Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, October 23, 2009

BUDAK 3 TAHUN DIROGOL, DIDERA DAN DILIWAT

Bismillahirahmannirahim..



DIdera, dirogol, diliwat
Oleh Mohd Jamilul Anbia Md Denin
anbia@hmetro.com.my

KAJANG: Kejam dan tidak berperikemanusiaan apabila seorang lelaki Afrika didakwa sanggup mendera, merogol dan meliwat anak kekasihnya yang baru berusia tiga tahun sehingga kanak-kanak itu menemui ajal.

Malah, kekasih wanita terbabit yang juga seorang janda berusia 24 tahun tergamak bersekongkol dengan warga asing itu apabila sanggup berbohong dengan mereka cerita kononnya anaknya mati akibat didera pembantu rumah.

Bagaimanapun, siasatan polis mendapati fakta dalam keterangan diberikan wanita yang bekerja sebagai setiausaha itu meragukan sebelum merumuskannya sebagai pembohongan apabila mendapati wanita terbabit tidak pernah menggaji pembantu rumah yang didakwa melarikan diri sejurus selepas tragedi menyayat hati itu.

Sumber polis berkata, wanita rakyat tempatan itu dikesan menjalinkan hubungan dengan lelaki Sudan terbabit sejak beberapa bulan lalu.

Menurutnya, lelaki warga asing itu sebelum ini memasuki Malaysia menggunakan visa pelajar dan menuntut di sebuah kolej swasta di ibu kota.

“Bagaimanapun, lelaki berusia 24 tahun itu hanya belajar sebulan sebelum tinggal bersama kekasihnya iaitu wanita warga tempatan di sebuah kondominium di Batu 9, Kajang.

“Difahamkan, lelaki Afrika terbabit tinggal serumah dengan wanita tempatan itu yang mempunyai seorang anak perempuan berusia tiga tahun hasil perkahwinannya sebelum ini,” katanya.

Menurutnya, lelaki terbabit yang kerap diminta menjaga kanak-kanak terbabit dipercayai sering memukul selain merogol dan meliwat mangsa terutama ketika ibunya tiada di rumah kerana keluar bekerja pada waktu siang.

“Namun, pada 12 Oktober lalu, ibu mangsa yang pulang ke rumah jam 9 malam terkejut apabila mendapati anak perempuannya koma dengan keadaan tubuh tidak bermaya.

“Wanita terbabit segera membawa anaknya untuk mendapatkan rawatan di Hospital Kajang, namun mangsa dilaporkan mati akibat kecederaan serius terutama di kepala,” katanya.

Menurutnya, wanita terbabit yang membuat laporan polis susulan kematian anaknya, mendakwa kanak-kanak perempuan itu mati akibat didera pembantu rumahnya.

“Menurut wanita itu, pembantu rumahnya bagaimanapun melarikan diri sebaik dia pulang ke rumah sejurus kejadian. Namun, polis mula mengesyaki sesuatu tidak kena apabila siasatan mendapati suspek tidak pernah menggunakan khidmat pembantu rumah asing.

“Malah, rasa curiga semakin kuat apabila hasil bedah siasat pihak hospital menemui kesan kecederaan pada kemaluan mangsa selain kesan sama pada dubur dipercayai akibat diliwat. Malah, tubuh dan muka mangsa dipenuhi kesan luka lama dan baru dipercayai akibat dipukul dengan teruk,” katanya.

Menurutnya, polis yang menyedari berlaku kes pembunuhan kejam terhadap mangsa bergegas ke kediaman suspek pada 13 Oktober lalu bagi melakukan pemeriksaan lanjut.

“Hasil beberapa bukti diperoleh, polis menahan pasangan kekasih terbabit sebelum dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Kajang untuk siasatan lanjut.

“Setakat ini, kedua-dua suspek mengaku melakukan penderaan terhadap kanak-kanak terbabit yang membawa kepada kematiannya,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Sakaruddin Che Mood mengesahkan kejadian pembunuhan itu namun enggan mengulas lanjut.

“Perbuatan berkenaan amat kejam dan tidak berhati perut terutama terhadap kanak-kanak yang tidak tahu apa-apa. Pihak polis akan melakukan siasatan secepat mungkin bagi memastikan individu yang melakukan jenayah itu mendapat hukuman setimpal,” katanya.

Menurutnya, kedua-dua suspek ditahan reman sehingga Ahad ini dan disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana kesalahan membunuh.
--

UNTUK TEMAN-TEMAN BLOGGERS YG MELAWAT BLOG INI, TINGGALKANLAH SEPATAH DUA KOMEN UNTUK DIJADIKAN PERINGATAN AGAR AKU X TERLUPA UNTUK MELAWAT BLOG KALIAN KEMBALI.. INSYA ALLAH. I LOVE YOU FULL.. HA..HA..HA..HA..

57 comments:

daya said...

kejam sungguh manusia yang berakal seperti binatang...binatang pun ada yang berperasaan....hukaman yang setimpal harus dikenakan pada mamusia seperti itu....malah jika di ikutkan hukuman nye hanyalah hukuman gantung sampai mati..

KeLuBi SeMaN said...

binatang pon x sezalim itu

~natasha~ said...

kejam.. sgt kejam.. x nak bela bg kt sy... biar sy bela.. jgn laa rogol.. liwat.. dera.. ishhh

GoldSniper said...

pak itam tu mmg haram zaliiim.

Alimaz-Kembara Terasing said...

macam celakaaaaaa.......kalau tak nak budak tu bagi kat aku...aku sanggup walau anak aku dah 4.....menatang sungguh betina nih...

jiha@Gha said...

peh,rse cam nk bnoh2 jer org itam 2 ngn mak budk 2 ckali..kalau ko xnk kt budk 2,ko bg jer ak..ak bley tlg jgekn..kalau dar gtal cgt,kawen jer cepat2..xyah nk buat maksiat kt uma 2...

Nina Aziz said...

sepatutnya mak ngn kekasih bdak tu kna jer hukuman yg brat...

kesian bdak tu, xsmpat nak nikmati hidup cm bdak2 laen..

gummybear said...

binatang pun tak memperlakukan anak sedemikian rupa..

sungguh kejam...

aleena said...

masalah tol if akan ade tapi fikir pendek..

sngt keji perempuan tue..

lat said...

yg paling bodoh & kejam adelh emak mangsa sndiri....trlmpau syg suami haram nye smpai sanggup mengorbankn anak sendiri...malng btul dpt mak cam ni......
mesti ada hikmah d sbalik smue kjadian ini...anak tu sdh tntu ahli syurga.....

Anonymous said...

ni simak apa punya jadah minat sangat pak itam hingga sangup lihat anak dibunuh dgn cara yg terkeji zaman jahiliah pun tak teruk macam tu tuan hakim tentukan sishaitan 2 ekor dapat ukuman yg setimpal

Anonymous said...

maaf komen saya agak kasar setimpal dgn perbuatan manusia dajal dan barua lakna si afrika tu...yg sedih kenapa warga tempatan yg jadi barua trgika si afrika yu sanggup jadi serupa macam binatang tu juga hingga biar dibunuh bersubahat pembunuhan anak sendiri! Gila haram jadah sungguh perempuan dan sidajal afrika tu ... maaf saya bukan racist tapi perkataan yg selayak dgn manusia-manusia iblis tu!

Anonymous said...

knp laa manusia skang neh...
da x btamadun smuler.....ishhh...

mumu-MSR said...

wanita n kekasih dia laknatullah!..

zai said...

mudah-mudahan pasangan tiada otak tu diberi balasan yang amat dashyat,dunia dan akhirat.

Anonymous said...

xanax online do drug test test xanax - best place order xanax online

Anonymous said...

order xanax online is generic xanax the same - xanax online with prescription

Anonymous said...

buy tramadol without a script tramadol online overnight no prescription - tramadol veterinary dosage chart

Anonymous said...

xanax online can overdose xanax kill you - is it safe to buy xanax online

Anonymous said...

buy tramadol online do people buy tramadol - tramadol withdrawal percocet

Anonymous said...

generic xanax xanax generic 027 - how to pass xanax drug test

Anonymous said...

xanax online generic xanax interactions - xanax 1 mg.pills

Anonymous said...

carisoprodol 350 mg soma carisoprodol drug interactions - generic name for carisoprodol

Anonymous said...

xanax online will i fail drug test on xanax - xanax dosage compared to ativan

Anonymous said...

buy xanax online cod xanax withdrawal jail - how to buy xanax online

Anonymous said...

xanax pill 6 bars xanax - xanax street value 2mg

Anonymous said...

buy tramadol cheap no prescription tramadol addiction methadone - tramadol 50mg tablets

Anonymous said...

xanax anxiety buy xanax in australia - generic xanax stamped g3721

Anonymous said...

cialis online generic cialis bangkok - cheap kamagra cialis

Anonymous said...

buy tramadol online order tramadol - online purchase of tramadol

Anonymous said...

buy cialis online buy real cialis online - generic cialis fast shipping

Anonymous said...

buy cialis online cost daily cialis nz - cialis price in malaysia

Anonymous said...

xanax online xanax dose for recreational use - xanax withdrawal heart rate

Anonymous said...

buy cialis online buy generic cialis online - generic cialis reviews

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol purchase online usa - tramadol dosage per kg

Anonymous said...

http://landvoicelearning.com/#30896 tramadol 50mg how many can i take - tramadol 50mg opioid

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#30694 tramadol overdose canine - tramadol apap

Anonymous said...

http://buytramadolonlinecool.com/#30694 buy tramadol online 100mg - tramadol overdose time

Anonymous said...

buy tramadol mastercard buy tramadol sr 100 mg - tramadol for dogs by weight

Anonymous said...

generic tramadol tramadol hcl vicodin - buy tramadol using mastercard

Anonymous said...

buy tramadol gettin high on tramadol - effects of tramadol overdose

Anonymous said...

tramadol cheap buy tramadol online with cod - tramadol 100 mg experience

Anonymous said...

order tramadol no prescription cheapest tramadol online no prescription needed - order tramadol online international

Anonymous said...

buy tramadol cod overnight rx tramadol sr - 100 mg - buy tramadol for dogs

Anonymous said...

cheap tramadol tramadol for dogs with cancer - buy-tramadol-overnight

Anonymous said...

buy tramadol tramadol hcl dosage in humans - tramadol withdrawal and sneezing

Anonymous said...

ways to buy ativan online ativan vs versed - ativan withdrawal benadryl

Anonymous said...

lorazepam online ativan usual dosage - ativan like xanax

Anonymous said...

buy tramadol online buy tramadol overnight saturday delivery - tramadol and xanax

Anonymous said...

can you buy xanax online legally xanax xr generic - can you overdose 5 xanax

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol online us pharmacy - tramadol addiction in pregnancy

Anonymous said...

http://staam.org/#37708 tramadol 50 mg slow release - ultram tramadol forum

Anonymous said...

buy tramadol online tramadol long term effects - tramadol 100 mg sr

Anonymous said...

buy xanax online xanax sleeping pills alcohol - generic xanax time release

Anonymous said...

http://ranchodelastortugas.com/#58720 get high xanax xr - qualitest generic xanax

mail jawa said...

Kote org negro dala besar, lps tu nk jubur bdk kcik plak, aduhai bpk perit.
'NEGRO SIAL'

Anonymous said...

buy xanax online buy xanax online in australia - xanax side effects getting off