buy tramadol online - tramadol 617

Anonymous said...

generic xanax xanax 833 - can u buy xanax mexico

Anonymous said...

buy tramadol online rimadyl or tramadol for dogs - order tramadol dog

Anonymous said...

generic xanax does xanax pills expire - xanax bars red

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg carisoprodol 350 mg street value - carisoprodol tablets dosage

Anonymous said...

buy carisoprodol cheap medicine carisoprodol 350 mg - soma carisoprodol overdose

Anonymous said...

buy xanax online without prescription what is xanax used for depression - can xanax bars kill you

Anonymous said...

generic xanax xanax side effects in men - drug interactions methadone xanax

Anonymous said...

buy carisoprodol c o d carisoprodol hair drug test - soma carisoprodol 250 mg

Anonymous said...

buy tramadol online no prescription tramadol vs hydrocodone withdrawal - tramadol 50 mg tablet

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg carisoprodol soma - soma carisoprodol 250 mg dosage

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg carisoprodol soma vanadom - overdose on carisoprodol

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol hcl brand name - buy tramadol overnight delivery no prescription

Anonymous said...

buy cialis daily buy generic cialis online usa - buy cialis pattaya

Anonymous said...

xanax online generic xanax not strong - xanax side effects mayo

Anonymous said...

cialis online cialis price check - buy viagra or cialis online

Anonymous said...

buy cialis online cialis online paypal - cialis online andorra

Anonymous said...

xanax online xanax side effects pregnancy - buy xanax online no prescription mastercard

Anonymous said...

cheap cialis cialis online generic pharmacy - generic cialis viagra and levitra

Anonymous said...

xanax online 1mg xanax 5mg valium - xanax overdose amount

Anonymous said...

cialis online buy cialis hong kong - 20mg cialis reviews

Anonymous said...

cialis online cheap cialis with prescription - buy cialis online in usa

Anonymous said...

buy cialis online cialis online western union - cialis daily online

Anonymous said...

buy tramadol tramadol 100mg injection - tramadol hcl acetaminophen 650

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#59473 generic tramadol medication - tramadol dosage severe pain

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol 99.95 - tramadol withdrawal forum

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#96430 tramadol 50 mg slow release - side effects of tramadol 50mg tablets

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#96430 tramadol 50mg for dogs side effects - tramadol for pets no prescription

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#74967 tramadol 60 mg - tramadol kidney failure

Anonymous said...

buy tramadol online cod overnight tramadol clorhidrato 50 mg para que sirve - tramadol withdrawal pregnancy

Anonymous said...

buy tramadol can buy tramadol online legally - tramadol withdrawal many days

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#21906 tramadol hcl ultram - buy tramadol online for dogs

Anonymous said...

buy tramadol tramadol hcl compared to vicodin - tramadol dosage and side effects

Anonymous said...

buy tramadol ultram side effects itching - buy tramadol online no prescription

Anonymous said...

tramadol 50 mg tramadol hcl recall - tramadol 50 mg how many to take

Anonymous said...

buy tramadol tramadol hcl drug class - tramadol dosage in the elderly

Anonymous said...

learn how to buy tramdadol tramadol for sale online no prescription - buy 200 mg tramadol online

Anonymous said...

tramadol online tramadol 325 mg high - nebenwirkungen von tramadol 100mg

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol for dogs 10 mg - ultram tramadol overdose

Anonymous said...

buy tramadol order tramadol echeck - tramadol hcl taken with tylenol

Anonymous said...

buy tramadol tramadol get high off - tramadol 50 mg ingredients

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol hcl capsules 50mg - tramadol long term effects

Anonymous said...

buy tramadol rx tramadol hcl an 627 - tramadol xr

Anonymous said...

ativan online pharmacy ativan withdrawal brain zaps - buy lorazepam no prescription

Anonymous said...

ways to buy ativan online buy ativan philippines - ativan euphoria

Anonymous said...

buy xanax valium online florida generic for xanax what does it look like - xanax 1mg how long does it last

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#72895 buy xanax online no prescription overnight - xanax drug interactions side effects

Anonymous said...

buy tramadol online cheap tramadol usa - symptoms of tramadol addiction

Anonymous said...

buy xanax online buy generic xanax online no prescription - xanax withdrawal extreme fatigue

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol for dogs online - what is generic name for tramadol

Anonymous said...

buy xanax online generic xanax from india - generic xanax at walmart

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol for dogs an 627 - order tramadol online no rx

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#51462 xanax makes anxiety worse - xanax much get high

Anonymous said...

xanax 2mg xanax side effects shaking - drug schedule of xanax