Bismillahir-Rahmanir-Rahim.. Assalamualaikum... Kepada para pengunjung. Tujuan blog ini di wujudkan adalah untuk berkongsi ilmu dan maklumat. Posting-posting dari blog ini tidak terbatas pada satu-satu bab. Ia lebih kepada mengikut citarasa hamba sendiri. Harap maaf jika tidak memenuhi kehendak jiwa serta keselesaan para pengunjung yang berlainan idealogi. Namun hamba tetap menyediakan berbagai label infomasi ( scroll down pada sidebar dibawah dan lihat pada "LABEL" ) untuk dimanfaatkan bersama. Semoga dapat memberi manfaat pada kita semua insyaAllah. wassalam.

JANGAN LUPA TINGGALKAN LINK SUPAYA SENANG AKU NAK MELAWAT DAN FOLLOW KORANG BALIK.. INSYA ALLAH.

Wednesday, July 22, 2009

" DEMO NI MEMEY ORE UMNO BUDUH..!!! "




Umno Bahagian Ampang hari ini berjaya menganjurkan demontrasi besar-besaran (seramai 60 org jer.. hehehe) menyokong pasukan polis dan SPRM. Demontrasi tersebut diketuai oleh Datuk Ismail Kijo dan turut disertai komponen dalam Barisan Nasional bahagian berkenaan.

Pelbagai sepanduk dinaikkan menyatakan sokongan kepada dua-dua badan berkenaan. Demontrasi ini dipercayai berkait rapat dengan imej SPRM dan polis yang tercemar berikutan kematian Teoh Beng Hock. Menurut Malaysiakini perhimpunan tersebut telah berjaya menghimpunkan kira-kira 60 orang
peserta demontrasi..... hahahahhaaa... 60 jer ke... igtkan 60 ribu ker....

Yang aku sokong cuma 1 jer.. berdemo adalah salah satu cara menyatakan ketidakpuashatian dalam negara yang mengamalkan democrazy mcm kat Malaysia ni. Cuma la nak bgtau sikit kat encik dato ismail xder kijo yg bebal serta tolol ni.. Orang berdemo ni sbb menyatakan ketidakpuashatian. klau menyokong tu, buat apanya nak berdemo.... perghhhh... demo ni memang betul2 bebal, mangkok ayun, mangkok tepen la mail... dulu x sekolah eh.. HAHAHAHA...BODOH..!!! buat malu orang UMNgOk jer la? ni kes nak cari publisiti murahan la ni.. x perasan diri tu kebebalan.. hoiii... kawan2 UMNgOk semua.. hang x malu ka ada ketua yg mcm ni...? hahahaa.... yer laa.. nama pun ismail xder kijo... wakakakkaka...

7 comments:

Anonymous said...

astagfirullahalazim.....kesat nyer bahasa................bawak2 lah mengucap bro.....bukan kah kita sama2 melayu dan islam.....bukan kah molek kalau kita sama2 berpadu untuk bangsa,agama dan negara...

ijoks2009 said...

Aku dah nak tidur,tapi bila baca artilel ni hilang rasa ngan tuk.lawak2 wakah kah kah kah kah..

60 orang nak lawan 60000,kah kah kah..

Anonymous said...

Ko pun dulu sekolah Kerajaan, dapat bantuan kerajaan pun kerana ko melayu, bila ko dah berjaya, ko lawan blik org / parti yang banyak berjasa pd ko. nanti cucu ko akan merasa apa yang ko buat ni, bila hak sebagai bumiputera dan takde. mcm kat penang tu. ko lama-lama kan mati gak, tp pkir ar pasal cucu bangsa pd masa depan, Umno pun bdoh gak. Nak cari publisiti murahan, UMNO patut dah letak dalam muzium jew, PAs pun sama giler kuasa.

Turr Punya Umno said...

Apa bodoh punya komen mcm ni... bistu kat jepun, AS dan negara2 lain tu semua rakyat dia x dpt belajar la eh? sbb kat sana xder UMNgOk..

X ada kuasa mcmana nak memerintah beb? PAS jer yg gila kuasa ke? Hang apa? DAP ke PKR? x gila kuasa ke? x dpt bela babi ugut nak kluar pakatan rakyat. Kena sogok sikit berlumba tukar parti.. klau mcm tu bukan gila kuasa la eh? klau mcm tu dinamakan perjuangan sejati la eh? sudah la beb.. lu mungkin celik politik pun kerana ujudnya PAS dalam Malaysia ni.. Klau setakat asyik buat komen tp hang sendiri pun x buat apa2 baik x payah beb. lebih sudu dari kuah..

BUJANG SUSAH said...

huk..huk..huk... biarkan jer la dia nak buat komen tu.. dah tu jer yg dia tau.. biar jer laa .. penat nanti diam la dia tu..


TPU thanks 4 yr comment...

Anonymous said...

salam saudara....sy pun rasa saudara patut guna bahasa yang lebih baik untuk mnegur pihak yang saudara tak berpuashati....saya sgt seronok baca blog saudara sbb bnyk informasi tapi bila smpi kat entry yang saudara guna bahasa kurang baik, sy rasa frust sbb sbgi daie, sudara telah menunjukkan contoh yang kurang baik...sy menegur tapi terpulang pada saudara untuk melaksanakannya...moga doa sy termakbul untuk melihat sudara lebih menghargai penggunaan bahasa yang lebih sopan.

BUJANG SUSAH said...

yer la saudara... yg memasak tu saya.. untuk disajikan percuma kepada org lain... sy masak ikut selera saya jer.. klau mana yg terkurang masin tu bawak la kicap sendiri dari rumah .. kalau rasa2 xleh nak makan, saudara pun tau nak buat apa kan.. saya bukan paksa pun.. hehhehe