Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, December 4, 2009

KISAH FATINE ... DUNIA DI AKHIR ZAMAN

بسم الله الرحمن الرحيم

Kisah Fatine

Beberapa anak Malaysia mencipta nama besar di persada dunia. Antara meraka, angkasawan, pendaki Gunung Everest dan juga juara squash.

Apapun, kisah mereka jauh berbeza berbanding kejadian terbaharu dilapor menarik perhatian ramai warga United Kingdom, UK, sejak dipaparkan akhbar The Sun versi internet di negara terbabit.

Warga Malaysia, Fatine, 36 tahun, mengahwini lelaki British, Ian Young, 30, Mei lalu mengikut British Civil Partnership Ceremony. Young, pemilik syarikat penyelengaraan hartanah mengahwini bekas jurusolek terbabit setelah mendapat restu ibunya. Mereka bertemu di Starbucks Menara Berkembar Petronas pada Ogos 2006 ketika Ian bertugas sebagai pegawai keselamatan di Kuala Lumpur.

Malangnya Fatine kini terpaksa pulang ke Malaysia untuk memperbaharui visanya. Untuk rekod, sebelum ini dia memasuki UK menggunakan visa pelancong, dokumen sah selama 6 bulan sahaja.

"I know it is hard for people to understand but I love Fatine. I feel lucky to have met such a caring, wonderful person," ujar Ian.

Jika pulang ke Malaysia, Fatine atau nama sebenarnya Mohd Fadzil Min Bahari, berkemungkinan besar akan berhadapan dengan tindakan undang-undang akibat perkahwinan sejenis, tidak dibenarkan di negara ini.

Seks penting dalam hubungan pasangan suami isteri. Dalam kes ini Fatine, pondan, tidak pernah menjalani pembedahan mengubah alat jantina tetapi mengaku mengambil hormon wanita sejak berusia 17 tahun. Maksudnya, Fatine mempunyai alat kemaluan lelaki.

http://mazidulakmal .blogspot. com/2009/ 11/kisah- fatine.html


UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH.. ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..ASTAGHFIRULLAH AL-AZHIM..

0 comments: