Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Friday, July 24, 2009

JEMBATAN RETAK LAGI..


http://mmyazan. blogspot. com/


LEBUH Raya Damansara-Puchong (LDP) didakwa retak . - Foto PC Lim
Jul 23, 2009 3:41 pm
Adakah ini hasil kerja tangan mereka yg profesional? Berani ke nak lalu kot bawah ni? Selamba je depa tu 'dok langut'? Melihatkan retak seribu tu seolah-olah menanti belah saja. Juga keadaan lantai pun seakan-akan "melentoq" saja. Hiss bahaya nih !!! Dari secara lojik macam tak mampu saja 'tiang besaq tu' nak 'menungkat' bebanan di atasnya tu. Nak cari s/velu pun dah tak dak. So siapa pulak nak bertanggung- jawap kali ini? Memandu kenderaan disebelah atas memanglah tak tau masalah ni. Harap2 tak mendatangkan masalah besar kepada pengguna. Namun Pihak Berwajib kena take action segera! Jangan dok 'ghalit' lagi.

BS: Ada yg nak marah x klau kita kata ni semua sebab rasuah...? Aku tgk jembatan kat negara yang ada banyak gunung berapi serta gempa bumi xder yang retak pun.. kenapa kat malaysia ni yg xder gempa bumi ni jambatan asyik retak dan bangunan asyuk runtuh jer ek ? pak menteri tolong la jawab... makan rasuah pandai.. bila jadi hal nak lepas tangan jer ke..

0 comments: